Διαφήμιση

Νέος στη Xiaomi; Διάβασε εδώ πριν ρωτήσεις.

    • Οδηγός
    • Xiaomi
    • Διαφήμιση
    • Καλησπέρα σας κύριοι
      Είμαι νέος στο site και καινούργιος κάτοχος xiaomi ( συγκεκριμένα το redmi note 3 pro).Χθες παρέλαβα το κινητό και όταν το άνοιξα τα έχασα γιατί τα πάντα ήταν στα κινέζικα (Το πήρα απο ελληνικό μαγαζί και το πλήρωσα πιο ακριβά με την λογική να γλιτώσω την διαδικασία να περάσω ελληνική ROM αλλα τελικά δε το γλίτωσα).Είμαι τελείως άσχετος με όλα αυτά και τα περισσότερα που διαβάζω μου φαίνονται μια άγνωστη ξένη γλώσσα.Έχω ήδη κάνει αίτηση για να ξεκλειδώσω κάτι το οποίο δε ξέρω τι είναι. Απ'οτι διάβασα η έγκριση κάνει περίπου 10-12 μέρες να έρθει.Κάθε δημοσίευση που διαβάζω μου δημιουργούνται κι αλλες απορίες.Παραθέτω μερικές απο αυτές σε αυτό το μήνυμα και εύχομαι να βρω μια άκρη.
      Α)Υπάρχει κάποια προεργασία που μπορώ να κάνω όσο περιμένω να έρθει η έγκριση;
      Β)Πως αντικαθιστώ την recovery λειτουργία με την TWRP(πάλι άγνωστες λέξεις :) );
      Γ)Στη περίπτωση που καταφέρω να περάσω την ελληνική ROM μετά περνάω όποια ROM θέλω ή κλειδώνει πάλι και πρέπει να πάρω έγκριση ξανά;
      Δ)Επειδή δεν έχω την παραμικρή γνώση για αυτό το θέμα,και γενικά ο,τι αφορά τα κινητά,πιστεύτε οτι μπορώ να τα καταφέρω ή να μη το προσπαθήσω διότι θα καταστρέψω το κινητό και ίσως να είναι καλύτερο να αναθέσω την διαδικασία σε κάποιον που γνωρίζει;
      Θέλω να σας ευχαριστήσω προκαταβολικά για τον χρόνο που θα αφιερώσετε για να λύσετε τις απορίες μου,δεδομένου οτι δεν είστε υπόχρεοι και όλη η διαδικασία γίνεται αφιλοκερδώς. Κάθε οδηγία,παρατήρηση και συμβουλή εννοείται είναι ευπρόσδεκτη και θα πραγματοποιηθεί κατά γράμμα.
      Με συγχωρείτε για το μεγάλο κείμενο.Ευχαριστώ πολύ και πάλι.
      Με εκτίμηση,Χρόνης.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H aen2012 έγραψε:

      Α)Υπάρχει κάποια προεργασία που μπορώ να κάνω όσο περιμένω να έρθει η έγκριση;

      Β)Πως αντικαθιστώ την recovery λειτουργία με την TWRP(πάλι άγνωστες λέξεις :) );