Διαφήμιση

Redmi Note...τι έκδοση???

    • Βρε παιδί μου προσγειωμένος είμαι έλα μου ντε όμως που είμαι και άσχετος :P για' αυτό ρωτάω μπας και ξεστραβωθώ.
      Το 3g το γράφω απλά για να διαχωρίσω τις συσκευές
    • Τώρα χάθηκα .
      Το ερώτημα που έθεσα ήταν ποιο από τα δυο προτείνεται για αγορά , το Redmi Note ή το Redmi Note 4G ,
      Το προφανές είναι ότι το καινούριο θα είναι μια πιο βελτιωμένη έκδοση, αλλά ενίοτε τα προφανή δεν ισχύουν γι' αυτό και σας ζαλίζω .
      Οσον αφορά το ΜΙ3 το πρότεινε ο ev3rflow , αλλά no Money no honey .
      Πάντως σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
    • Διαφήμιση
    • Κοίτα, το 4G έχει τον SD 400 το οποίο είναι meh... Για μένα, προς το το παρόν αποτρεπτικός παράγοντας είναι ότι το μοντέλο είναι καινούργιο και δεν ξέρουμε επιδόσεις και αντοχές σε βάθος χρόνου, εξού και ο λόγος που πρότεινα το mi3. Αν επιμένεις σε Note, εγώ θα έπαιρνα το δίκαρτο (και αυτό έχω κάνει κιόλας)
    • Παιδιά γεία σας, κι εγώ είμαι στο ίδιο διλημμα , με τον φίλο που άνοιξε το thread.
      το θέμα μου είναι ότι δεν επιλέγω ΝΟΤΕ αντί Μ3 , λόγο τιμής αλλά λόγο διαστάσαιων οθόνης.
      Θα ήθελα λοιπον, να μάθω κι εγώ τι αξίζει να πάρω το ΝΟΤΕ με τον MEDIATEK ή to NOTE με τον SNAPDRAGON
      Με μια πρώτη ματιά άσχετου, το Mediatek μοντέλο έχει καλύτερη κάρτα γραφικών....
    • @mib + @kostas43

      Υπάρχουν κάποιες ακόμα αρκετά σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα 2 μοντέλα:

      1) Το 4G έχει KitKat 4.4.2 / Το 3G είναι ακόμα σε JellyBean 4.2.2 ==> Καλύτερη διαχείριση μπαταρίας

      2) Το 4G επίσημα παίρνει microSD μέχρι 64GB / Το 3G επίσημα μέχρι 32GB
    • Ο/H ev3rflow έγραψε:

      @mib + @kostas43

      Υπάρχουν κάποιες ακόμα αρκετά σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα 2 μοντέλα:

      1) Το 4G έχει KitKat 4.4.2 / Το 3G είναι ακόμα σε JellyBean 4.2.2 ==> Καλύτερη διαχείριση μπαταρίας

      2) Το 4G επίσημα παίρνει microSD μέχρι 64GB / Το 3G επίσημα μέχρι 32GB