Διαφήμιση

Η Apple κατάφερε τελικά να ξεπεράσει την Xiaomi στην Κίνα το 2016

    >> Ενημέρωση VIP μελών <<

    Είναι έτοιμες οι 20 νέες XTRV-9.9.3/6 ROM για την που σας έχoυν σταλθεί μέσω του VIP mail.

    Αυτές είναι κάποιες από τις τελευταίες MIUI 10 ROM.
    Θα σας δώσουμε νέες MIUI 11 ROMs όταν έχουμε διαθέσιμο Source.

    >> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
    *** Xiaomi Miui Hellas Team ***

    • Η Apple κατάφερε τελικά να ξεπεράσει την Xiaomi στην Κίνα το 2016



      Η Xiaomi, ή αλλιώς «η Apple της Κίνας» ήταν μια από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κόσμο τα τελευταία χρόνια.
      Παρέμεινε top κατασκευαστής στην Κίνα για το 2014 και το 2015, αλλά το 2016 τα πράγματα άλλαξαν.
      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Διαφήμιση
    • Δεν τη χαλασε. Να ξανακατεβασει τις τιμες και να μη βγαζει 62 μοντελα, η Apple χαζη ειναι που εχει 2 μοντελα;
      Όταν δω τη λέξη "χιαομι" σταματάω να διαβάζω το μήνυμα.
    • Στο Android δεν μπορείς να επιζήσεις με 2 μοντέλα.
      Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συσκευών και θα πρέπει να έχεις μία συσκευή για κάθε κατηγορία.
      Μάλλον όμως θα έπρεπε να αποφύγει αυτά τα S,C,X,Υ,Ζ. Ένα μοντέλο ανά έτος (και πάλι για να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό) είναι αρκετό νομίζω.

      Η Apple έχει μία και μοναδική κατηγορία: Την premium. Δεν υπάρχει άλλη. Και η προσπάθειά την με την "φθηνή" κατηγορία των C μοντέλων απέτυχε. Φυσικά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ξαναβγάλει "φθηνό" μοντέλο. Η Apple πλέον βαδίζει στο να γίνει εταιρία για εκλεκτούς. Ίσως και να έχει ήδη γίνει.

      Δεν έχουν καμία σχέση οι δύο εταιρίες.
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Ε δε λεω να εχει 2 μοντελα, να εχει ενα μοντελο ανα κατηγορια. Δεν ειναι δυνατον να εχει πολλαπλα μοντελα στην ιδια κατηγορια, δε μπορω καν να υπολογισω ποσα μοντελα εχει στις 5.5"..
      Επισης, αυτο που γινεται με την Apple εγω προσωπικα δε μπορω να το εξηγησω, να βλεπεις τον καθε πικραμενο υπαλληλο του μπουγατσαδικου να εχει τηλεφωνο των 9 κατοσταρικων, δεν επαναλλαμβανεται η ιδια τακτικη, οποτε πρεπει να γυρισει στις ριζες. Το κακο ειναι οτι αυτη την τακτικη την εχουν αντιγραψει πλεον πολλες κινεζομαρκες και δεν ξερω αν γινεται να ηγεμονευσει πια. Αλλα ας ριξει λιγο τιμουλες και θα τη στηριξουμε εναντι των αλλων
      Όταν δω τη λέξη "χιαομι" σταματάω να διαβάζω το μήνυμα.
    • Διαφήμιση
      Διαφήμιση
    • η one plus το εχει κάνει με αρκετή επιτυχία θα έλεγα ειδικά στο 3 αλλά και στο 1 πήγε καλά. Premium κατασκευή με κατπληκτική τιμή all round απόδοση. Για μένα η xiaomi πρέπει να δεί λίγο πράγματα όπως μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά. Πρέπει να ρίξει το βάρος όπως στις κάμερες αλλά και στην διαχείριση μπαταρίας, ρομ κλπ κλπ. Λίγο R&D στην κάμερα έτσι ώστε να παίρνει το maximum απο όποιο hardware έχει. Γιατί κάτα τα άλλα δεν έχει να ζηλέψει τιποτα απο τους άλλους. Όσον αφορά την τοποθέτηση του προιόντος πάρτε παράδειγμα το mi5s. Ti ήταν αναβάθμισή? ΄΄αλλο μοντέλο? απευθυνόταν σε άλλο κοινό? νέα κατηγορία? υποκατηγορία? Το ceramic mi5 έκανε 6 μήνες και βάλε να μπεί στην αγορά. Δείτε στο note το 4 πόσα μοντέλα υπάρχουν και έρχονται και άλλα. Απλά μπείτε στην θέση του αγοραστή, η ίδια απαξιώνει τον κκύκλο ζωής ενός προιόντος πριν αυτό καν παρέλθει. Η oppo γιατι πάει καλά? Τεσ πα.... άλλοι δημιουργούν την ζήτηση και άλλοι απλά την περιμένουν ...
    • Το iPhone είναι το No1 προϊόν πόθου παγκοσμίως!

      Όσο και να κοστίζει...όπου και να φτάσει η τιμή του...ο κόσμος (και πόσο μάλλον ο Έλληνας) θα κόβει και από το φαΐ του για να το αγοράσει.
      Στην Αμερική είναι πιο εύκολα τα πράγματα γιατί εκεί τα δίνουν με 2ετή συμβόλαια σε τιμές 100-200 δολάρια. Στην Αμερική η Apple δεν είναι ακριβή.

      Στην Ευρώπη είναι πλέον απλησίαστη και σαν να μην φτάνει αυτό, η Αpple την έχει γραμμένη στα παλιά της τα παπούτσι και αυτό φαίνεται γιατί αναπτύσσει εφαρμογές και υπηρεσίες μόνο για Αμερική, Ινδία και Κίνα. Ο Ευρωπαίος πληρώνει 1000 ευρώ και εκμεταλλεύεται το 10% του μεγαλείου της Apple που είναι οι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ υπηρεσίες. Αυτό είναι το iPhone (για όποιον δεν το ξέρει). Κ-Ο-Ρ-Υ-Φ-Α-Ι-Ε-Σ υπηρεσίες. Η ανάπτυξη υπηρεσιών για την Κίνα είναι αυτή που ανέβασε τις πωλήσεις στην Κίνα. Το iPhone όλοι ξέρουν ποιο είναι...δεν το ανακάλυψαν τώρα.

      Πάντως οι 2 εταιρίες απέχουν έτη φωτός σε όλους τους τομείς. Η Apple γενικά είναι ο ρυθμιστής της τεχνολογικής ανάπτυξης, μπορεί ανά πάσα στιγμή να απογειώσει ή να εξαφανίσει μία υπηρεσία - λειτουργία, άλλαξε στρατηγική και πάγιες τακτικές για να μπει στην αγορά της Κίνας και της Ινδίας και με την ανάπτυξη υπηρεσιών για αυτές τις χώρες έχει πάρει και θα συνεχίσει να παίρνει τα πάνω της.

      Η Ευρώπη ΔΕΝ απασχολεί πλέον την Apple ιδιαίτερα. Βάλτε τα 2 τελευταία Apple events και θα το διαπιστώσετε. Αμερική - Κίνα - Ινδία. Δεν είναι τυχαία η αύξηση πωλήσεων στην Κίνα. Μην ψάχνουμε να βρούμε λοιπόν που φταίει η Xiaomi. Μπορεί να μην φταίει και πουθενά. Απλά η Apple αποφάσισε να αναπτυχθεί σε αυτήν την αγορά και το κάνει.
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Πριν από λίγες μέρες είχα διαβάσει αυτό το άρθρο. Ευτυχώς υπάρχουν πολλές εταιρίες στον πλανήτη, κάποια θα βρεθεί να βγάλει πρώτη την Xiaomi :lol:


      Το iPhone χάνει την πρωτιά στις πωλήσεις στην Κίνα μετά από 5 χρόνια!


      Για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια πρωτιάς, το iPhone δεν είναι το κινητό με τις καλύτερες πωλήσεις στην Κίνα. Τον τίτλο αυτό τον κρατάει πια άλλη εταιρεία, που τελευταία δείχνει να είναι πολύ επιθετική, ανεβαίνοντας και παγκοσμίως σε θέσεις. Η εταιρεία αυτή δεν είναι άλλη από την


      Oppo και το κινητό με τις καλύτερες πωλήσεις είναι το OPPO R9 που πούλησε 17 εκατομμύρια συσκευές, που είναι το 4% από το μερίδιο της αγοράς και 5 εκατομμύρια συσκευές περισσότερες από το iPhone 6s που πουλήθηκαν το 2016. Η αναφορά αυτή έρχεται από την εταιρεία Counterpoint Research, μία εταιρεία που κάνει αναλύσεις στο Χονκ Κόνγκ.


      Βέβαια άλλο είναι να μην είσαι πρώτη σε πωλήσει και άλλο να έχεις απώλειες στις πωλήσεις. Η Apple απ’ ότι φαίνεται υποφέρει από το δεύτερο. Για το 2016 πρώτες σε πωλήσεις βγήκαν οι εταιρείες OPPO, Vivo και Huawei που παρουσίασαν μία αύξηση στις αποστολές τους κατά 109%, 78% και 21% αντιστοίχως. Απ’ την άλλη μεριά η Apple παρουσίασε μείωση στις αποστολές κατά 21%, λίγο καλύτερα από την Xiaomi που και αυτή έχει προβλήματα και παρουσίασε μείωση στις αποστολές κατά 22%.


      Η ανακοίνωση παρακάτω είναι από τον Διευθύνων Αναλυτή της Counterpoint, Neil Shah, που εξηγεί γιατί η Apple παρουσίασε τέτοια απώλεια στις αποστολές για το 2016:
      “The key features which are driving smartphone market have been fast-charging, OLED displays, bigger batteries and dual cameras which were already available. But most were missing in the iPhone 6s. The iPhone 7 Plus has a bigger battery and dual camera but it was beyond the reach of most consumer in China because of price. In the iPhone 8, the OLED screen which is rumored will be a positive. I think the next model will be key for Apple.”-Neil Shah, research director, Counterpoint


      Η Counterpoint ανέφερε ότι και στην Κίνα παρουσίασε απώλεια στις πωλήσεις η Apple και αιτία γι’ αυτό είναι η αύξηση της δημοτικότητας των mid-range κινητών. Επειδή η Apple ξέρει ότι έχει πτώση στις πωλήσεις της στην Κίνα, έχει αρχίσει πια και κοιτάει και σε άλλες αγορές όπως της Ινδίας, κάτι που κάνει εδώ και καιρό η Xiaomi και προσπαθεί να αναβαθμίσει.

      Πηγή: iTechNews
      MIUI Global 9.5.19.0
    • Διαφήμιση
    • Ο/H pavlidisc έγραψε:

      Στο Android δεν μπορείς να επιζήσεις με 2 μοντέλα.
      Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συσκευών και θα πρέπει να έχεις μία συσκευή για κάθε κατηγορία.
      Μάλλον όμως θα έπρεπε να αποφύγει αυτά τα S,C,X,Υ,Ζ. Ένα μοντέλο ανά έτος (και πάλι για να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό) είναι αρκετό νομίζω.

      Η Apple έχει μία και μοναδική κατηγορία: Την premium. Δεν υπάρχει άλλη. Και η προσπάθειά την με την "φθηνή" κατηγορία των C μοντέλων απέτυχε. Φυσικά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ξαναβγάλει "φθηνό" μοντέλο. Η Apple πλέον βαδίζει στο να γίνει εταιρία για εκλεκτούς. Ίσως και να έχει ήδη γίνει.

      Δεν έχουν καμία σχέση οι δύο εταιρίες.
      +φωνω και επαυξάνω, + τους "μλκς" που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα και χρεώνονται ένα κάρο λεφτά για να το αποκτήσουν για μόστρα. Εσύ είχες άλλα είχες την οικονομική κουτσά στραβά....Για τους άλλους με το επίδομα ανεργίας μιλάω....
      ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς

      ἄνδρες γὰρ πόλεις, καὶ οὐ τείχη οὐδὲ νῆες ἀνδρῶν

      Η Μεγαλοσύνη των λαών δεν μετριέται με το στρέμμα. Με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με το αίμα

      ~~~ ἒσσεται ἦμαρ ~~~
    • Ο/H pavlidisc έγραψε:

      Το iPhone είναι το No1 προϊόν πόθου παγκοσμίως!

      Όσο και να κοστίζει...όπου και να φτάσει η τιμή του...ο κόσμος (και πόσο μάλλον ο Έλληνας) θα κόβει και από το φαΐ του για να το αγοράσει.
      Στην Αμερική είναι πιο εύκολα τα πράγματα γιατί εκεί τα δίνουν με 2ετή συμβόλαια σε τιμές 100-200 δολάρια. Στην Αμερική η Apple δεν είναι ακριβή.

      Στην Ευρώπη είναι πλέον απλησίαστη και σαν να μην φτάνει αυτό, η Αpple την έχει γραμμένη στα παλιά της τα παπούτσι και αυτό φαίνεται γιατί αναπτύσσει εφαρμογές και υπηρεσίες μόνο για Αμερική, Ινδία και Κίνα. Ο Ευρωπαίος πληρώνει 1000 ευρώ και εκμεταλλεύεται το 10% του μεγαλείου της Apple που είναι οι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ υπηρεσίες. Αυτό είναι το iPhone (για όποιον δεν το ξέρει). Κ-Ο-Ρ-Υ-Φ-Α-Ι-Ε-Σ υπηρεσίες. Η ανάπτυξη υπηρεσιών για την Κίνα είναι αυτή που ανέβασε τις πωλήσεις στην Κίνα. Το iPhone όλοι ξέρουν ποιο είναι...δεν το ανακάλυψαν τώρα.

      Πάντως οι 2 εταιρίες απέχουν έτη φωτός σε όλους τους τομείς. Η Apple γενικά είναι ο ρυθμιστής της τεχνολογικής ανάπτυξης, μπορεί ανά πάσα στιγμή να απογειώσει ή να εξαφανίσει μία υπηρεσία - λειτουργία, άλλαξε στρατηγική και πάγιες τακτικές για να μπει στην αγορά της Κίνας και της Ινδίας και με την ανάπτυξη υπηρεσιών για αυτές τις χώρες έχει πάρει και θα συνεχίσει να παίρνει τα πάνω της.

      Η Ευρώπη ΔΕΝ απασχολεί πλέον την Apple ιδιαίτερα. Βάλτε τα 2 τελευταία Apple events και θα το διαπιστώσετε. Αμερική - Κίνα - Ινδία. Δεν είναι τυχαία η αύξηση πωλήσεων στην Κίνα. Μην ψάχνουμε να βρούμε λοιπόν που φταίει η Xiaomi. Μπορεί να μην φταίει και πουθενά. Απλά η Apple αποφάσισε να αναπτυχθεί σε αυτήν την αγορά και το κάνει.



      Η Apple μαζί με τη Samsung είναι ρυθμιστες τεχνολογικης ανάπτυξης στα κινητά.

      Το να λες ότι κάποιος στην Ευρώπη δε μπορεί να δει το μεγαλείο της Apple και ότι βλέπει μόνο το 10% των δυνατοτήτων της είναι για εμένα λίγο ουτοπικο. Είχα το iphone 5s 64GB και το Samsung Note ΙΙΙ 3GB Ram 32GB παράλληλα (ένα προσωπικό νούμερο και ένα για τη δουλειά). Για εμένα προσωπικά το Samsung κέρδιζε το iPhone σε όλες τις κατηγορίες.

      Το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα με την Apple είναι οι περιορισμοί από την ίδια την εταιρεία. Να δώσεις 800€ για να αγοράσεις μια απίστευτη συσκευή και η ίδια η εταιρεία να την περιορίζει. Και συνέχεια να ζητάει λεφτά αφού όλες οι σοβαρές εφαρμογές είναι επί πληρωμή χωρίς δωρεάν εναλλακτικές.

      Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      if you can't go there with a motorbike, it aint worth it
    • Διαφήμιση
    • Εννοείτε ότι όλες οι σοβαρές εφαρμογές - υπηρεσίες είναι επί πληρωμή!!!!!!!
      Δεν εχει περιορισμούς. Απλά προστατεύει τους πελάτες της από τρίτους.
      Το Samsung κερδίζει γιατί το iPhone υπολειτουργεί.

      from my S7
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Βασικά αυτό που κερδίζει είναι το Android. Η Samsung απλά είχε την καλύτερη συσκευή για το 2017. Αυτό που δεν υπολόγιζει καθόλου η Apple είναι το community. Και εκεί έχει χάσει σε κάθε τομέα το iOS. Και θα συνεχίσει να χάνει όσο η συμπεριφορά της είναι 'Εγώ ξέρω καλύτερα από εσενα'. Δεν είναι 2007. το κοινό έχει εξοικειωθει με τα smartphones και ο Steve Jobs δεν υπάρχει πια για να πουλήσει φύκια για μεταξωτες κορδέλες.


      Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      if you can't go there with a motorbike, it aint worth it