Η Xiaomi κυκλοφόρησε το Redmi Note 6 Pro στην Ινδία πριν από λίγες ημέρες, και η συσκευή από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής, έχει μια επιτυχημένη πορεία σε ότι αφορά τις πωλήσεις που κάνει.
Έτσι λοιπόν, κατά την πρώτη της πώληση στη χώρα, η εταιρεία κατόρθωσε να πουλήσει περισσότερες από 600.000 μονάδες. Αυτό είναι αρκετά εντυπωσιακό ως νούμερο, και η Xiaomi αναμένει να πουλήσει ακόμη περισσότερες συσκευές στις επερχόμενες πωλήσεις.
Το Redmi Note 6 Pro είναι ο νέος βασιλιάς της σειράς Redmi, ο οποίος επικεντρώνεται στην αντιστοίχιση καλών προδιαγραφών με πολύ προσιτές τιμές. Ξεκινά από μόλις 13,999 INR ($ 198 ή € 175), ενώ διαθέτει οθόνη αφής 1080×2280 6,25 ιντσών, chipset Snapdragon 636, 4GB RAM, και 64GB επεκτάσιμη αποθήκευση, κύρια πίσω κάμερα στα 12 MP με διάφραγμα f / 1,9 και 1,4 μm εικονοστοιχεία, κύρια Selfie camera 20 MP με διάφραγμα f / 2.0 και ένα ζεύγος αισθητήρων βάθους για bokeh effect (ένας στην πλάτη, ένας μπροστά).
Έχει μια μπαταρία 4.000 mAh και τρέχει το Android 8.1 Oreo με MIUI ως λειτουργικό OS.
[the_ad_group id=”966″]