Ένα έγγραφο που κυκλοφόρησε από την Bosch, αποκάλυψε κατά λάθος τα σχέδια της Xiaomi για το λανσάρισμα των επομένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας
Σύμφωνα με αναφορές, η Xiaomi σχεδιάζει να κυκλοφορήσει δύο νέα μοντέλα το 2025: το Xiaomi SU7 Ultra και το πρώτο της SUV, με την κωδική ονομασία MX11.
Επιπλέον, το πρώτο SUV της Xiaomi με «σύστημα πρόωσης μεγάλης εμβέλειας» θα κυκλοφορήσει το 2026. Και τα δύο SUV θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα κίνησης στους πίσω τροχούς.
Οι πληροφορίες για τα επόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της XIaomi
Το Xiaomi SU7 Ultra, στην έκδοση μαζικής παραγωγής του, θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025. Οι επίσημες εικόνες του πρωτοτύπου δείχνουν ένα αυτοκίνητο εξοπλισμένο με πολλά σπορ κιτ, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης αεροτομής, ενός μπροστινού χείλους, πλευρικών ποδιών και ενός πίσω αεροδυναμικού διαχύτη. Η συνολική σχεδίαση αποπνέει μια έντονη αίσθηση σπορ χαρακτήρα. Οι διαστάσεις του αμαξώματος του αυτοκινήτου είναι στα 5260 mm σε μήκος, στα 2064 mm σε πλάτος και στα 1406 mm σε ύψος, με μεταξόνιο στα 3000 mm.
Όσον αφορά την ισχύ, το πρωτότυπο Xiaomi SU7 Ultra είναι εξοπλισμένο με δύο κινητήρες V8 και έναν κινητήρα V6, με μέγιστη ισχύ 1548 ίππων. Η επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h πραγματοποιείται σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα άνω των 350 km/h.
Επιπλέον, το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με την υψηλής ισχύος μπαταρία Kirin II της CATL, η οποία είναι ειδική για τις πίστες. Αν και το μοντέλο μαζικής παραγωγής θα χρησιμοποιεί την ίδια δομή πλαισίου, με τρεις κινητήρες και μπαταρία με το πρωτότυπο αυτοκίνητο, ενδέχεται να μην χρησιμοποιεί πλαίσιο από ανθρακονήματα λόγω του υψηλού κόστους των υλικών από ανθρακονήματα.
Το πρώτο SUV της Xiaomi, με την κωδική ονομασία MX11, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2025. Το αυτοκίνητο υιοθετεί ένα στυλ σχεδίασης SUV coupe fastback. Συνδυάζοντας τα υποθετικά renders και τις πραγματικές καμουφλαρισμένες εικόνες, το MX11 θα συνεχίσει να εστιάζει στον σπορ χαρακτήρα, με μακρύ καπό και κοντό σχεδιασμό μπροστινού προβόλου. Η γραμμή οροφής αρχίζει να μειώνεται σημαντικά από τη θέση της κολόνας D και το συνολικό στυλ είναι παρόμοιο με αυτό της Ferrari Purosangue.
Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης σημείωσαν επίσης ότι το τρίτο μοντέλο της Xiaomi, με την κωδική ονομασία N3, θα χρησιμοποιεί ένα «σύστημα πρόωσης μεγάλης εμβέλειας». Το Xiaomi N3 φέρεται να υιοθετεί διάταξη έξι θέσεων και να διαθέτει σύστημα πίσω κίνησης, αλλά προς το παρόν υπάρχουν λίγες πληροφορίες σχετικά με αυτό το μοντέλο.
Επιπλέον, οι πληροφορίες που δημοσίευσε από λάθος η Bosch, δείχνουν ότι τα Xiaomi SU7 και MX11 θα υιοθετήσουν λύσεις πέδησης DPB (Electronic Assisted Braking System) και ESP (Electronic Stability Program), ενώ το Xiaomi N3 θα υιοθετήσει το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης πέδησης IPB 2.0 της Bosch, το οποίο θα μπορούσε να είναι η τελευταία γενιά της τεχνολογίας πέδησης της Bosch.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn