Το Delphi Economic Forum 2024 επιφύλασσε μία σημαντική είδηση για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καθώς το Xiaomi SU7 θα έρθει στην Ελλάδα!
Ο πρόεδρος του Ομίλου Info Quest, του αποκλειστικού αντιπροσώπου και διανομέα των προιόντων της Xiaomi στην Ελλάδα κ. Θεόδωρος Φέσσας όσο και η αντιπρόεδρος κα. Ευτυχία Κουτσουρέλη, με δηλώσεις τους στο οικονομικό φόρουμ των Δελφών, επιβεβαίωσαν την έλευση του ηλεκτρικού σεντάν στην ελληνική αγορά.
Το Xiaomi SU7 θα έρθει στην ελληνική αγορά το 2027, όπως ανακοίνωσαν τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη του επίσημου εισαγωγέα των προϊόντων της Xiaomi στην Ελλάδα
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κυριολεκτικά προκάλεσε πάταγο, καθώς μέτρησε 50.000 προπαραγγελίες σε μόλις 28 λεπτά την ημέρα που παρουσιάστηκε. Για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση, που ομολογουμένως έχει ήδη να ξεκινήσει να δημιουργεί προβλήματα, η Xiaomi κατασκευάζει 40 SU7 την ώρα ή ένα, κάθε 76 δευτερόλεπτα! Νούμερο πραγματικά ασύλληπτο και εντυπωσιακό για παραδοσιακούς κατασκευαστές, πολλώ δε μάλλον για μια πρωτοεμφανιζόμενη, στον τομέα της αυτοκίνησης, φίρμα.
Πότε όμως αναμένεται να δούμε το Xiaomi SU7 στην ελληνική αγορά;
Το 2027, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος του Ομίλου Info Quest: «Το εγχείρημα αυτό μας ενδιαφέρει πάρα πολύ. Για να γίνει όμως με το σωστό τρόπο θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μία τριετία». Κομβικό ρόλο σε αυτό παίζει και η τεράστια ζήτηση του μοντέλου, καθώς στην αγορά της Κίνας, η αναμενόμενη ζήτηση για όλο το 2024 έχει ήδη υπερκαλυφθεί.
Η κα. Ευτυχία Κουτσουρέλη τοποθετήθηκε στη συνέχεια, τονίζοντας πως
Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως η τιμή εκκίνησης του Xiaomi SU7 είναι στα 215.900 γουάν (€27.700) για το βασικό Standard, ενώ η κορυφαία παραλλαγή Max κοστίζει 299.900 γουάν (€38.500). Τα Xiaomi SU7 Standard και Pro είναι αμφότερα μονοκινητήρια πισωκίνητα με αρχιτεκτονική 400V. Το Max από την άλλη είναι 4κίνητο με δύο ηλεκτροκινητήρες και σύστημα 800V, επιτρέποντας βελτιωμένη απόδοση και ταχύτερους χρόνους φόρτισης.
Η Xiaomi διαφοροποιεί επίσης τις τρεις εκδόσεις στον τύπο της μπαταρίας, με το Standard να φοράει μπαταρία LFP της BYD με χωρητικότητα 73,6 kWh , αρκετή για 700 km στον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο δοκιμών.
Το Pro χρησιμοποιεί την μπαταρία Shenxing της CATL με χωρητικότητα 94,3 kWh, η οποία επαρκεί για 830 km. Τέλος, η κορυφαία έκδοση είναι προικισμένη με την μπαταρία Qilin της CATL, χωρητικότητας 101 kWh. Διανύει 800 km με μια φόρτιση, αφού τα δύο μοτέρ καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn
2 σχόλια
Προσωπικά θεωρώ ότι το 2027 πέφτει αρκετά μακριά. Μέχρι τότε θα έχουν αλλάξει οι νομοθεσίες και ίσως έτσι όπως οδηγείται η ανθρωπότητα να έχουν και εμπάργκο ( περίεργα χρόνια διανύουμε). Δεν γίνεται στην Ελλάδα να είμαστε σε όλα 3 χρόνια πίσω και παραπάνω, πώς να το κάνουμε τώρα. Όσο για το δίκτυο φορτιστών θα πρέπει το Ελληνικό κράτος να επιβάλει στους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας να συνεργαστούν και να τους συνετίσουν που έχουν τοποθετήσει φορτιστές που δεν παρέχουν μέγιστη φόρτιση αλλά τις περισσότερες φορές κυμαίνεται στα 47kw με αποτέλεσμα ο χρόνος φόρτισης να μην ανταποκρίνεται με το manual του κατασκευαστή του οχήματος. Το Greece 2.0 είναι η μεγαλύτερη πλάκα ( απάτη) σχεδίου που έχει παρουσιαστή ποτέ από κυβέρνηση. Θέλει να προωθήσει την οικολογική του συνείδηση αλλά βάζει μεγαλύτερα εμπόδια και ακριβότερα. Τουλάχιστον να μην έχουμε και την ίδια ανταπόκριση από τις αντιπροσωπείες και τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.
Το SU7 πιθανότατα δε θα έρθει στην Ελλάδα, χωρίς αυτό απαραίτητα να είναι κακό.
Το 2027 προφανώς θα υπάρχουν νεότερα, πιο εξελιγμένα μοντέλα.
Η info quest με πολιτικές τύπου Ανδρέα Παπανδρέου (ΘΑ ΘΑ ΘΑ), θεωρώ πως θα δε θα μπει στο παιχνίδι της αυτοκίνησης. Υπάρχουν έτοιμες αντιπροσωπίες με στημένο δίκτυο και καταστήματα που θα μπορούσαν να αναλάβουν αυτό το κομάτι.
Στη χειρότερη το 27 μπορεί να υπάρχουν και τεχνολογίες άλλα και νομοθετικό πλαίσιο για καθαρά αυτόνομη οδήγηση, οπότε το SU8 θα είναι καλύτερη επιλογή.