Η Xiaomi δημοσίευσε την οικονομική της έκθεση για το 1ο τρίμηνο του 2025 και οι αριθμοί δείχνουν πολύ μεγάλη ανάπτυξη σε όλα τα βασικά τμήματα της εταιρείας
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δημοσιευτεί από την Xiaomi, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 111,3 δισ. CNY (~ 15,4 δισ. δολάρια), ποσό που αντιπροσωπεύει μια αύξηση κατά 47% σε ετήσια βάση, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν περισσότερο από 64% και έφτασαν στα 1,48 δισ. δολάρια.
Οι δαπάνες της εταιρείας στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης αυξήθηκαν περισσότερο από 30% και τώρα ανέρχονται στα 930 εκατομμύρια δολάρια, με το χαρτοφυλάκιο της Xiaomi να διαθέτει πλέον πάνω από 43.000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας παγκοσμίως.
Σχεδόν οι μισοί από όλους τους υπαλλήλους της Xiaomi (~ 47,7%) εργάζονται στον τομέα της της έρευνας και ανάπτυξης (R&D).
Το τμήμα των smartphone και AIoT συσκευών, το οποίο προσφέρει το μεγαλύτερο κέρδος στην Xiaomi, τις έφερε συνολικά έσοδα 12,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων – που αντιπροσωπεύει μια βελτίωση κατά 22% σε ετήσια βάση.
Από τον Μάρτιο του 2025, η Xiaomi έχει διαθέτει πάνω από 718.8 εκατομμύρια παγκόσμιους ενεργούς χρήστες (MAU) κάθε μήνα σε όλους τους τομείς των smartphone και των tablet, που αντιπροσωπεύει άλμα κατά 9.2% σε σύγκριση με πέρυσι.
Η εταιρεία διατήρησε την 3η θέση στις παγκόσμιες αποστολές smartphone για 19 συνεχόμενα τρίμηνα και βρίσκεται στην κορυφή της κινεζικής αγοράς όσον αφορά τις συνολικές αποστολές.
Η Xiaomi μας αποκάλυψε επίσης ότι επένδυσε πάνω από 13,5 δισεκατομμύρια CNY (~ 1,87 δισεκατομμύρια δολάρια) για την ανάπτυξη του Xring O1 SoC, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στα Xiaomi 15S Pro και Pad 7 Ultra. Η εταιρεία αναφέρει μια αυξανόμενη παρουσία στην κατηγορία των flagship smartphone στην Κίνα, καθώς κατέχει τώρα το ένα τέταρτο της αγοράς στην κατηγορία των premium συσκευών.
Η Xiaomi είναι πλέον ένα κορυφαίο Brand Name και στην παγκόσμια αγορά των tablet, με 3,1 εκατομμύρια συνολικές αποστολές κατά το 1ο τρίμηνο του 2025, με μερίδιο στην παγκόσμια αγορά που φτάνει στο 8,3%.
Η Xiaomi ηγήθηκε επίσης και στην παγκόσμια αγορά των wearables για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, και είναι τώρα ο δεύτερος κορυφαίος παίκτης στην κατηγορία των TWS ακουστικών στην παγκόσμια σκηνή και νούμερο ένα στην Κίνα.
Η Xiaomi μας αποκάλυψε επίσης ότι έχει 943,7 εκατομμύρια συνδεδεμένες IoT συσκευές (μη συμπεριλαμβανομένων των smartphones, tablet και φορητών υπολογιστών) και πρόσθεσε πάνω από 1000 νέα φυσικά καταστήματα σε όλη την ηπειρωτική Κίνα.
Τα έσοδα της εταιρείας από το τμήμα των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) αυξήθηκαν στα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Xiaomi πούλησε πάνω από 75.000 ηλεκτρικά οχήματα της σειράς SU7 στην εγχώρια αγορά της Κίνας κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου, γεγονός που ανεβάζει τις συνολικές πωλήσεις του SU7 σε πάνω από 250.000 οχήματα.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed