Οι συσκευές της Xiaomi είναι γνωστές όχι μόνο για τις προδιαγραφές τους, αλλά και για τον value for money χαρακτηρισμό τους. Παρόλο που οι προδιαγραφές τους ενδέχεται να μην χτυπούν πάντα τον ανταγωνισμό, η επιθετική τιμολόγησή τους ωστόσο, καθιστά πολύ δύσκολο να μην συστήνει κάποιος τις συσκευές, ειδικά σε άτομα με περιορισμένο προϋπολογισμό. Το ίδιο συμβαίνει και με το Xiaomi POCO F1 – ένα smartphone αξίας $ 300 που ταιριάζει απόλυτα με την κατηγορία “προσιτή ναυαρχίδα”.
Όχι μόνο παίρνετε ένα εντυπωσιακό σύνολο προδιαγραφών, αλλά το παίρνετε και σε μια τιμή που είναι πραγματικά δύσκολο να αγνοηθεί. Υπάρχουν μερικές αδυναμίες στη συσκευή, κυρίως στην επιλογή των υλικών κατασκευής. Η κάμερα της συσκευής δεν μπορεί να θεωρηθεί ως κακή, κυρίως επειδή τα τηλέφωνα premium segment δεν είναι γνωστά για τις αξιόλογες κάμερες που έχουν.
Αλλά τι ακριβώς ψάχνουμε, όταν κρίνουμε την απόδοση της κάμερας για ένα smartphone; Τι κάνει μια κάμερα smartphone “καλή”;
Ο δημοφιλής YouTuber Marques Brownlee, γνωστός και ως MKHBD, διενήργησε την ετήσια τυφλή δοκιμή κάμερας smartphone , δοκιμάζοντας 16 δημοφιλείς συσκευές μεταξύ τους σε μορφή νοκ-άουτ, για να αποφασίσει ποιο τηλέφωνο μεταξύ των δεκαέξι προσφέρει την καλύτερη απόδοση κάμερας.
Οι συσκευές στη δοκιμή συμπεριλάμβαναν ναυαρχίδες όπως το Google Pixel 3, το Samsung Galaxy Note 9 , το iPhone XS της Apple, το LG V40, το Huawei Mate 20 Pro και άλλα.
Από αυτό το τεστ, το Huawei Mate 20 Pro στέφθηκε τον τίτλο της “καλύτερης” απόδοσης της φωτογραφικής μηχανής, κάτι που δεν είναι μας εκπλήσσει, καθώς η συσκευή συσκευάζει μια εντυπωσιακή κάμερα… τουλάχιστον στα χαρτιά.
Αυτό που πραγματικά προκαλεί έκπληξη είναι ότι το άξιας 300$ Xiaomi Poco F1, κατάφερε να έρθει κοντά στο να κερδίσει το blind test, αφήνοντας πίσω Apple και Samsung!
Πριν πάνε όλοι να και αμφισβητήσουν την αντικειμενικότητα της δοκιμής, να ξέρετε ότι δεν υπάρχει καμία αντικειμενική ανάλυση σε αυτό το test, αλλά αποτελεί έναν απλό τρόπο δοκιμής δυνατοτήτων, χωρίς να προχωρά σε βάθος ανάλυση και σειρά δοκιμών που κάνει το DxOMark για παράδειγμα.
[the_ad_group id=”966″]