Επιβλήθηκε πρόστιμο στην Xiaomi στην Κίνα για την ανακριβή διαφήμιση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών του Mi Band 5.
Όπως αναφέρει το GizChina, επιβλήθηκε πρόστιμο 80.000 Yuan (11.142€ περίπου) στην Xiaomi από το Γραφείο Εποπτείας και Διοίκησης Αγοράς της Περιφέρειας Haidian του Πεκίνου, για παραβίαση του νόμου περί διαφημίσεων της χώρας σχετικά με το δημοφιλές Mi Band 5.
Το πρόστιμο αυτό επιβλήθηκε στην εταιρεία επειδή περιγράφει στις προδιαγραφές του Mi Band 5 ότι παρέχει 24ωρη λειτουργία παρακολούθησης ύπνου, το οποίο σύμφωνα με την απόφαση που εκδόθηκε είναι ανακριβές, με αποτέλεσμα να της επιβληθεί το πρόστιμο.
Συγκεκριμένα, στην αναφορά του Γραφείου Εποπτείας και Διοίκησης Αγοράς της Περιφέρειας Haidian του Πεκίνου επισημαίνεται ότι στην διαφημιστική σελίδα της παραλλαγής NFC του Mi Band 5, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η συγκεκριμένη συσκευή υποστηρίζει την λειτουργία της «24ωρης παρακολούθησης του ύπνου». Στην πράξη όμως, αποδείχτηκε ότι αυτό το χαρακτηριστικό λειτουργεί με δύο διαφορετικούς τρόπους – τις καταγραφές του νυχτερινού ύπνου και τις σποραδικές καταγραφές του ύπνου.
Η λειτουργία εγγραφής του νυχτερινού ύπνου δεν θα τον καταγράψει εάν η διάρκειά του είναι μικρότερη από 60 λεπτά. Από την άλλη πλευρά, η λειτουργία της καταγραφής ενός μικρού υπνάκου που μπορεί να πάρει κάποιος κατά την διάρκεια της ημέρας , δεν θα καταγραφεί, εάν η διάρκεια του ύπνου δεν είναι τουλάχιστον 20 λεπτά.
Με απλά λόγια, το Mi Band 5 δεν καταγράφει τον ύπνο συνεχόμενα για 24 ώρες την ημέρα όπως ισχυρίζεται η Xiaomi στην περιγραφή των χαρακτηριστικών που έχει αναρτήσει στις σελίδες της. Xρειάζεται να ισχύουν συγκεκριμένες συνθήκες για να λειτουργεί με ακρίβεια η 24ωρη λειτουργία παρακολούθησης ύπνου, κάτι που δεν το διευκρινίζει σαφώς η Xiaomi, με αποτέλεσμα να της επιβληθεί το πρόστιμο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που επιβάλλεται πρόστιμο στην Xiaomi στην Κίνα. Μια αναφορά από το ITHome μας αναφέρει ότι σχετικά πρόσφατα επιβλήθηκε στην Xiaomi πρόστιμο της τάξεως των 20.000 Yuan ( 2.785€ περίπου) για ψευδή διαφήμιση του Redmi K30 5G στο Tmall. Το διαφημιστικό υλικό στο Tmall ανέφερε ότι το τηλέφωνο είναι εξοπλισμένο με AMOLED οθόνη της Samsung, ωστόσο, στην πραγματικότητα το τηλέφωνο διαθέτει IPS LCDοθόνη 6,67 ιντσών Full HD+.
Αργότερα, η Xiaomi, σε μια δήλωση που έκανε στο TechRadar, επιβεβαίωσε ότι το σφάλμα στο προωθητικό υλικό για το στο Tmall ήταν αποτέλεσμα ανθρώπινου λάθους και ότι η εταιρεία δεν είχε καμία πρόθεση να παραπλανήσει τους πελάτες της.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed