Η τελευταία έκθεση της IDC επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της Xiaomi στην παγκόσμια αγορά των Smartphone, και για το 2ο τρίμηνο του 2025
Εν μέσω επίμονων οικονομικών αντιξοοτήτων (τις αλλαγές στους δασμούς, τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις και τον πληθωρισμό), η Xiaomi κατάφερε να πωλήσει περισσότερα από 42,5 εκατομμύρια smartphones, εξασφαλίζοντας μερίδιο στο 14,4% της παγκόσμιας αγοράς.
Αυτή είναι μια σαφής επίδειξη ανθεκτικότητας και αποτελεσματικής στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία όλα τα τελευταία χρόνια. Η δέσμευση της Xiaomi να αναπτύξει το οικοσύστημα HyperOS και να επεκτείνει τη διεθνή βάση χρηστών της, τη βοήθησε να διατηρήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ακόμη και όταν ολόκληρη η παγκόσμια βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση.
Η Επισκόπηση της παγκόσμιας αγοράς
Οι αποστολές των Smartphone στην παγκόσμια αγορά έφτασαν τις 295,2 εκατομμύρια μονάδες αυτό το τρίμηνο, παρουσιάζοντας μέτρια αύξηση κατά 1% από έτος σε έτος. Η αγορά κινείται ανοδικά, αλλά η ζήτηση παραμένει δύσκολο να πυροδοτηθεί – ειδικά στο τμήμα των Android Smartphone χαμηλότερης κατηγορίας, όπου οι καταναλωτές παρακολουθούν πολύ στενά τους προϋπολογισμούς τους. Οι κατασκευαστές θα πρέπει να επανεξετάσουν τις προτάσεις τους για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε αυτό το αβέβαιο περιβάλλον.
Η απόδοση της Xiaomi στο 2ο τρίμηνο του 2025
Τα αποτελέσματα της Xiaomi για το 2ο τριμήνου του έτους ανήλθαν σε 42,5 εκατομμύρια μονάδες που απεστάλησαν έναντι των 42,3 εκατομμυρίων πριν από ένα χρόνο – που αντιπροσωπεύει μια αύξηση κατά 0,6%.
Αυτή η αύξυση μπορεί να μην είναι μεγάλη, ωστόσο, σε μια δύσκολη αγορά, ακόμη και αυτή η μικρή ανάπτυξη έχει μεγάλη σημασία. Κατέχοντας ένα σταθερό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς που ανέρχεται στο 14,4%, η Xiaomi έχει επιδείξει μια ισχυρή διαχείριση του χαρτοφυλακίου της και την ικανότητα να προσαρμόζει τη θέση της ως απάντηση στις μεταβαλλόμενες πιέσεις της βιομηχανίας.
Οι ηγέτες της αγοράς
Η Samsung συνεχίζει να ηγείται, αποστέλλοντας 58 εκατομμύρια μονάδες με μερίδιο 19,7% και αξιοσημείωτη αύξηση κατά 7,9% από έτος σε έτος, χάρη σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία των λανσαρισμάτων των Galaxy A36 και A56.
Η Apple παραμένει στη δεύτερη θέση, διακινώντας 46,4 εκατομμύρια μονάδες με μερίδιο 15,7% και μικρή αύξηση κατά 1,5%. Η Vivo και η Transsion συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα, αν και η Transsion σημείωσε μικρή πτώση.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed