Η απόδοση της Xiaomi κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 υπερέβη τις προσδοκίες των αναλυτών.
Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, ακόμη και κάτω από τις δυσκολίες στις αγορές λόγω της πανδημίας, η Xiaomi κατάφερε να σημειώσει αύξηση των πωλήσεων, η οποία διευκολύνθηκε από την αύξηση της μέσης τιμής των smartphone.
Μετά την κυκλοφορία της τριμηνιαίας έκθεσης εχθές, η τιμή της μετοχής της Xiaomi έφτασε στα 2,79 $. Δηλαδή αυξήθηκε κατά 13% και σημείωσε νέα υψηλότερη τιμή από τον Ιούλιο του 2018. Επιπλέον, η συνολική αγοραία αξία της εταιρείας είναι τώρα περίπου στα 65 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι αναλυτές της Goldman Sachs, της CITIC Securities, της Founder Securities, της CICC, της Daiwa, της Morgan Stanley και της Citibank δημοσίευσαν χθες νέες ερευνητικές εκθέσεις, στις οποίες σημείωσαν τις θετικές προοπτικές για την περαιτέρω ανάπτυξη της μετοχής, και επίσης ενημέρωσαν τους επενδυτές της να τις αγοράσουν. Αυτή η κίνηση είχε ως αποτέλεσμα, από σήμερα η Xiaomi να δείχνει ότι είναι ένα από τα καλύτερα δυναμικά χαρτοφυλάκια του χώρου της βιομηχανίας, υποσχόμενη μάλιστα και περαιτέρω ανάπτυξη.
Οι αναλυτές της CICC αύξησαν τον στόχο της τιμής τους για τις μετοχές της εταιρείας κατά 100%, και είναι αισιόδοξοι για την αύξηση του μεριδίου αγοράς των smartphone της Xiaomi. Η CICC πιστεύει ότι η Xiaomi θα είναι μεταξύ των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστών κινητών τηλεφώνων στον κόσμο, αν όχι φέτος, τότε σίγουρα το επόμενο έτος.
Το δεύτερο τρίμηνο, το μερίδιο αγοράς της Xiaomi στην Ευρώπη έφτασε στο 17%, δηλαδή είχε αύξηση κατά 65% σε ετήσια βάση, καθιστώντας την Xiaomi τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή smartphone στην Ευρώπη για πρώτη φορά.
JUST IN: Check out our Q2 2020 earnings report.
Over the next decade, we aim to truly lead the way to the future of smart living. To make this happen, Xiaomi's core strategy will be upgraded to "Smartphone X AIoT" #NoMiWithoutYou#SmartLivingForEveryone pic.twitter.com/Vj6NPslide
— Xiaomi (@Xiaomi) August 26, 2020
Η αγορά των smartphone δεν βίωνε την καλύτερη περίοδό της τελευταία, και η κρίση της πανδημίας του COVID-19 ήρθε για να κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα. Ορισμένες εταιρείες άρχισαν να δημοσιεύουν τα αποτελέσματα των πωλήσεων και των κερδών τους για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, και σήμερα ήταν η σειρά της Xiaomi.
Αυτό που είναι αρκετά ενδιαφέρον, είναι ότι σε αντίθεση με ορισμένες άλλες εταιρείες, η Xiaomi κατάφερε να έχει αρκετά θετικά αποτελέσματα παρά τη δύσκολη κατάσταση στην παγκόσμια αγορά . Η Xiaomi κατάφερε να έχει συνολικά έσοδα 7,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων την περίοδο των τριών μηνών που έληξε τον Ιούνιο. Τα έσοδά της αυξήθηκαν δηλαδή στο 3,1% το δεύτερο τρίμηνο του 2019 και στο 7,7% το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα κέρδη της ήταν συνολικά 650 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο αντιπροσωπεύει μία αύξηση στο 129, 8% σε ετήσια βάση και είναι η επίδοσή της κατά 108% καλύτερη από ό,τι το πρώτο τρίμηνο του 2020, όταν η Κίνα επλήγη από την πανδημία. Η Xiaomi είδε μια ανάκαμψη των πωλήσεών της εκτός της Κίνας και της Ινδίας, και κατέγραψε 120% περισσότερες καθημερινές ενεργοποιήσεις smartphone από ό,τι στην προ-πανδημία τον Ιανουάριο του 2020.
Σύμφωνα με μια έκθεση, η Ευρώπη διαδραμάτισε για την Xiaomi μεγάλο ρόλο στο πολύ θετικό τρίμηνο του 2020. Οι αποστολές της Xiaomi στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά σχεδόν 65% σε σχέση με το περσινό τρίμηνο. Η Xiaomi ήταν ο κορυφαίος πωλητής smartphone στην Ισπανία, η δεύτερη στη Γαλλία και η τέταρτη στη Γερμανία. Αυτά είναι πολύ θετικά επιτεύγματα, και ίσως είναι ένα άμεσο αποτέλεσμα της μεγάλης πτώσης που γνώρισε η Huawei στην ίδια περίοδο.
Η ινδική αγορά γνώρισε μεγάλες δυσκολίες λόγω του COVID-19, όταν τον περασμένο Μάρτιο η κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει την αγορά και να προβεί σε καθολικό LockDown του πληθυσμού της που ανέρχεται σχεδόν στα 1,3 δισεκατομμυρία. Η εταιρεία τώρα ανακάμπτει αργά, αλλά είδε μια πτώση της τάξεως του 28% στον αριθμό των καθημερινών ενεργοποιήσεων.
Η Xiaomi δηλώνει ότι αυτό δεν έχει σχέση με τη ζήτηση των πελατών που συνεχίζει να διατηρείται υψηλή. Ωστόσο, κατηγορεί την μειωμένη τοπική παραγωγή λόγω των περιορισμών που επιβάλλονται από το LockDown. Η Ινδία είναι η μεγαλύτερη αγορά της Xiaomi εκτός της Κίνας, αλλά οι πωλήσεις της εκεί θα συνεχίσουν να είναι ελαφρώς χαμηλότερες από παλιότερα, έως ότου η τοπική παραγωγή επιστρέψει και πάλι στο φυσιολογικό.
[the_ad_group id=”966″]