Τα πράγματα άρχισαν να γίνονται δύσκολα για την Xiaomi κατά τον μήνα Μάρτιο στην Ινδία, αφού είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που χάνει την πρώτη θέση στις πωλήσεις.
Τουλάχιστον στην Ινδία φαίνεται να λειτουργεί καλά μέχρι στιγμής η φιλοσοφία της Xiaomi να παρέχει το καλύτερο Hardware στις συσκευές της σε πολύ ειλικρινείς ή λογικές τιμές. Για χρόνια, η εταιρεία ηγείται στο μερίδιο της αγοράς των smartphone που κατέχει στην χώρα της Ινδίας, και τα τελευταία χρόνια η Xiaomi κατείχε τον τίτλο ως ο Νο. 1 κατασκευαστής smartphone στην Ινδία, με μερίδιο αγοράς που φτάνει άνω του 15%.
Όμως τα πράγματα άρχισαν να δυσκολεύουν για την Xiaomi, αφού μέσω της αναφοράς που δημοσίευσε η Counterpoint Research για την αγορά Smartphone στην Ινδία κατά τον μήνα Μάρτιο του 2022, η Xiaomi φαίνεται να χάνει έδαφος από τους ανταγωνιστές της.
Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η Counterpoint Research για τον Μάρτιο του 2022, η Xiaomi αν και κατάφερε να διατηρήσει μερίδιο αγοράς που είχε στο 22%, ωστόσο, η αντίπαλός της – η Samsung, κατάφερε να την ξεπεράσει με ένα εκπληκτικό μερίδιο αγοράς που έφτασε στο 27% στην Ινδία.
Αυτή η έκθεση επικεντρώνεται ιδιαίτερα στον μήνα Μάρτιο και η Xiaomi φαίνεται να έχει πέσει στην δεύτερη θέση για αυτό το μήνα σε ότι αφορά στο σύνολο των αποστολών που πέτυχε, αλλά ταυτόχρονα σύμφωνα με την τριμηνιαία έκθεση (Q1 2022) που δημοσίευσε η Counterpoint Research, η Xiaomi εξακολουθεί να είναι o Νο. 1 κατασκευαστής smartphone στην Ινδία.
Τα αποτελέσματα για τον μήνα Μάϊο, ίσως να είναι μια απλή προειδοποίηση για την εταιρεία ώστε να φροντίσει να διορθώσει τα προβλήματα που έχει, γιατί εάν οι χρήστες στραφούν σε άλλες μάρκες ή εάν η προτίμηση για τα Smartphone της Xiaomi συνεχίζει να μειώνεται σημαντικά κατά τους επόμενους μήνες τότε τα πράγματα ίσως να γίνουν μη αναστρέψιμα.
Εάν η Xiaomi συνεχίσει να χάνει μερίδιο αγοράς στην Ινδία με τον ίδιο ρυθμό, οι ανταγωνιστές της θα μπορέσουν να την ξεπεράσουν και να πάρουν την πρώτη θέση. Έτσι λοιπόν, η Xiaomi θα πρέπει γρήγορα να αντιμετωπίσει και να διορθώσει τα ελαττώματά της, διαφορετικά, το μερίδιο αγοράς που κατέχει τώρα θα μειωθεί ακόμη περισσότερο στο εγγύς μέλλον με ότι αυτό θα σημαίνει για το γόητρό της.
Ίσως να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για την μείωση του μεριδίου αγοράς της Xiaomi στην Ινδία για τον Μάρτιο του 2022. Πολλοί χρήστες των συσκευών της εταιρείας παραπονέθηκαν για διάφορα ελαττώματα (Bugs) στο MIUI και ζητήματα ποιότητας στις συσκευές της, ενώ την ίδια στιγμή, η Xiaomi India κατηγορήθηκε επίσης πρόσφατα για την παραβίαση της νομοθεσίας περί συναλλάγματος στην Ινδία, με κατασχέσεις συνολικού ύψους σχεδόν 725 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed
Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!