Στο MWC της Βαρκελώνης, η Xiaomi αποκάλυψε το πρώτο της τηλέφωνο 5G, το Mi Mix 5G, και την ναυαρχίδα Mi 9, αλλά κάτι που δεν είδαμε από τη Xiaomi ήταν ένα αναδιπλούμενο τηλέφωνο.
Η αλήθεια είναι πως ίσως να μην περίμενε κανείς ότι η εταιρεία θα αποκάλυπτε μία τέτοια συσκευή, αν δεν είχε προηγηθεί το βίντεο που περάσαμε τον περασμένο μήνα, δείχνοντάς μας η Xiaomi ένα πρότυπο αναδιπλούμενο Smartphone, από τον συνιδρυτή και πρόεδρο της Xiaomi, Bin Lin, ο οποίος και μας παρουσίασε το πρώτο Foldable τηλέφωνο της εταιρείας, το οποίο μάλιστα δίπλωνε σε 2 μέρη.
Ο εκπρόσωπος της Xiaomi, Donovan Sung, μίλησε με την Venture Beat, και είπε ότι η εταιρεία δοκιμάζει μια σειρά αναδιπλούμενων συσκευών, αλλά θεωρεί πως είναι καλύτερο η εταιρεία να περιμένει να ωριμάσει πρώτα η αγορά πριν κυκλοφορήσει κάποια δική της συσκευή .
Η Xiaomi είναι γνωστή για τη φιλοσοφία της για τις Value for money συσκευές που διαθέτει, και ίσως να αισθάνεται ότι η πώληση ενός Smartphone που θα μπορούσε να κοστίσει πάνω από 1.900$, είναι ενάντια στην φιλοσοφία της. Είπε επίσης, πως το βίντεο του Bin με το αναδιπλούμενο τηλέφωνο δημοσιοποιήθηκε για δύο λόγους.
1ον. Η εταιρεία ήθελε να δείξει στο κοινό ότι εργάζεται για την κατασκευή ενός τέτοιου Smartphone.
2ον. Ότι έχει σημειώσει αρκετή πρόοδο σε αυτή την αναδιπλούμενη συσκευή, η οποία είναι λειτουργική, ώστε να μοιραστεί τη δουλειά της με τους καταναλωτές.
Επίσης αν θυμάστε, στις 4 Ιουλίου 2018, ο αντιπρόεδρος της Xiaomi, Wang Xiang, δήλωσε ότι ελπίζει πως η Xiaomi θα εισέλθει στην αμερικανική αγορά το 2019, αλλά αυτό προφανώς δεν πρόκειται τελικά να συμβεί.
Η Xiaomi αυτή την στιγμή πωλεί στις ΗΠΑ διάφορες Smart συσκευές και αξεσουάρ, αλλά κανένα smartphone, και όπως δήλωσε ο Sung, η Xiaomi αναβάλει την κυκλοφορία Smartphone στις ΗΠΑ για το 2020.
Φαίνεται πως όλα αυτά που έχουν συμβεί τελευταία με την Huawei & ZTE, με τον αποκλεισμό τους από την αγορά των ΗΠΑ, αλλά και τις τεταμένες σχέσεις των δύο κρατών (ΗΠΑ και Κίνα), να έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην αλλαγή του επιχειρησιακού σχεδιασμού της Xiaomi, σε ότι αφορά την αγορά των ΗΠΑ για το 2019.
[the_ad_group id=”966″]