H Xiaomi ξεκίνησε μία νέα στρατηγική συνεργασία με τον παγκόσμιο κατασκευαστή επίπλων και ειδών οικιακής χρήσης, την IΚΕΑ, για την ενσωμάτωση των έξυπνων προϊόντων φωτισμού του τελευταίου στο οικοσύστημα Internet of Things (IoT) της Xiaomi .
Σύμφωνα με μια δημοσίευση στο Twitter από τον Donavan Sung, τον παγκόσμιο εκπρόσωπο της Xiaomi και τον διευθυντή διαχείρισης προϊόντων, η συνεργασία ανακοινώθηκε στο Xiaomi AIOT Developers Conference που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Πεκίνο.
«Προχωρώντας παραπέρα, η σειρά των έξυπνων προϊόντων φωτισμού της ΙΚΕΑ θα συνδεθεί με την πλατφόρμα IoT της Xiaomi, ξεκινώντας από τον Δεκέμβριο», έγραψε ο Sung στην ανάρτησή του στο Twitter.
Επιπλέον, η εφαρμογή “Mi Home” της Xiaomi που έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση συσκευών και προϊόντων Xiaomi, καθώς και η φωνητική βοηθός Xiao Ai της Xiaomi, θα είναι συμβατή με τα έξυπνα προϊόντα φωτισμού της Ikea.
Μιλώντας στο συνέδριο, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi Lei Jun, δήλωσε ότι ο συνδυασμός της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της IoT, θα αποτελέσει τη βασική στρατηγική της επιχείρησής του σε δέκα χρόνια.
Με στόχο να επιτρέψει στους χρήστες να ενσωματώσουν πλήρως το AI στην καθημερινή ζωή στο σπίτι, κάθε έξυπνη συσκευή της Xiaomi θα συνδεθεί με την πλατφόρμα IoT της εταιρείας σε τρία έως πέντε χρόνια, πιστεύει ο CEO, χάρη στην αναμενόμενη σημαντική πτώση του κόστους κατασκευής των IoT συσκευών.
Ο Lei ανακοίνωσε επίσης, και τα αποτελέσματα της προσπάθειας της Xiaomi στο οικοσύστημα AI και IoT: Ο φωνητικός βοηθός AI (Xiao Ai) ενεργοποιήθηκε σε περίπου 100 εκατομμύρια συσκευές από τις 25 Νοεμβρίου από την κυκλοφορία του, με μηνιαία ενεργή βάση 34 εκατομμυρίων χρηστών.
Today, Xiaomi announced a strategic partnership with IKEA. The move means IKEA's full range of smart lighting products will be connected to Xiaomi's IoT platform starting this December in China. Would you like to light up your life with Xiaomi? #Xiaomi #IKEA #IoT #SmartLiving pic.twitter.com/k3GzAFayDH
— Mi (@xiaomi) November 28, 2018
Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση του τρίτου τριμήνου, η Xiaomi πώλησε συνολικά 132 εκατομμύρια μονάδες καταναλωτικών συσκευών συνδεδεμένων στο οικοσύστημα IoT. Οι πωλήσεις IoT σημείωσαν έσοδα 10,8 δισ. Γιουάν (US $ 1,55 δισ.) Το τρίτο τρίμηνο του 2018, τα έσοδα ήταν αυξημένα κατά 89,8% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν επίσης πως η IΚΕΑ, έχει πρόσφατα ενσωματώσει στον κατάλογό της και τα έξυπνα προϊόντα της Xiaomi.
[the_ad_group id=”966″]