Ο Fabian Schmölz, ένα όνομα γνωστό στους λάτρεις του σχεδιασμού αυτοκινήτων, αφήνει τη Lamborghini για να ενταχθεί στην Xiaomi Auto Europe ως επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού
Η υπογραφή του έχει ήδη αποτυπωθεί σε έργα όπως η Porsche 718 Boxster, το πρωτότυπο Mission E από το οποίο γεννήθηκε η Taycan και η Lamborghini Temerario. Αυτή η “μεταγραφή” είναι συνυφασμένη με τις φιλοδοξίες της Xiaomi να κυκλοφορήσει επίσημα τα ηλεκτρικά της οχήματα και στην Ευρώπη.
Ο Fabian Schmölz θα ηγηθεί του σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Ο Fabian Schmölz δεν είναι ένας οποιοσδήποτε σχεδιαστής, καθώς στη Lamborghini άφησε έντονο το στίγμα του με την Temerario, ενώ στην Porsche συνέβαλε σε έργα όπως η 718 Boxster, το Vision GT και το Mission E, το πρωτότυπο που άνοιξε το δρόμο για την Taycan. Αυτό το ιστορικό του τον τοποθετεί μεταξύ των πιο σημαντικών προσωπικοτήτων της γενιάς του και εξηγεί γιατί η Xiaomi Auto αποφάσισε να επικεντρωθεί σε αυτόν για να χτίσει την εικόνα της στην Ευρώπη.
Η χρονική στιγμή δεν είναι τυχαία: τα πρώτα μοντέλα της Xiaomi Auto, το ηλεκτρικό Sedan SU7 και το SUV YU7, έχουν καταλύσει την προσοχή όλων, και δεν έλειψαν οι συγκρίσεις του SU7 με την Porsche Taycan και του YU7 με την Purosangue της Ferrari.
Δεν προκαλεί επίσης έκπληξη το γεγονός ότι πριν από την παρουσίαση του SUV, ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi είχε θεαθεί πάνω σε μια Purosangue στην Κίνα: μια λεπτομέρεια που πολλοί έχουν διαβάσει ως αδήλωτη πηγή έμπνευσης.
Ο Schmölz διαθέτει την εμπειρία εκείνων που έχουν ήδη σχεδιάσει αυτοκίνητα ικανά να συνδυάσουν επιδόσεις και αισθητική ταυτότητα και η Xiaomi Auto του εμπιστεύεται την ηγεσία του ευρωπαϊκού εξωτερικού σχεδιασμού των οχημάτων της.
Όπως δήλωσε ο Li Tianyuan, Γενικός Διευθυντής Βιομηχανικού Σχεδιασμού της Xiaomi Auto:
Η έννοια της «συναισθηματικής αξίας» γίνεται έτσι το πραγματικό έδαφος του ανταγωνισμού. Δεν αρκεί να προσφέρουμε αποδοτικές μπαταρίες ή εξελιγμένο λογισμικό: αυτό που διακρίνει μια μάρκα είναι η ικανότητα να προκαλεί τις αισθήσεις, και να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται έναν προσωπικό δεσμό μεταξύ αυτοκινήτου και ιδιοκτήτη.
Είναι ενδιαφέρον να αναρωτηθούμε αν αυτή η αναζήτηση της αισθητικής αυθεντικότητας θα καταφέρει να πείσει ένα ευρωπαϊκό κοινό που ιστορικά εκτιμά προσεκτικά την κληρονομιά και τη συνέπεια ενός εμπορικού σήματος.
Η πρόσληψη ενός σχεδιαστή που μεγάλωσε μεταξύ της Porsche και της Lamborghini στέλνει ένα σαφές μήνυμα: η Xiaomi θέλει να είναι αξιόπιστη ακόμη και στην καρδιά της premium αγοράς. Η Ευρώπη είναι το φυσικό πεδίο δοκιμών, ο τόπος όπου η γλώσσα του σχεδιασμού αυτοκινήτων έχει κωδικοποιηθεί και ανανεωθεί κατά τη διάρκεια των δεκαετιών.
Φέρνοντας ένα ταλέντο με αυτό το υπόβαθρο μέσα σε μια αναδυόμενη πραγματικότητα μπορεί, από ορισμένες απόψεις, να θεωρηθεί ως μια πολιτιστική κίνηση που στοχεύει στη νομιμοποίηση της Xiaomi Auto στα μάτια εκείνων που θεωρούν ότι το αυτοκίνητο είναι κάτι περισσότερο από ένα μέσο μεταφοράς.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed