Η Xiaomi έχει κέντρα εξυπηρέτησης σε περισσότερες από 680 πόλεις στην Ινδία, και σήμερα η εταιρεία άνοιξε το 2000ο εξουσιοδοτημένο κέντρο εξυπηρέτησης (ASC) στο Δελχί.
Η εταιρεία είναι επίσης το πρώτο Βιομηχανικό Brand Name που πιστοποιείται σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001 και 14001 για τα συστήματα διαχείρισης ποιότητας μετά την πώληση.
Η Xiaomi διαθέτει κέντρα εξυπηρέτησης σε ολόκληρη την Ινδία και καλύπτει πάνω από το 90% των περιφερειών. Σύμφωνα με την Xiaomi, έχει επιτύχει ποσοστό αποτυχίας πεδίου (FFR) σε λιγότερο από το ήμισυ του μέσου όρου της βιομηχανίας, και το 96% των περιπτώσεων βλαβών θα επιλυθεί εντός 4 ωρών, ενώ κατά μέσο όρο το 93% όλων περιπτώσεων δυσλειτουργίας επιλύονται σε μόλις 2 ώρες.
Εκτός από αυτό, στην Xiaomi έχει επίσης απονεμηθεί η πιστοποίηση ISO με ISO 9001: 2015 και ISO 14001: 2015 από την Quality Austria, και είναι η πρώτη εταιρεία στην ινδική βιομηχανία των smartphone που έχει επιτύχει αυτό το επίτευγμα.
[the_ad_group id=”966″]