Η Xiaomi πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο στην Tmall Super Brand Day δημιουργώντας νέο ρεκόρ εσόδων που φτάνουν στα 625 εκατομμύρια γιουάν (~ 87,5 εκατομμύρια δολάρια)
Αυτό το επίτευγμα της Xiaomi είναι απαράμιλλο για οποιαδήποτε κατασκευαστή Smartphone που συμμετέχει στην πλατφόρμα του Tmall για το 2023. Η σειρά του Xiaomi 14, που κυκλοφόρησε στα τέλη Οκτωβρίου στην Κίνα, διαδραμάτισε κρίσιμο ρόλο σε αυτή την επιτυχία, κυριαρχώντας τόσο στον όγκο πωλήσεων όσο και στα διαγράμματα εσόδων μεταξύ των νέων smartphones που πωλούνται στο Tmall.
Επιπλέον, η Xiaomi εξασφάλισε την κορυφαία θέση στις πωλήσεις μεταξύ των εγχώριων εμπορικών σημάτων και κατασκευαστών smartphone.
Η Xiaomi κυριαρχεί στις πωλήσεις του Tmall Super Brand Day
Η Xiaomi εξέφρασε την βαθιά ευγνωμοσύνη της για την τεράστια υποστήριξη και τον ενθουσιασμό από τους πελάτες της, θεωρώντας αυτή την νίκη ως ένα σημάδι των ισχυρών σχέσεων που διατηρεί η εταιρεία με όλους τους χρήστες που συμμετέχουν στην κοινότητά της.
Κατά τη διάρκεια της προώθησης για το Double 11, η απόδοση της Xiaomi σε ότι αφορά τις πωλήσεις ήταν εξαιρετική, με το σωρευτικά έσοδα να ξεπερνούν τα 10 δισεκατομμύρια γιουάν (~ 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια) μέχρι το τέλος της 31ης Οκτωβρίου.
Η σειρά του Xiaomi 14, ειδικά η βασική έκδοση του Xiaomi 14, έχει επιτύχει εντυπωσιακές πωλήσεις, καθώς μέσα σε δέκα ημέρες από την κυκλοφορία του, πούλησε πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες, με μέσο ημερήσιο όγκο πωλήσεων περίπου τις 100.000 μονάδες. Επιπλέον, το Xiaomi 14 έθεσε νέο ρεκόρ στις εγχώριες πωλήσεις smartphone στην αγορά της Κίνας, εντός των πρώτων τεσσάρων ωρών από την αρχική του πώληση σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Tmall, JD.com, Douyin και Kuaishou.
Το Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition είχε μεγάλη ζήτηση επίσης, αλλά δυστυχώς τα αποθέματα εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μετά την κυκλοφορία του, επιδεικνύοντας έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών για αυτήν την ειδική έκδοση.
Ωστόσο, η Xiaomi αντιμετωπίζει επίσης πολλές προκλήσεις στον τομέα της παραγωγής, καθώς παλεύει να εξυπηρετήσει μια συντριπτική ζήτηση για το Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition.
Σε ότι αφορά τις τηλεοράσεις, ειδικά η σειρά της Xiaomi TV S Pro MiniLED, δημιούργησε επίσης εντυπωσιακά έσοδα, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο γιουάν (~ 140 εκατομμύρια δολάρια) σε όλα τα κανάλια που έγιναν διαθέσιμα όλα τα μοντέλα της σειράς.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn