Η vivo κατέλαβε την πρώτη θέση σε πωλήσεις στην ινδική αγορά smartphone κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (Ιούλιος έως Σεπτέμβριος) σύμφωνα με την Canalys
Η ViVo κατάφερε να πωλήσει συνολικά 9,1 εκατομμύρια μονάδες Smartphone κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, από από τα 7,2 εκατομμύρια που είχε κατά το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η vivo να έχει κατέχει πλέον το 19% του μεριδίου αγοράς στην Ινδία , ενώ πριν από ένα χρόνο αυτό ήταν στο 17%.
Ακολουθεί στην δεύτερη θέση η Xiaomi, η οποία πούλησε συνολικά 7,8 εκατομμύρια συσκευές με μερίδιο αγοράς στο 17%. Οι αποστολές της Xiaomi αυξήθηκαν κατά 200.000 μονάδες σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μειώθηκε στην πραγματικότητα κατά μία ποσοστιαία μονάδα.
Η Samsung βρίσκεται στην τρίτη θέση στην κατάταξη κατέχοντας το 16% της πίτας στην αγορά της Ινδίας, έχοντας αποστείλει 7,5 εκατομμύρια μονάδες. Αυτό δείχνει πως έχει μία πτώση δύο ποσοστιαίων μονάδων, αφού κατά το ίδιο διάστημα πέρυσι, η Samsung κατείχε το 18% της αγοράς και πούλησε 7,9 εκατομμύρια συσκευές αντίστοιχα.
Η Oppo και η Realme από την άλλη μεριά, ολοκληρώνουν την πρώτη πεντάδα, με την πρώτη να έχει 6,3 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς στο 13%, ενώ η δεύτερη κατάφερε να πωλήσει συνολικά 5,3 εκατομμύρια συσκευές που αντιπροσωπεύουν το 11% της αγοράς στην Ινδία.
Η Oppo γνώρισε την μεγαλύτερη ανάπτυξη κατά 43% από πέρυσι, ενώ η Realme έχει πτώση κατά 8%. Συνολικά, οι αποστολές των smartphone στην Ινδία αυξήθηκαν κατά 9% σε 47,1 εκατομμύρια μονάδες, και η Canalys προβλέπει μέτρια μονοψήφια ανάπτυξη να συνεχίζεται και για το 2025, με τα φθηνά 5G Smartphone να παραμένουν ο βασικός μοχλός ανάπτυξης της αγοράς.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn