Το μάρκετινγκ των smartphone μπορεί να είναι πολλές φορές μία δύσκολη διαδικασία, και αρκετές φορές οι εταιρείες έχουν πέσει σε παραπτώματα στην προσπάθειά τους να προβάλουν τα προϊόντα τους.
Θα θυμάστε βέβαια την περίπτωση της Huawei που εμφάνιζε σε 3 περιπτώσεις, φωτογραφίες που είχαν τραβηχτεί με DSLR, ως φωτογραφίες που πήραν με το Nova 3 – το P9 και τελευταία με το P30.
Having compared the “fake” Huawei P30 sample shots grabbed by GSMAreana with the ones in Richard Yu’s weibo post, it’s safe to say that Huawei updated the pics with a disclaimer *after* being called out. This wouldn’t have been an issue if this was done in the first place. pic.twitter.com/8RmRPFWcIO
— Richard Lai (@richardlai) March 12, 2019
Σάλος είχε δημιουργηθεί και με την OnePlus το 2014, όταν είχε τότε που για να αγοράσει μία συσκευή θα έπρεπε να έχει πάρει πρόσκληση, και είχαν ζητήσει από τις γυναίκες να συμμετάσχουν σε έναν άθλιο διαγωνισμό για να αποκτήσουν ένα smartphone.
Σήμερα φαίνεται ότι ήταν η σειρά της Xiaomi να επιχειρήσει να προσεγγίσει πελάτες, ανεβάζοντας μέσω tweet ένα βίντεο τόσο άσχημo, που η εταιρεία έσπευσε να το διαγράψει.
Σε περίπτωση που το χάσατε, εδώ είναι:
Το βίντεο δείχνει ένα ζευγάρι στο κρεβάτι αργά το βράδυ, στο οποίο ο σύντροφος που δεν κοιμάται, φλερτάρει με το κινητό του κρυφά από την κοπέλα του που κοιμάται δίπλα του, απαντώντας με μηνύματα σε μία άλλη γυναίκα μέσω του Facebook Messenger, ώσπου τελικά πιάνεται στα πράσα.
Το κείμενο που συνοδεύει αυτό το πρωτότυπο tweet, υπονοούσε ότι δεν θα γινόταν αντιληπτός εάν χρησιμοποιούσε ένα Mi 9 SE.
Ένα στιγμιότυπο οθόνης του αρχικού tweet σε όλη του τη δόξα.
Ο λογαριασμός μέσω του οποίου έγινε αυτό το Tweet ήταν της Xiaomi “Mi Malaysia“(το οποίο και διαγράφηκε), αλλά τόσο το περιεχόμενο, όσο και η χαμηλή ποιότητα παραγωγής δεν είναι και ότι ποιο ευνοϊκό για την εικόνα της εταιρείας.
[the_ad_group id=”966″]