Ενόψει της έκθεσης CES 2022, τα στελέχη της Samsung συγκεντρώνουν τις δυνάμεις τους για το επόμενο έτος, παρουσιάζοντας μια νέα προωθητική στρατηγική που θα τους βοηθήσει να μειώσουν το χάσμα που έχουν με την Apple στην αμερικανική αγορά.
Η συντομογραφία αυτής της νέας στρατηγικής ονομάζεται TIGER, και το πιο πρόσφατο Video teaser για το Galaxy S22 Unpacked Event, δείχνει μια τίγρη να σπάει και να δραπετεύει από ένα γυάλινο περίβλημα, με θέα την Times Square στην Νέα Υόρκη.
Σύμφωνα με την The Korea Herald, τα γράμματα που συμπληρώνουν την λέξη TIGER, είναι συστατικά από τους βασικούς άξονες στους οποίους θα βασίζεται η νέα στρατηγική marketing της εταιρείας για την προώθηση των νέων μοντέλων, και θα επικεντρώνεται στους παρακάτω στόχους.
- True No.1 brand in all product categories
- Improve the market share of premium phones priced $600 and up
- Gap-narrowing with Apple
- Expand horizontally with new products, including wireless earbuds
- Record year and exceeding expectations
Φαίνεται λοιπόν πως έχουμε να κάνουμε με μία συντονισμένη προσπάθεια της Samsung για την επίτευξη του στόχου της για το 2022, που δεν είναι άλλος από το να γίνει στις ΗΠΑ ο Νο.1 κατασκευαστής Smartphone σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, αλλά και στην αύξηση του μεριδίου αγοράς των premium προϊόντων άνω των $600.
Αν και όλα μπορεί να σας ακούγονται αστεία, η Samsung αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια μια διαρκώς αυξανόμενη πίεση στις κατηγορίες χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας τιμής, κυρίως λόγω της συνδυασμένης δημοτικότητας από μεγάλους Κινέζους κατασκευαστών τηλεφώνων, όπως η Xiaomi, αλλά και από την Oppo, Vivo και OnePlus που ανήκουν στην BBK Holding.
Ενώ οι κυρώσεις των ΗΠΑ στην κυριολεξία εξαφάνισαν την Huawei από την Παγκόσμια αγορά, ωστόσο, το μερίδιο αγοράς που κατείχε η εταιρεία μοιράστηκε μεταξύ των άλλων κορυφαίων κατασκευαστών Android Smartphone, αντί αυτό να μεταβιβάζεται στην Samsung.
Ταυτόχρονα στην Κίνα, η Apple καταβρόχθισε επίσης το μεγαλύτερο μέρος του μεριδίου αγοράς που κατείχε η Huawei, σε αντίθεση με την Ευρώπη, στην οποία η Samsung κατάφερε να ανέβει στην κορυφή των πωλήσεων μετά την αποχώρηση της Huawei, ενώ στις ΗΠΑ η κατάρρευση της LG την βοήθησε να επεκτείνει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της που κατέχει στην χώρα.
Η Samsung δείχνει πως δεν επαναπαύεται στις δάφνες της, και τώρα είναι τώρα έτοιμη να αντιμετωπίσει την Apple στο σπίτι της, όπου είναι ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής Smartphone, κατέχοντας σχεδόν το ήμισυ του μεριδίου αγοράς στις ΗΠΑ, αλλά και ακόμη μεγαλύτερο στους εφήβους.
Η επιλογή της Τίγρης δεν είναι μια τυχαία επιλογή, αλλά σχετίζεται με το Κινέζικο Ημερολόγιο και την χρονιά της τίγρης που μόλις ξεκίνησε σύμφωνα με το ημερολόγιο στην Κίνα.
Τα μάτια της τίγρης που εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στο νέο προωθητικό βίντεο, τονίζουν τις νέες δυνατότητες τις κάμερας που θα έχει το επερχόμενο Galaxy S22, και η Τίγρη είναι «γνωστή για την ενισχυμένη ισχυρή νυχτερινή της όραση, αλλά και τους ζωηρούς χρωματισμούς που διαθέτει το σώμα της», και αυτό υπονοεί ότι η κάμερα του Samsung Galaxy S22 θα προσφέρει υψηλές επιδόσεις στην νυχτερινή φωτογράφιση, όπως επίσης και πιο ζωντανά χρώματα.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn