Κατά την πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο, γίναμε μάρτυρες ενός γεγονότος που θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια σημαντική καμπή στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault, Luca de Meo είχε στρατηγικές συναντήσεις με τους συνεργάτες Geely και Dongfeng, καθώς και με κορυφαίες προσωπικότητες όπως ο Li Xiang, αλλά και με τον Lei Jun, τον Διευθύνων Σύμβουλο της Xiaomi.
Ο CEO της Renault συναντά τον Lei Jun (CEO της Xiaomi)
Αυτές οι συναντήσεις έχουν τροφοδοτήσει νέες φήμες που αναφέρονται σε μια πιθανή συνεργασία μεταξύ της Renault και των κινεζικών εταιρειών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ιδιαίτερα με την Li Auto και την Xiaomi AUTO.
Ο De Meo έχει εκφράσει πρόσφτατα με έμφαση τη σημασία που έχει η δημιουργία σχέσεων συνεργασίας με τις κινεζικές εταιρείες, αναγνωρίζοντας την υπεροχή τους στον τομέα της παραγωγής μπαταριών αλλά και της ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων με ευφυές λογισμικό συνδεσιμότητας.
Η προσέγγιση του De Meo είναι σαφής: η Ευρώπη πρέπει να μάθει από την Κίνα.
Η πρόταση για υιοθέτηση κοινών προτύπων, τα οποία θα επιτρέπουν στους κατασκευαστές να μοιράζονται περίπου το 70% του τεχνολογικού περιεχομένου της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι εμπνευσμένη από τις κινεζικές ιστορίες επιτυχίας. Επιπλέον, η ιδέα της δημιουργίας πράσινων οικονομικών ζωνών στην Ευρώπη, με μεγαλύτερες επιδοτήσεις και επενδύσεις και φορολογικές απαλλαγές στα κέρδη των εταιρειών, θα μπορούσε να αποτελέσει ένα περαιτέρω βήμα προς τη βιώσιμη καινοτομία.
Η συνεργασία της Renault με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι κάτι καινούργιο, αφού έχει ήδη συνεργαστεί με την Geely για την ανάπτυξη θερμικών και υβριδικών συστημάτων και με την Google και την Qualcomm για τα έξυπνα πιλοτήρια. Ωστόσο, η προοπτική συνεργασίας με την Li Auto και την Xiaomi Auto ανοίγει νέα σύνορα, ειδικά στον τομέα της τεχνολογίας των έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Francois Provost, διευθυντής αγορών και συνεργασίας στη Renault, αποκάλυψε στο LinkedIn ότι ο De Meo είχε σημαντικές συνομιλίες με διάφορους ηγέτες του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των υφιστάμενων συνεργατών αλλά και νέων παικτών στην αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όπως η Li Auto και η Xiaomi Auto.
Αυτός ο διάλογος θα μπορούσε να προαναγγέλλει την τεχνική συνεργασία που, σύμφωνα με τον de Meo, είναι απαραίτητη για την Ευρώπη, η οποία πρέπει να εξισορροπήσει την προστασία της δικής της αγοράς, με την συνεργασία με Κινέζους κατασκευαστές.
Τέλος, η στάση του de Meo κατά της αντισταθμιστικής έρευνας της ΕΕ για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα εμβληματική. Η «Επιστολή του προς την Ευρωπαϊκή Ένωση» εκφράζει την ξεκάθαρη αντίθεσή του στο κλείσιμο της Ευρωπαϊκής αγοράς απέναντοι στην Κίνα, και θεωρεί ότι είναι η «χειρότερη δυνατή απάντηση» σε μια εποχή που η συνεργασία και η αμοιβαία εμπιστοσύνη είναι το κλειδί για την τεχνολογική πρόοδο.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn