Με την επίσημη κυκλοφορία των Redmi K20 και Redmi K20 Pro στην Ινδία, η εταιρεία αποφάσισε να καταργήσει την προβολή των διαφημίσεων σε αυτές τις συσκευές, ανεβάζοντας όμως την τιμή τους ως αντίμετρο στην διαφυγή εσόδων.
Η κίνηση δικαιολογεί την υψηλότερη τιμολόγηση για αυτά τα δύο smartphones, η οποία προφανώς δεν άρεσε σε ένα μεγάλο τμήμα των οπαδών της εταιρείας.
Η εταιρεία έχει γίνει αποδέκτης πολλών παραπόνων για την προβολή διαφημίσεων σε ολόκληρο το MIUI, επειδή θέλησε να διατηρήσει την τιμολόγηση των συσκευών της χαμηλά, και οι διαφημίσεις είναι ένα εναλλακτικό μέσο εισροής εσόδων για την εταιρεία που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο.
Για μια σειρά premium Smartphones, όπως η σειρά K20, το κόστος των υλικών του είναι μεγαλύτερο σε σχέση με άλλες συσκευές, και επειδή η Xiaomi έχει ως επιλογή το χαμηλό περιθώριο κέρδους ώστε να προσφέρει χαμηλές τιμές που είναι δυσανάλογες με τα χαρακτηριστικά τους, είναι λογικό η εταιρεία να προσπαθεί να αντισταθμίσει τις απώλειες εσόδων από τις διαφημίσεις.
Όπως δήλωσε ο Anuj Sharma, επικεφαλής μάρκετινγκ της Xiaomi, τα Redmi K20 και Redmi K20 Pro είναι ακριβότερα από τις συσκευές με chipset προηγούμενης γενιάς. Και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχουν και ελαφρώς υψηλότερη τιμή, ειδικά τώρα που μετά από απαίτηση των οπαδών η εταιρεία “έκοψε” τις διαφημίσεις σε αυτές τις συσκευές.
Οι οπαδοί όμως έχουν αντίθετη γνώμη, και όπως είναι γνωστό, ξεκίνησαν μία εκστρατεία ώστε να αναγκάσουν την RedMi να τιμολογήσει αυτές τις συσκευές σε νέα χαμηλότερη τιμή.
‘Έχει πολύ ενδιαφέρον η όλη ιστορία φυσικά, γιατί όπως έχει ήδη υποσχεθεί ο πρόεδρος της Xiaomi Lei Jun, η εταιρεία θα προχωρήσει στην κατάργηση των διαφημίσεων στο MIUI για όλες τις συσκευές, και μένει να δούμε αν αυτό θα την αναγκάσει την αναπροσαρμογή των τιμών τους προς τα επάνω.
Πηγή
[the_ad_group id=”966″]