Δεν είναι μυστικό ότι η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο. Έτσι είναι αρκετά λογικό που βλέπουμε πολλές εταιρείες να επικεντρώνονται σε αυτή την αγορά. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Παράλληλα, όμως, εάν ένας κατασκευαστής καταφέρει να αναδειχθεί εκεί, θα γνωρίσει σίγουρη επιτυχία. Διαφορετικά, θα χαθεί όπως την έχουν πατήσει πολλοί. Σήμερα, η Ακαδημία Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών της Κίνας (CAICT) δημοσίευσε την ανάλυση αγοράς κινεζικής τεχνολογίας smartphone για το Νοέμβριο του 2018. Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, η συνολική εγχώρια αγορά smartphones και ο αριθμός των νέων μοντέλων που κυκλοφόρησαν παρουσίασαν πτωτική πορεία.
Το Νοέμβριο του τρέχοντος έτους, ο συνολικός αριθμός αποστολών στη κινεζική αγορά smartphone ήταν 35,37 εκατομμύρια συσκευές, σημειώνοντας μια ελαφρά μείωση από τον προηγούμενο μήνα, και πτώση κατά 18,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Κατά τους πρώτους 11 μήνες του 2018, οι συνολικές σωρευτικές αποστολές των κινέζικων smartphones έφτασαν τις 379 εκατομμύρια συσκευές, σημειώνοντας ετήσια πτώση 15,6%.
Επιπλέον, ανακοινώθηκαν και λιγότερα smartphones αυτό το μήνα. Μόνο 39 νέα μοντέλα ανακοινώθηκαν από τους κατασκευαστές, μειωμένα κατά 49,4% από την ίδια περίοδο πέρυσι. Σε αυτά περιλαμβάνονται επίσης έξι τηλέφωνα 2G. Ωστόσο, κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, κυκλοφόρησαν συνολικά 722 νέες συσκευές στην κινεζική αγορά. Αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ένα μικρό μέρος των νέων μοντέλων είναι 2G κινητά τηλέφωνα.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον, είναι ότι τα κινεζικά εμπορικά σήματα smartphones αντιπροσώπευσαν το 86,4% των συνολικών αποστολών. Οι αποστολές τους ανήλθαν σε 30.553.000 συσκευές. Αλλά κι αυτές επίσης μειώθηκε σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Κατά τους πρώτους 11 μήνες του τρέχοντος έτους, οι εγχώριες επωνυμίες smartphone φτάνουν στα 339 εκατομμύρια μονάδες, οι οποίες επίσης μειώνονται και αντιπροσωπεύουν το 89,4% της κινεζικής αγοράς smartphone.
[the_ad_group id=”966″]