Συνεχίζει δυναμικά η Xiaomi την πορεία της για να βελτιώσει τα νούμερά της για το 2018 και μάλλον, βρίσκεται σε καλό δρόμο – αν βασιστούμε στις μετρήσεις της Counterpoint Research! Η γνωστή εταιρία μετρήσεων έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα των πωλήσεων στην αγορά της Ινδίας, και η Xiaomi πήρε πάλι κεφάλι από την Samsung με 27% (από 22% πέρυσι).
Πιο αναλυτικά, για το τρίτο τρίμηνο του 2018, η Xiaomi είχε μερίδιο 27%, η Samsung 23%, η VIVO τρίτη με 10%, η Micromax 9% και η Oppo μερίδιο 8%. Η έκθεση της CounterPoint Research αναφέρει επίσης ότι η σειρά Pocophone βοήθησε πολύ την Κινεζική εταιρία να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά της Ινδίας, ενώ αντίστοιχα τα Galaxy J-Series μοντέλα της Samsung κράτησαν την Κορεατική εταιρία στη δεύτερη θέση.