Μεγάλο πλήθος από κόσμο περιμένει με τις ώρες για να θαυμάσει από κοντά το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi – το SU7
Το περίπτερο της Xiaomi Motor βρίσκεται μεταξύ των Buick και Geely στο Hall W2 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Απέχει πολύ από το να είναι το μεγαλύτερο περίπτερο που υπάρχει στην αίθουσα, αλλά συγκέντρωσε το μεγαλύτερο πλήθος.
H Xiaomi έφερε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην έκθεση, το σεντάν SU7, που κυκλοφόρησε πριν από ένα μήνα, στις 28 Μαρτίου, και μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει πάνω από 70.000 κλειδωμένες παραγγελίες (που σημαίνει ότι οι καταθέσεις περίπου 800 δολαρίων δεν μπορούν να επιστραφούν), και όλες οι παραγγελίες που μπορεί να δεχθεί η Xiaomi έχουν κλείσει για το υπόλοιπο του έτους.
Κατά τη διάρκεια του Απριλίου, η Xiaomi παρέδωσε περίπου 5.000 αυτοκίνητα που ονομάζονται Founders Edition. Αυτά τα μοντέλα παρήχθησαν μαζικά τον περασμένο Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, αρκετά πριν από την επίσημη κυκλοφορία του αυτοκινήτου, και το καθένα από αυτά έχει τον μοναδικό αριθμό του.
Την ημέρα έναρξης του Auto China 2024 που πραγματοποιείται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου, η συνέντευξη Τύπου που έδωσε η Xiaomi συγκέντρωσε τα περισσότερα πλήθη από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun έγινε δεκτός με χειροκροτήματα και φωνές όπου κι αν πήγαινε, καθώς συναντούσε τους άλλους διευθύνοντες συμβούλους των αυτοκινητοβιομηχανιών της Κίνας, όπως τον Wang Chuanfu της BYD ή τον William Li της Nio.
Ακόμη και κατά τη διάρκεια των ημερών τύπου, οι άνθρωποι περίμεναν στην ουρά για περίπου 40 λεπτά για να έχουν πρόσβαση στο περίπτερο, να δουν το αυτοκίνητο πιο κοντά και να καθίσουν σε αυτό. Όταν οι πόρτες άνοιξαν για το ευρύ κοινό το Σάββατο, οι ουρές έγιναν μεγαλύτερες, με τους ανθρώπους να περιμένουν περίπου δύο ώρες για να μπουν μέσα στο περίπτερο.
«Το SU7 είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην Κίνα αυτή τη στιγμή. Έχει μια πολύ καλή προώθηση, αλλά θέλω να δω μόνος μου αν είναι τόσο καλή», δήλωσε ένας από τους επισκέπτες του CarNewsChina, ο οποίος περίμενε περίπου 1,5 ώρα για να μπει μέσα στο περίπτερο και εργάζεται ως σχεδιαστής UX στο Πεκίνο.
«Ενδιαφέρομαι για την ποιότητα της αυτόνομης οδήγησης. Ο σχεδιασμός είναι παρόμοιος με την Porsche Taycan, αλλά δεν έχει σημασία για μένα. Είναι το πρώτο τους αυτοκίνητο. Το πιο σημαντικό για μένα είναι η ευφυΐα του αυτοκινήτου», λέει ένας άλλος νεαρός άνδρας που συμμετέχει στη συζήτηση.
Το Xiaomi SU7 sedan ξεκινά από τα 215.900 γιουάν (~ 30.400 USD) στην Κίνα. Προσφέρει ισχύ κινητήρα 220 kW – 495 kW (299 – 673 ίππους) και αυτονομία CLTC έως 800 km χάρη στην μπαταρία NMC Qilin 101 kWh της CATL.
Διατίθεται επίσης και στην βασική έκδοση με μπαταρία LFP Blade 73,6 kWh της BYD. Το σημαντικό σημείο πώλησης για τους Κινέζους καταναλωτές είναι η συνδεσιμότητα και το τεράστιο οικοσύστημα που διαθέστε η Xiaomi. Το αυτοκίνητο είναι βαθιά ενσωματωμένο στο οικοσύστημα της Xiaomi, και εγγενώς συνδυασμένο με τα smartphones, τα tablet και τις οικιακές συσκευές Xiaomi. Για παράδειγμα, μπορείτε να ανοίξετε τις κουρτίνες στο σαλόνι του σπιτιού σας ή να ξεκινήσετε το πλυντήριο ρούχων όσο βρίσκεστε ακόμη μέσα από το αυτοκίνητό σας.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn