Δεν φαίνεται να είναι κανείς ιδιαίτερα ικανοποιημένος τις τελευταίες ημέρες με το Netflix, με αυτά που σχεδιάζει να υλοποιήσει η εταιρεία σε συνεργασία με την Microsoft
Παρά την συνεχιζόμενη επιτυχία τηλεοπτικών σειρών όπως το Stranger Things, γενικά το 2021 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον πρωτοπόρο στον χώρο του streaming, αλλά συνεχίζονται ακόμη και τώρα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία με τον μειωμένο αριθμό της πελατειακής της βάσης και την πτωτική πορεία της αξίας των μετοχών της.
Ως απάντηση λοιπόν στην πρώτη μείωση των συνδρομητών της για εδώ και για περισσότερα από δέκα χρόνια, το Netflix μας ανακοίνωσε σήμερα τα σχέδια που έχει για την ανάπτυξη ενός φθηνότερου συνδρομητικού πακέτου που θα υποστηρίζεται από τις διαφημίσεις.
Αυτό είναι κάτι που προσφέρεται ήδη από τους ανταγωνιστές του, αλλά το Netflix έχει αποφύγει εδώ και καιρό να στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση. Όλα όμως αλλάζουν με την σημερινή ανακοίνωση που έκανε η εταιρεία, καθώς το Netflix ανακοίνωσε τον συνεργάτη του στον τομέα των διαφημίσεων, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει νέους συνδρομητές, και το όνομα του νέου συνεργάτη του Netflix είναι γνωστό στους περισσότερους.
Η Microsoft λοιπόν θα είναι αυτή που θα συμμετάσχει στο νέο συνδρομητικό πακέτο του Netflix που θα υποστηρίζεται από τις διαφημίσεις. Σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση του COO Greg Peters, η Microsoft δεν είναι απλώς έτοιμη να παρέχει τις απαραίτητες διαφημίσεις σε αυτό το νέο χαμηλού κόστους πακέτο συνδρομής, αλλά όπως δηλώνει η ίδια, είναι έτοιμη να φέρει κάποιες καινοτομίες στις διαφημίσεις και στα παιχνίδια ροής, προσφέροντας ταυτόχρονα την απαραίτητη «προστασία απορρήτου» για τους συνδρομητές του Netflix. Από την πλευρά της, η Microsoft λέει ότι οποιαδήποτε διαφήμιση που θα προβάλλεται στους συνδρομητές του Netflix θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας της, χωρίς να υπάρχουν άλλοι “κρυφοί” συνεργάτες οι οποίοι θα προωθούν πωλήσεις ή θα εκμεταλλεύονται τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών.
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
Μια τόσο ενδιαφέρουσα συμφωνία είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε πολλές εικασίες και υποψίες, ειδικά όταν υλοποιηθεί το νέο διαφημιστικό πλάνο που θα φέρει το Netflix στους συνδρομητές του.
Και ενώ αναμένεται όπως είναι φυσικό να δοθεί έμφαση στις πωλήσεις μέσω των διαφημίσεων και στην προστασία του απορρήτου, η έμφαση που δίνει η Microsoft στις δυνατότητες καινοτομίας στις διαφημίσεις που θα παρουσιάζει είναι μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση.
Ίσως κάποιοι να είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με τις διαφημίσεις ροής που υπάρχουν σε άλλες υπηρεσίες ροής περιεχομένου όπως για παράδειγμα στο Hulu και σε άλλες ανταγωνιστικές υπηρεσίες, αλλά μένει να δούμε τον τρόπο με τον οποίο θα υλοποιηθούν οι διαφημίσεις στο Netflix. Πιθανώς θα έχουμε να κάνουμε με την εισαγωγή κάποιων διαφημιστικών διαλειμμάτων είτε άμεσα — ειδικά όταν το υλικό που προβάλλεται δημιουργήθηκε αρχικά για τηλεοπτική μετάδοση όπου τα διαφημιστικά διαλείμματα είναι συνηθισμένα — είτε επιλέγοντας συγκεκριμένα σημεία στις ταινίες, όπου θα εμφανίζονται σε ένα μαύρο πλαίσιο τα διαφημιστικά σποτάκια χωρίς να διακόπτει καθόλου την ροή του προγράμματος.
Παρά όλα αυτά, όπως αναφέρει o Peters, το Netflix βρίσκεται ακόμη στα πρώτα στάδια τις επεξεργασίας του τρόπου με τον οποίο θα υλοποιηθεί αυτή η νέα υπηρεσία – πακέτο συνδρομής με τις διαφημίσεις, και δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια σαφής ημερομηνία έναρξης του νέου συνδρομητικού πακέτου. Οι φήμες όμως που κυκλοφορούν, αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο αναμένεται να γίνει πριν από το τέλος του έτους.
Αν λάβουμε υπόψιν ότι το 30% των ερωτηθέντων που έλαβαν μέρος στην πρόσφατη δημοσκόπηση που έκανε το Android Police, σκέφτονταν να ακυρώσουν εντελώς την συνδρομή τους – ειδικά εάν τα φθηνότερα πακέτα συνδρομής δεν μπορούν να γίνουν διαθέσιμα αρκετά σύντομα, τότε είναι βέβαιο ότι το Netflix θα πρέπει πολύ γρήγορα να προχωρήσει στην ανακοίνωση της νέας υπηρεσίας ώστε να σταματήσει την αιμορραγία που έχει στην συνδρομητική του βάση.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed
Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!