Καθώς το MIUI 13 συνεχίζει να εξελίσσεται και να μεγαλώνει, ορισμένα προβλήματα ενδέχεται να προκύψουν και να επηρεάσουν την ομαλότητα και τη λειτουργικότητα του τηλεφώνου στην καθημερινή χρήση.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι Mi Testers και Mi Fans εργάζονται σκληρά για την εύρεση και την αναφορά αυτών των προβλημάτων, επομένως οι προγραμματιστές θα παρέχουν επιδιορθώσεις το συντομότερο δυνατό. Σε αυτή τη νέα σειρά νημάτων, σκοπεύουμε να μοιραστούμε με όλους εσάς τους θαυμαστές του Mi, τα πιο συνηθισμένα ζητήματα που εντοπίζονται στη ROM.
Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με την λίστα των προβλημάτων.
Εβδομαδιαία αναφορά σφαλμάτων στο MIUI 13 (EEA & Global Version – Vol.101 – 17 Δεκεμβρίου 2022)
Συσκευή : Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 12
- Πρoβλήματα :
1. Τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας δεν λειτουργούν
2. Οι εφαρμογές δεν εμφανίζουν ειδοποιήσεις
3. Δεν λειτουργεί η δόνηση - Έκδοση MIUI που επηρεάζεται : V13.2.4.0.TLBEUXM, V13.2.4.0.TLCEUXM (EEA/EU ROM)
- Αιτία του προβλήματος : Αναλύεται το πρόβλημα
- Κατάσταση : Τα προβλήματα θα διορθωθούν στην επόμενη ενημέρωση
Συσκευή : POCO X3 GT
- Πρόβλημα : Χωρίς σήμα στο δίκτυο κινητής
- Έκδοση MIUI που επηρεάζεται : V13.0.4.0.SKPIDXM (Global – Indonesia ROM)
- Αιτία του προβλήματος : Αναλύεται το πρόβλημα
- Κατάσταση : Το πρόβλημα θα διορθωθεί στην επόμενη ενημέρωση
Συσκευή : Redmi 9
- Πρόβλημα : Η κάρτα SIM δεν μπορεί να αναγνωριστεί
- Έκδοση MIUI που επηρεάζεται : V13.0.1.0.SJCIDXM (Global – Indonesia ROM)
- Αιτία του προβλήματος : Αναλύεται το πρόβλημα
- Κατάσταση : Το πρόβλημα θα διορθωθεί στην επόμενη ενημέρωση
Οδηγίες για την αποκατάσταση του προβλήματος με τα Θέματα
Το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει λυθεί με την συνεργασία της Xiaomi και της Google, ωστόσο εάν εξακολουθείτε να βλέπετε την ειδοποίηση από το Play Protect της Google, αλλά δεν έχετε ακόμη απενεργοποιήσει την εφαρμογή Θέματα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να το διορθώσετε :
Ανοίξτε το Google Play Store και πατήστε στην φωτογραφία του προφίλ σας που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Επιλέξτε «Play Protect» και ανοίξτε τις «Ρυθμίσεις». Απενεργοποιήστε τη λειτουργία “Σάρωση εφαρμογών με το Play Protect“. Επιστρέψτε στο Play Protect και ενεργοποιήστε ξανά τον διακόπτη. Η ειδοποίηση για την εφαρμογή θέματα δεν θα πρέπει να εμφανίζεται μετά από μια νέα σάρωση.
Εάν έχετε ήδη απενεργοποιήσει την εφαρμογή Θέματα, δοκιμάστε τα εξής για να επαναφέρετε την πρόσβαση:
- Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις -> Εφαρμογές -> Διαχείριση εφαρμογών -> κάντε κλικ στις 3 κουκκίδες που είναι στην επάνω δεξιά γωνία -> Επαναφορά προτιμήσεων εφαρμογής.
- Θα πρέπει αμέσως μετά να δώσετε νέες άδειες χρήσης για ορισμένες εφαρμογές μετά την “επαναφορά των προτιμήσεων των εφαρμογών.”
Αυτή είναι μια προσωρινή λύση που είναι γνωστή προς το παρόν και η Xiaomi πιθανότατα θα ενημερώσει και θα διορθώσει αυτό το πρόβλημα πολύ γρήγορα. Εάν δείτε και εσείς την σχετική προειδοποίηση στην συσκευή σας που χαρακτηρίζει την εφαρμογή θεμάτων ως κακόβουλο λογισμικό, μην την απενεργοποιήσετε, καθώς ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα θέματα που έχετε ορίσει στην συσκευή σας.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn
Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!