Σύμφωνα με τον Lu Weibing, το 2020 η Xiaomi στοχεύει να γίνει ο πρωταγωνιστής στην αγορά προϊόντων υψηλής τεχνολογίας στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση αγοράς της Canalys, η Samsung κυριαρχεί στην ευρωπαϊκή αγορά με μερίδιο αγοράς 35,7%. Η Huawei, Apple και Xiaomi έρχονται δεύτερη, τρίτη και τέταρτη, αντίστοιχα, με μερίδιο αγοράς 22,2%, 18,6% και 10,5%.
Όσον αφορά τις αποστολές Smartphone, η Samsung είναι η πρώτη με 18,7 εκατομμύρια ενώ η Huawei είναι η δεύτερη με 11,6 εκατομμύρια. Επιπλέον, η Apple και η Xiaomi απέστειλαν 9,8 εκατομμύρια και 5,5 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα. Σήμερα λοιπόν, ο γενικός διευθυντής της Redmi, Lu Weibing, σχολίασε την απόδοση της Xiaomi στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σύμφωνα με τον Lu Weibing, το 2020, η Xiaomi στοχεύει να γίνει ο πρωταγωνιστής στην αγορά προϊόντων υψηλής τεχνολογίας στην Ευρώπη. Όπως αναφέρει, το μερίδιο αγοράς της Xiaomi/Redmi για τα Smartphone, κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είχε αύξηση στο 73% σε σχέση με πέρυσι. Τα καλά προϊόντα “με λογικές τιμές προσελκύουν τους ανθρώπους“. Αυτό είναι δυνατό να συμβεί και σε χώρες/αγορές με υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα.
Εκτός από την ευρωπαϊκή αγορά, τα στοιχεία της Counterpoint Research δείχνουν ότι στην αγορά κινητής τηλεφωνίας της Ινδίας, η Xiaomi συνεχίζει να ηγείται στην online αγορά των smartphone, κατέχοντας μερίδιο αγοράς στο 38%.
Η Realme ακολουθεί στην δεύτερη θέση, αλλά γνωρίζοντας απίστευτη αύξηση κατά 4,5 φορές από έτος σε έτος. Η Samsung κατέχει την τρίτη θέση που το οφείλει κυρίως στα Smartphone της σειράς Μ.
Στην τέταρτη θέση βρίσκεται ένας άλλος κινέζος κατασκευαστής, η Vivo, η οποία κατατάσσεται επίσης στην πρώτη θέση στην αγορά των smartphone χαμηλής τιμής. Η OnePlus κατέχει την πέμπτη θέση, ενώ στην αγορά υψηλής τεχνολογίας στην Ινδία, οι δραστηριότητές της αυξήθηκαν κατά 79% σε ετήσια βάση.
[the_ad_group id=”966″]