Η Xiaomi κλείνει τα δέκα χρόνια φέτος, και η εταιρεία που έγινε γνωστή στο ελληνικό κοινό χάρη στα πρωτοπόρα Mi 3 και Mi 4, έφτασε να είναι ένας τεράστιος πολυεθνικός κολοσσός με χιλιάδες διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω ενός τεράστιου δικτύου συνεργατών και θυγατρικών.
Το κύριο προϊόν της εταιρείας όταν ξεκίνησε είναι το MIUI. Το πρώτο της κινητό έγινε πραγματικότητα τη δεύτερη χρονιά λειτουργίας της όταν διαπίστωσαν ότι ήθελαν μια πλατφόρμα παρουσίασης του MIUI στην αγορά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun μίλησε σχετικά για την επέτειο της εταιρίας.
Ο Lei Jun είπε:
Σύμφωνα με τον Lei Jun, η Xiaomi επικεντρώνεται στην καινοτομία, την ποιότητα και την παράδοση. Το ταμείο έρευνας και ανάπτυξης για το 2019 ήταν 7,5 δισεκατομμύρια γιουάν (1 δισεκατομμύριο δολάρια). Για το τρέχον έτος (2020), πιθανότατα θα υπερβεί τα 10 δισεκατομμύρια γιουάν (1,4 δισεκατομμύρια δολάρια). Για μια εταιρεία όπως η Xiaomi η οποία δεν έχει το μέγεθος άλλων κινεζικών κολοσσών όπως η Huawei ή η Oppο, μια τόσο μεγάλη επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη είναι αξιέπαινη.
Η ταχύτητα ανάπτυξης της εταιρείας ήταν εξαιρετική μέσα στα χρόνια. Έχει επίσης καλό όνομα για την ποιότητα των συσκευών της και προσφέρει μοναδικό υψηλό λόγο τιμής / απόδοσης χάρη στην στρατηγική μικρής κερδοφορίας. Ο Lei Jun πρόσθεσε:
Μια άλλη πτυχή της θετικής ανάπτυξης για τη Xiaomi είναι η διαθεσιμότητα. Ο Πρόεδρος της εταιρείας αναφέρει ότι:
Πλέον η εταιρεία αναφέρει ότι δεν έχει θέμα διαθεσιμότητας στην αγορά. Ο Lei Jun δήλωσε
[the_ad_group id=”966″]