Η Counterpoint Research δημοσίευσε την ανάλυσή της για το 3ºτρίμηνο του 2019 που αφορά τις πωλήσεις των smartphone στην αγορά της Ινδίας.
Παρά την παγκόσμια επιβράδυνση, η Ινδία κατάφερε να σημειώσει και νέο ρεκόρ αποστολών με 49 εκατομμύρια μονάδες πωλήσεων συνολικά.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η σημαντική επέκταση του χαρτοφυλακίου των κορυφαίων εταιρειών λίγο πριν από την εορταστική περίοδο του Diwali, η οποία συχνά συνδέεται με εκπτώσεις για διάφορα προϊόντα, είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που συντέλεσαν στο νέο ρεκόρ υψηλών πωλήσεων αυτής της περιόδου.
Φαίνεται ότι οι κινέζικες εταιρείες, όπως η Xiaomi, vivo και Realme, αξιοποίησαν στο έπακρο την φρενίτιδα των αγορών για το Q3 αυτού του έτους.
Η Xiaomi συνεχίζει να ηγείται της ινδικής αγοράς με μερίδιο 26%, παρά το γεγονός ότι μειώνεται κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε ετήσια βάση, ενώ η Samsung κατέχει τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 20% – γνωρίζοντας πτώση κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες από έτος σε έτος.
Η Vivo και η Realme κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2018 με ανάπτυξη 7 και 13 μονάδων, αντίστοιχα. Οι αριθμοί της Realme είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακοί, καθώς σημαίνει ότι η νέα εταιρεία έχει επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της πάνω από 5 φορές και αύξησε τις καθαρές αποστολές της κατά έξι φορές.
[the_ad_group id=”966″]