Η Samsung, η Xiaomi και άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές smartphone, κρίνονται ένοχοι για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών νόμων, σύμφωνα με την ρυθμιστική αρχή της Ινδίας
Το Reuters αποκάλυψε πρόσφατα ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ινδίας (CCI) διαπίστωσε ότι η Amazon και η Flipkart παραβίασαν τους τοπικούς νόμους περί ανταγωνισμού, δίνοντας προτεραιότητα στην προβολή σε επιλεγμένους κατασκευαστές, βλάπτοντας άλλες τοπικές εταιρείες κατασκευής Smartphone.
Το CCI δημοσίευσε μια έκθεση 1.027 σελίδων, στην οποία εκθέτει τις πρακτικές που ακολούθησαν η Samsung, Xiaomi, Motorola, Realme και η OnePlus σε συνεργασία με το ηλεκτρονικό κατάστημα της Amazon.
Η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι όλες αυτές οι παραπάνω εταιρείες είχαν «αποκλειστικά λανσαρίσματα τηλεφώνων», παραβιάζοντας τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού.
Παρόμοια είναι η περίπτωση για το κατάστημα Flipkart της Ινδίας, όπου μια έκθεση 1.696 σελίδων αναφέρει ότι η Samsung, η Xiaomi, η Motorola, η vivo, η Lenovo και η Realme διεξήγαγαν παρόμοιες πρακτικές.
Ο γενικός διευθυντής του CCI, G.V. Siva Prasad, έγραψε ότι η αποκλειστικότητα προβολής αυτών των μεγάλων κατασκευαστών είναι «παράνομη» και ενάντια στον θεμιτό ανταγωνισμό και τα συμφέροντα των καταναλωτών.
Το κύριο πρόβλημα με αυτές τις «αποκλειστικές κυκλοφορίες» είναι ότι η Amazon και το Flipkart προσέφεραν προτίμηση στους μεγάλους κατασκευαστές, και προχώρησαν σε μεγάλες εκπτώσεις, οι οποίες έβλαψαν τα τοπικά φυσικά καταστήματα στην Ινδία
Πρόσφατα στοιχεία αποκάλυψαν ότι η Samsung και η Xiaomi κατέχουν πάνω από το ένα τρίτο της αγοράς των smartphone στην Ινδία.
Το Reuters επικαλέστηκε επίσης εσωτερικά έγγραφα της CCI από τον περασμένο μήνα, στα οποία η Επιτροπή διέταξε ορισμένες εταιρείες smartphone να υποβάλουν τις οικονομικές τους καταστάσεις για τρία οικονομικά έτη έως το 2024. Η έρευνα για την Amazon, τη Flipkart και τους πωλητές τους ξεκίνησε το 2020 μετά από καταγγελία μιας θυγατρικής της μεγαλύτερης ένωσης λιανοπωλητών της χώρας, της Συνομοσπονδίας Όλων των Εμπόρων της Ινδίας, η οποία έχει 80 εκατομμύρια μέλη.
Το επόμενο βήμα στη διαδικασία είναι η CCI να εξετάσει τυχόν ενστάσεις εκ μέρους της Amazon της Flipkart, αλλά δεν είναι απίθανο να ακολουθήσει σύντομα κάποια μεγάλη επιβολή προστίμων και η ρητή εντολή στις εμπλεκόμενες εταιρείες να αλλάξουν τις επιχειρηματικές πρακτικές τους.
Οι μικρότεροι Ινδοί λιανοπωλητές κατηγόρησαν επανειλημμένα την Amazon και τη Flipkart ότι λανσάρουν αποκλειστικά μοντέλα τηλεφώνων στο διαδίκτυο, βλάπτοντας τους καταστηματάρχες που διατηρούν φυσικά καταστήματα στην Ινδία, αφού δεν λαμβάνουν έγκαιρα αποθέματα από τα πιο πρόσφατα μοντέλα, ωθώντας τους πελάτες τους να τα αναζητήσουν στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 50% όλων των πωλήσεων τηλεφώνων στην Ινδία έγιναν online, από το 14,5% που ήταν το 2013.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn