Τα σφάλματα στην απόκριση των φωνητικών εντολών για την Alexa της Amazon είναι εξαιρετικά συνηθισμένα και μπορούν να προκληθούν από διάφορους λόγους.
Μία από τις θεμελιώδεις αρχές ενός εικονικού βοηθού είναι να ακούει μια φωνητική εντολή, να την αναγνωρίζει και να προσφέρει μια απάντηση. Ωστόσο, εάν χρησιμοποιείτε μια συσκευή με δυνατότητα εκτέλεσης φωνητικών εντολών για την Alexa, ενδέχεται να έχετε ήδη αντιμετωπίσει κάποιες απαντήσεις όπως, “Συγγνώμη, δεν το γνωρίζω αυτό” ή “Συγγνώμη, δυσκολεύομαι να σας καταλάβω αυτήν τη στιγμή. Δοκιμάστε λίγο αργότερα .”
Τα σφάλματα στην απόκριση των φωνητικών εντολών είναι εξαιρετικά συνηθισμένα και μπορούν να προκληθούν από διάφορους λόγους, από τα προβλήματα με τη σύνδεση στο Διαδίκτυο έως τις αποτυχίες ενημέρωσης του λογισμικού. Έτσι, η εύρεση του τι προκαλεί αποτυχίες στην απόκριση των φωνητικών εντολών περνά μέσα από βασικά στάδια έρευνας για την κατανόηση και λύση του προβλήματος.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τρία κοινά σφάλματα στην απόκριση των φωνητικών εντολών και τις λύσεις τους.
Συμβουλή:
Ακούγεται βασικό, αλλά ένα επαναλαμβανόμενο λάθος που συνήθως κάνει κάποιος είναι να ξεχάσει ότι το μικρόφωνο στην συσκευή είναι απενεργοποιημένο. Επομένως βεβαιωθείτε ότι το μικρόφωνο στην συσκευή σας είναι ενεργοποιημένο. Αυτό είναι εύκολο να το ελέγξετε επειδή η συσκευή σας (Echo για παράδειγμα) θα εμφανίζει ένα κόκκινο φως στο εικονίδιο (πλήκτρο) του μικροφώνου, δηλώνοντας πως αυτό είναι απενεργοποιημένο. Για να ενεργοποιήσετε το μικρόφωνο, απλώς πατήστε το κουμπί του μικροφώνου στο επάνω μέρος της συσκευής σας.
Πώς να διορθώσετε την Alexa εάν δεν ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές
1. Προβλήματα με τη σύνδεση στο διαδίκτυο
“Συγγνώμη, δυσκολεύομαι να σας καταλάβω αυτήν τη στιγμή. Δοκιμάστε λίγο αργότερα.” Αυτό είναι το πιο συνηθισμένο σφάλμα που μπορείτε να ακούσετε να σας λέει η Alexa σας και συμβαίνει επειδή δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο. Για να λειτουργήσει ο εικονικός βοηθός της Alexa, θα πρέπει η συσκευή σας να είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει θα πρέπει να έχετε συνδέσει την συσκευή σας με επιτυχία στο τοπικό WiFi δίκτυό σας.
Για να διορθώσετε το πρόβλημα, ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο (Wi-Fi), και εάν το μόντεμ σας υποδεικνύει ότι η πρόσβαση στο δίκτυο είναι ασταθής, περιμένετε μέχρι να ομαλοποιηθεί η σύνδεση και δοκιμάστε ξανά. Μπορείτε επίσης να αποσυνδέσετε τόσο το μόντεμ όσο και την Alexa συσκευή σας για λίγα δευτερόλεπτα και να περιμένετε για επανεκκίνηση.
Εάν χρησιμοποιείτε ένα πλέγματος (Mesh) για τηn βελτιστοποίηση του σήματος δικτύου στο WiFi— όπως για παράδειγμα το Google Nest Wi-Fi — είναι συνηθισμένο το τηλέφωνό σας να βρίσκεται σε διαφορετικό δίκτυο από τις άλλες συσκευές του σπιτιού. Εάν συμβαίνει αυτό, θα μπορούσε να είναι ότι η εφαρμογή της Alexa στο τηλέφωνο και το έξυπνο ηχείο Echo χρησιμοποιούν διαφορετικά δίκτυα Wi-Fi και να προκαλούν πρόβλημα.
Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, βεβαιωθείτε ότι το smartphone και η Echo συσκευή σας χρησιμοποιούν το ίδιο δίκτυο στο Wi-Fi. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στις ρυθμίσεις δικτύου στο τηλέφωνό σας και στην εφαρμογή Alexa και δοκιμάστε να δώστε ξανά μια φωνητική εντολή. Εάν η Alexa εξακολουθεί να μην ανταποκρίνεται στις φωνητικές εντολές, προχωρήστε στην επόμενη πρόταση αυτής της λίστας.
2. Προβλήματα κατανόησης
«Συγγνώμη, δεν το γνωρίζω αυτό!» Τα προβλήματα κατανόησης είναι από τα κλασικά προβλήματα που παρουσιάζουν οι εικονικοί βοηθοί. Για να καταλάβετε αν αυτό είναι το πρόβλημά σας, ελέγξτε τι έχει ακούσει η Alexa. Για να το κάνετε αυτό, αποκτήστε πρόσβαση στο ιστορικό φωνητικών εντολών εκκινώντας την εφαρμογή της Alexa στο κινητό σας > Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Απόρρητο Alexa > Έλεγχος φωνητικού ιστορικού .
Εάν η Alexa και η Echo συσκευή σας E δεν ανταποκρίνονται λόγω προβλημάτων κατανόησης, μια άλλη επιλογή είναι να αλλάξετε τη λέξη αφύπνισης που χρησιμοποιείται για την ενεργοποίηση του εικονικού βοηθού.
Αυτό μπορεί να γίνει απευθείας στην εφαρμογή Alexa στο τηλέφωνό σας μεταβαίνοντας στο Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις συσκευής > Επιλέξτε τη συσκευή για την οποία θέλετε να αλλάξετε τη λέξη αφύπνισης > Ρυθμίσεις > Γενικά > Λέξη αφύπνισης .
3. Προβλήματα σε επίπεδο λειτουργικού συστήματος
Στη χειρότερη περίπτωση, η συσκευή σας μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα σε επίπεδο λειτουργικού συστήματος, όπως σε σφάλματα ενημέρωσης. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η λύση είναι να επαναφέρετε την Alexa συσκευή σας στις εργοστασιακές προεπιλογές. Μόλις γίνει αυτό, θα πρέπει να καταχωρήσετε τη συσκευή τον λογαριασμό σας στο Amazon και να τον εισαγάγετε ξανά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή της Alexa.
Μπορείτε να επαναφέρετε για παράδειγμα την συσκευή Echo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Alexa στο τηλέφωνό σας, ακολουθώντας την διαδρομή Περισσότερα > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις συσκευής > Επιλέξτε τη συσκευή που θέλετε να επαναφέρετε στις εργοστασιακές ρυθμίσεις > Κάντε κύλιση προς τα κάτω στο Factory Reset και πατήστε την > Επιβεβαίωση ότι θέλετε να επαναφέρετε. Λάβετε υπόψη ότι τα βήματα ενδέχεται να αλλάξουν ανάλογα με την έκδοση της συσκευής που έχετε.
Όπως μπορείτε να δείτε, η αιτία για τα προβλήματα που σχετίζονται με την αναγνώριση φωνητικών εντολών από την Alexa δεν απέχουν πολύ από την παραπάνω λίστα, και ακολουθώντας τα βήματα που σας δίνουμε παραπάνω, σίγουρα θα μπορέσετε να τα διορθώσετε γρήγορα.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed/gn
Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!