Η Google τον Μάιο ενημέρωσε τους developers ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν να προσδιορίζουν τις ηλικίες στις οποίες απευθύνονται οι εφαρμογές τους στο Play Store.
Η Google έλαβε αυτό το μέτρο ώστε να προστατέψει τα παιδιά και τώρα ξεκίνησαν να εμφανίζονται μηνύματα στο ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της εταιρείας όπως το “Not designed for children”.
Ανάλογα με το target age που στοχεύει κάθε developer οι εφαρμογές θα πρέπει να υπακούν στις επιπλέον απαιτήσεις του family policy. Φυσικά, θα πρέπει να ελέγχονται και όλες οι διαφημίσεις που εμφανίζονται σε αυτές τις εφαρμογές ώστε να είναι κατάλληλες για παρακολούθηση από παιδιά.
Ωστόσο, οι developers θα μπορούν να παρακάμψουν όλα αυτά τα απαραίτητα βήματα με την προσθήκη μίας προειδοποιητικής ετικέτας με ένδειξη “Not designed for children”.
Η ετικέτα θα εμφανίζεται σε ένα ανοιχτό ροζ banner ακριβώς κάτω από το κουμπί της εγκατάστασης και θα συνοδεύεται από ένα κίτρινο προειδοποιητικό τρίγωνο. Το προειδοποιητικό μήνυμα θα εμφανίζεται στην εφαρμογή στο Play Store μόνιμα, ώστε οι γονείς να έχουν τον πλήρη έλεγχο ακόμη και μετά την εγκατάσταση.
[the_ad_group id=”966″]