Σήμερα έχουν γίνει πολλές αναφορές από μέλη μας στο φόρουμ της κοινότητάς μας, για πολλά προβλήματα με το Google Keyboard (GoBoard – πληκτρολόγιο) σε διάφορες συσκευές της Xiaomi, αλλά ενδεχομένως και σε συσκευές άλλων εταιρειών.
Το αποτέλεσμα είναι να κλείνει συνεχώς η εφαρμογή του πληκτρολογίου της Google, και να μην μπορεί ο χρήστης να το χρησιμοποιήσει όταν το χρειάζεται. Το πρόβλημα προέκυψε εντελώς ξαφνικά και ίσως σχετίζεται με κάποια αναβάθμιση που έγινε συνολικά στα Google Services ή της ίδιας της εφαρμογής του πληκτρολογίου.
Αν έχετε και εσείς τα ίδια προβλήματα, μία πρόχειρη λύση μέχρι να λυθεί το πρόβλημα είναι να πάτε στις Ρυθμίσεις του MIUI >> Εφαρμογές >> Διαχείριση εφαρμογών όπου και θα ψάξετε να βρείτε την εφαρμογή GoBoard.
Αν δεν την βρείτε, θα πατήσετε πάνω δεξιά στις τρεις κάθετες τελίτσες και θα πατήσετε πάνω στην επιλογή Εμφάνιση όλων των εφαρμογών.
Θα επιλέξετε την εφαρμογή GoBoard όταν την βρείτε, και θα πατήστε κάτω στο πλήκτρο Εκκαθάριση δεδομένων >> Εκκαθάριση όλων των δεδομένων.
Με αυτό τον τρόπο, κανονικά θα πρέπει να σταματήσουν τα προβλήματα που έχετε με το πληκτρολόγιο.
Αν δεν σταματήσουν και συνεχίζετε να έχετε προβλήματα, τότε θα πρέπει να ανοίξετε την εφαρμογή του Google Play Store και μέσω της φωνητικής αναζήτησης να ψάξετε να βρείτε ένα άλλο πληκτρολόγιο, όπως το Swiftkey για παράδειγμα.
Θα επιλέξετε την εγκατάστασή του, και στο τέλος της εγκατάστασης θα το ορίσετε ως το κύριο πληκτρολόγιο ώστε να σταματήσει η συσκευή σας να κάνει χρήση του προβληματικού GoBoard.
Αργότερα όταν λυθεί το πρόβλημα με κάποια αναβάθμιση από το Google Play Store, μπορείτε και πάλι να επιστρέψετε πίσω στο Google Keyboard.
Ενημέρωση : Έχει γίνει αναβάθμιση με νέα Version του Google Keyboard που λύνει το πρόβλημα.
Αν δεν την έχετε λάβει ακόμη από το Google Play Store, μπορείτε να την κατεβάσετε και να την εγκαταστήσετε στην συσκευή σας, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
[the_ad_group id=”966″]
11 σχόλια
Καλησπέρα η φωνητική πληκτρολόγηση δεν λειτουργεί…φαίνεται σαν να μην με ακούει το τηλέφωνο( ενώ στην ηχογράφηση δουλεύει κανονικά) ,ενώ έχω δώσει όλες τις άδειες κλπ…εννοείται ότι εχω συνδ σή στο ίντερνετ….δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει και δεν μπορώ να γράψω με φωνητική πληκτρολόγηση!
Ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!! με βοηθήσατε να λύσω τη βλάβη άμεσα, κατανοητά και εύκολα !!!
ΣΕ ευχαριστω,εφιαξε ,καλα Χριστουγεννα με υγεια ν εχεις
Καλές Γιορτές φίλε μου !!
Καλημέρα σας. Έχω το ίδιο πρόβλημα, όμως αφενός δεν βρίσκω την εφαρμογή για να κάνω εκκαθάριση, αφετέρου δεν μπορω να την εγκαταστήσω ξανά από το store γιατί δεν μπορώ να γράψω καθόλου, δεν μοθυ δίνει ποτέ πληκτρολόγιο!!!
Ευχαριστώ
Ευχαριστω….το προβλημα λυθηκε!!!
επειδη ειμαι λιγο ασχετη: αν κανω εκκαθαριση δεδομένων, θα διαγραφουν τα πάντα? δηλαδη και φωτογραφίες, βιντεάκια, ολα????? Ή μόνο οτι αφορά το πληκτρολόγιο.
Μόνο ότι αφορά το πληκτρολόγιο θα χαθεί.
Αλλά έχει βγει νέα έκδοση του πληκτρολογίου στο Google Play Store που διορθώνει το πρόβλημα, και μπορείς να την κατεβάσεις ώστε να σου διορθώσει το πρόβλημα
Μπράβο ρε παιδιά. Με είχε τρελάνει σήμερα. Πήγα στις εφαρμογές όπως γράφει εδώ και λύθηκε το πρόβλημα. DOOGEE έχω
Παιδιά στο δικό μου μάλλον από κάποια αναβάθμιση πήρε το swiftkey και σήμερα άρχισε το πρόβλημα. Τελικά απεγκατεστησα το swiftkey και μετά από το google chrome με φωνητική εντολή gboard πήγα και έκανα ενημέρωση την εφαρμογή και συνήλθε.
Δεν είναι το Swiftkey το πρόβλημα καθώς σε πολλές συσκευές που έχουν το ίδιο πρόβλημα δεν έχουν άλλο πληκτρολόγιο εγκατεστημένο εκτός από αυτό της Google.