Η Xiaomi κυριαρχεί παγκοσμίως στην αγορά των Smart Band για το τρίτο τρίμηνο αυτού του έτους, σύμφωνα με έκθεση της Canalys.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η IDC ανέφερε ότι η Apple κυριάρχησε στη βιομηχανία των wearables το περασμένο τρίμηνο, και ιδιαίτερα στην υποκατηγορία των ακουστικών με την αυξανόμενη δημοτικότητα των AirPods.
Σήμερα όμως, έχουμε μια νέα έκθεση που προέρχεται από την Canalys, η οποία επικεντρώνεται αποκλειστικά στην κατηγορία των Wearbles που περιλαμβάνει τις πωλήσεις των Smart Band, των έξυπνων ρολογιών και των fitness tracking σε παγκόσμιο επίπεδο για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Έτσι λοιπόν, με βάση τα όσα αναφέρει η έκθεση της Canalys για το τρίτο τρίμηνο, η Xiaomi είχε τις περισσότερες αποστολές στην παγκόσμια αγορά, πωλώντας συνολικά 12,2 εκατομμύρια μονάδες, πετυχαίνοντας μία αύξηση της τάξεως του 74,4% σε ετήσια βάση και μερίδιο αγοράς στο 27% για το τρίμηνο. Αυτή η εντυπωσιακή ανάπτυξη της Xiaomi αποδίδεται στην πολύ καλή επίδοση που είχε στην αγορά της Κίνας αλλά και στην επιθετική επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό.
Η Apple κατέλαβε τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 15%, με το 60% των πωλήσεων να αποδίδεται στη νέα σειρά του Apple Watch Series 5.
Η Huawei κατέλαβε την τρίτη θέση με 5,9 εκατομμύρια μονάδες και μερίδιο αγοράς 13% και σημείωσε ετήσια αύξηση 243% χάρη στις αυξανόμενες πωλήσεις στην Κίνα. Η Fitbit κατέκτησε το 8% της αγοράς, και ήταν ο μόνος πωλητής που δεν είδε μεγάλη ανάπτυξη σε σχέση με πέρυσι.
Η Samsung κατέλαβε την πέμπτη θέση με μερίδιο αγοράς 6% με τις πωλήσεις της στην Ασία να ενισχύονται χάρη στο Galaxy Fit.
[the_ad_group id=”966″]