Εάν προσπαθείτε να συνδέσετε και να ρυθμίσετε το smartwatch της Samsung που αγοράσατε με ένα Smartphone, απλά ξεχάστε το προς το παρόν.
Η οθόνη της σύνδεσης για τους Λογαριασμούς της Samsung στην εφαρμογή Galaxy Wearable δεν λειτουργεί αυτήν τη στιγμή, εμποδίζοντας τους ιδιοκτήτες των smartwatch της Samsung να δημιουργήσουν αντίγραφα ασφαλείας / να αναβαθμίσουν ή να κάνουν Reset, να προχωρήσουν σε λήψη εφαρμογών και πολλά άλλα.
Όταν επιχειρήσετε να συνδεθείτε σε έναν λογαριασμό της Samsung, μέσω της εφαρμογής Galaxy Wearable για όλες τις πρόσφατες φορητές συσκευές της Samsung, το μόνο που εμφανίζεται είναι μια λευκή οθόνη.
Παρόλο που μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε το Smartwatch σας χωρίς να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στην Samsung, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα παραπάνω, και το συγκεκριμένο πρόβλημα φαίνεται να επηρεάζει μόνο τα Smartphones που δεν είναι της Samsung.
Ο ιστότοπος της Samsung στο Reddit και το Twitter, αλλά και άλλοι ιστότοποι, είναι γεμάτοι με αναφορές από χρήστες που επιβεβαιώνουν το πρόβλημα.
@samsungireland I just bought a galaxy watch and cannot sign into my Samsung account I just get a white screen. This is an issue impacting a lot of users with non Samsung phones. I only have 50% functionality on my device because of this. Is there an update coming to fix this? pic.twitter.com/xz0zeQghJM
— Christine Walsh (@crisyroo) April 22, 2019
Η Samsung μέσω ενός εκπροσώπου της, ανέφερε ότι η εταιρεία εξετάζει το πρόβλημα, αλλά δεν υπάρχει ακόμα διαθέσιμη λύση.
Έτσι λοιπόν όσοι είστε κάτοχοι κάποιου Smartwatch της Samsung, αν έχετε ήδη ρυθμίσει το Smartphone σας, μην επαναφέρετε το ρολόι ή αλλάξτε Smartphone, γιατί προφανώς δεν θα μπορέσετε να το συνδέσετε εκ νέου στο Smartphone σας.
[the_ad_group id=”966″]