Βλέπουμε να υπάρχουν σήμερα εδώ και λίγες ώρες πολλές αναφορές για προβλήματα πρόσβασης στο δίκτυο της Cosmote μέσω Mobile Data (Smartphones).
Αρκετοί χρήστες, προσπαθώντας να συνδεθούν στο Internet ή να αλλάξουν τα APN δεδομένα στην συσκευή τους, παίρνουν το μήνυμα “authentication error 29” που δηλώνει αδυναμία σύνδεσης προφανώς με τους DNS server της εταιρείας.
Μέχρι αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουμε την πηγή του προβλήματος καθώς η επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης είναι σχεδόν αδύνατη, προφανώς λόγο των πολλών κλήσεων από τους συνδρομητές του παρόχου.
Αν αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο πρόβλημα, μην προσπαθείτε άδικα να αλλάξετε τις APN ρυθμίσεις στην συσκευή σας, καθώς δεν έχει πρόβλημα η συσκευή, και σύντομα το πρόβλημα θα λυθεί από τον πάροχο.
Αυτή ήταν η απάντηση της Cosmote στον λογαριασμό τους στο Twitter…
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει, για μεμονωμένους χρήστες, αδυναμία πρόσβασης σε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
Οι τεχνικοί της εταιρίας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της βλάβης το συντομότερο δυνατό.— COSMOTE (@COSMOTE) December 14, 2019
Update : (15-12-2019 | 19:20)
Συνεχίζονται και σήμερα κατά περιόδους και κατά περιοχές τα προβλήματα συνδεσιμότητας στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας. Εκτός από τα Data έχουν γίνει και αναφορές για πλήρη αδυναμία σύνδεσης στο δίκτυο μα αποτέλεσμα να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν κλήσεις (εισερχόμενες – εξερχόμενες).
Σε μερικές περιπτώσεις οι χρήστες παίρνουν στα κινητά τους το μήνυμα Without Subscription to Service -33- (Πρόβλημα με την HLR ?)
Όπως και να έχει, μην πειράζετε τίποτα στις ρυθμίσεις της συσκευή σας και κάνετε τα πράγματα χειρότερα.
Update : (15-12-2019 | 02:0)
Φαίνεται να έχει λυθεί και πάλι το πρόβλημα, και ελπίζουμε αυτή την φορά να είναι μόνιμα.
Update : (15-12-2019 | 00:02)
Από ότι φαίνεται το πρόβλημα επανήλθε και πάλι (τουλάχιστον εδώ στην Πάτρα). Οπότε κάνετε υπομονή και η εταιρεία θα το αποκαταστήσει μόνιμα.
Και μην πειράζετε τίποτα στις συσκευές σας !!!
Update : (14-12-2019 | 23:20)
Εδώ και λίγα λεπτά έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα με την σύνδεση στο Internet (Mobile Data).
Δοκιμάστε να συνδεθείτε τώρα.
Αν σε περίπτωση δεν μπορείτε να συνδεθείτε και δεν έχετε πειράξει κάποιες από τις ρυθμίσεις APN στην συσκευή σας, δοκιμάστε να κάνετε επανεκκίνηση στην συσκευή σας (Reboot).
Update : (14-12-2019 | 22:40)
Σε επικοινωνία που είχε μέλος του φόρουμ μας με την εταιρεία, έχει επιβεβαιωθεί το πρόβλημα από το κέντρο υποστήριξης της Cosmote και εργάζονται για την επίλυσή του. Πιστεύουμε πως σε λίγη ώρα θα έχει αποκατασταθεί η σύνδεση στα κινητά σας.
Επαναλαμβάνουμε ! Να μην πειράξετε τις ρυθμίσεις σύνδεσης στα Data (APN) καθώς το πρόβλημα δεν είναι στις συσκευές σας, αλλά στο δίκτυο του παρόχου. Αν κάνετε άσκοπες ενέργειες ίσως να έχετε περισσότερα προβλήματα μετά.
[the_ad_group id=”966″]