Διαφήμιση

>> Ενημέρωση VIP μελών <<

Παραδόθηκαν 34 νέες XTRV-8.10.18 & ARΩMA ROM στους VIP με mail, και σε λίγο θα είναι διαθέσιμες σε όλους σας.

Αυτή αλλάζει το Source σε China/xiaomi.eu Source για τις παρακάτω συσκευές.
RedMi Note 5/PRO (Whyred) - Mi Note 2 (Scorpio) - Mi 8 (Dipper) - Mi 6 (Sagit) - Mi Mix (Lithium) - Mi Mix 2S (Polaris) - RedMi S2 (Ysl) - RedMi 5 Plus (Vince)

Βγήκε η πρώτη ROM για το PocoPhone F1 (Beryllium), και μέχρι αύριο θα βγουν οι πρώτες ROM,για τα Mi 8 Pro / Mi 8 Lite & Mi Pad 4.
Δεν έχουμε ακόμη Source China/Xiaomi.eu για Mi-5 (Gemini) & Mi Mix 2 (Chiron).
Οι ROM για τα Mi-5S (Capricorn) και Mi-5S Plus (Natrium) θα αλλάξουν σε China/Xiaomi.eu,με Android 8 όταν βγάλει ο Xiaomi.eu τις ROM.

Θα πρέπει να πάρετε ένα πλήρες backup από το TWRP Recovery, και να κάνετε Factory Reset πριν από το Flash της ROM.
Ίσως γίνει διπλό Boot και καθυστερήσει να μπει στην MIUI την πρώτη φορά.
Μην διακόψετε την διαδιακασία.....

>> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
*** Xiaomi Miui Hellas Team ***

  • Οι πωλήσεις της Xiaomi κατέχουν την πρώτη θέση στην Ινδία, και στοχεύει τώρα στην κορυφή της κατάταξης όπως η Apple, η Samsung και η Huawei.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που αποκάλυψε στην προκαταρκτική έκθεσή της η International Data Corporation (IDC), οι πωλήσεις των smartphone από όλες τις εταιρίες σε όλο τον κόσμο, ανήλθαν συνολικά στις 342,0 εκατομμύρια μονάδες κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018 , η οποία οδήγησε σε μείωση των πωλήσεων της Xiaomi, της τάξεως του 1,8% σε σύγκριση με τα 348,2 εκατομμύρια μονάδες έχουν αποσταλεί κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2017, και ενώ συνεχίζουν να φαίνονται εντυπωσιακοί οι αριθμοί, έχουν μειωθεί αρκετά αυτό το χρόνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

    Η μείωση αυτή αντιπροσωπεύει το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο σε ετήσια βάση, που καταγράφεται πτώση για την εταιρεία στην παγκόσμια αγορά των smartphones, και είναι το τέταρτο τρίμηνο με καταγραφή πτήσεων στις πωλήσεις στην ιστορία της, και αυτοί είναι πολύ ανησυχητικοί αριθμοί για την ασιατική εταιρία.

    Σύμφωνα με την IDC, αυτό μπορεί να δικαιολογηθεί ως αποτέλεσμα της πτώσης σε ορισμένες αγορές που έχουν μεταβληθεί, ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές αγορές που είναι σε πλήρη εξέλιξη, και οι οποίες θα μπορέσουν να συμβάλουν στην αποκατάσταση της ροής των πωλήσεων στο αναμενόμενο επίπεδο.


    Οι πωλήσεις της Xiaomi στοχεύουν στην κορυφή όπως η Apple, η Samsung και η Huawei

    Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της IDC, Ryan Reith, «Η συνεχής ανάπτυξη που είχε η Huawei ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακή, καθώς και η ικανότητά της να εισέλθει στις αγορές όπου μέχρι πρόσφατα η μάρκα ήταν πρακτικά άγνωστη». Επιπλέον, είπε ότι αξίζει να σημειωθεί ότι η Apple βρίσκεται στην πρώτη θέση σε κάθε ένα από τα τελευταία δύο τρίμηνα, οπότε δεν θα είναι έκπληξη το γεγονός ότι την βλέπουμε να βρεθεί σε καλύτερη θέση για όλο το 2018.
    Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος μεταξύ της Apple, της Samsung και της Huawei και είναι απίθανο να αλλάξει βραχυπρόθεσμα. Μάρκες όπως η Xiaomi, η OPPO ή η VIVO βρίσκουν αργά αργά το δρόμο προς το επόμενο επίπεδο όπου βρίσκονται οι τρεις κορυφαίοι.
    Ο Anthony Scarsella, διευθυντής έρευνας της IDC, διαβεβαίωσε ότι «οι χρήστες εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για «premium συσκευές» σε πολλές αγορές, αλλά τώρα πλέον αναμένουν ότι οι συσκευές τους θα διαρκέσουν περισσότερο και θα ξεπεράσουν με συνέπεια τις προηγούμενες γενιές των συσκευών αυτών, που η τιμή τους ήταν σαφώς χαμηλότερη πριν από μερικά χρόνια».


    Για να αντιμετωπίσουν τη μείωση, οι προμηθευτές θα πρέπει να επικεντρωθούν σε νέα καινοτόμα προϊόντα, τα οποία θα έχουν χαρακτηριστικά που, σε συνδυασμό με κίνητρα και προωθήσεις, μπορούν να ενισχύσουν εκ νέου την ανάπτυξη της αγοράς.


    Οι πωλήσεις της Xiaomi κατέχουν την πρώτη θέση πωλήσεων στην Ινδία

    Οι πωλήσεις της Xiaomi ξεπέρασαν την Samsung, καταλαμβάνοντας έτσι την πρώτη θέση σε πωλήσεις στην Ινδία τα τελευταία τρίμηνα , και σίγουρα αυτό είναι ένα μεγάλο επίτευγμα για την εταιρεία της Κίνας, και έχει πλέον κλείσει το χάσμα με τη Samsung στην Ινδονησία, καθώς έχει καταφέρει να αυξήσει την τοπική της παραγωγή για να καλύψουν την αύξηση της ζήτησης κατά την περίοδο του Ραμαζανιού, ενώ παράλληλα επέκτεινε το online κανάλι και τη φυσική παρουσία της με το άνοιγμα περισσότερων καταστημάτων Mi Home στη χώρα.

Σχόλια 0

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα σχόλια.