Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP μελών:

Έγινε η διανομή 10 νέων XTRV-8.7.10 & ARΩMA ROM (MIUI 10) με Global Source σε όλα τα VIP μέλη μας (μέσω του VIP mail).
Αν προκύψουν Update και για τις υπόλοιπες συσκευές, θα τις έχετε και αυτές μόλις έχουμε Source από την Xiaomi.

>> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
*** Xiaomi Miui Hellas Team ***

  • Για το τρίμηνο που έληξε τον Οκτώβριο, το top 5 των κατασκευαστών smartphones στην Κίνα ήταν Huawei, Xiaomi, Apple, Vivo, Oppo, οι οποίες έχουν στην κατοχή τους το 91% της αγοράς.


    Η Κίνα είναι η πιο ιδιαίτερη αγορά όσον αφορά στα smartphones, ένας τοπικός κατασκευαστής έχει την δυνατότητα να πρωταγωνιστεί
    στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, παρά το γεγονός ότι δεν βγαίνει εκτός συνόρων.
    Παράλληλα, μικρά ονόματα έχουν δείξει εξαιρετική πορεία απειλώντας ήδη εδραιωμένους κατασκευαστές.
    Τα στοιχεία της Kantar Worldpanel δείχνουν τα 5 κορυφαία ονόματα που κυριαρχούν στην Κίνα και από αυτά απουσιάζει εκείνο της Samsung.

    Για το τρίμηνο που έληξε τον Οκτώβριο, το top 5 των κατασκευαστών smartphones στην Κίνα ήταν Huawei, Xiaomi, Apple, Vivo, Oppo, οι οποίες έχουν στην κατοχή τους το 91% της αγοράς.
    Πέρσι την ίδια περίοδο, το ποσοστό ήταν στο 79%.

    Η Samsung, η οποία ηγείται στην παγκόσμια αγορά, στην Κίνα έχει μερίδιο 2.2% και σύμφωνα με την Kantar, η θέση της επιδεινώνεται.
    ZTE, Meizu και Lenovo, είναι επίσης μεταξύ των ονομάτων που ζορίζονται.
    Οι εταιρείες που είναι στην κορυφή της κινέζικης αγοράς, ακολουθούν διαφορετική στρατηγική. Oppo και Vivo έχουν δώσει προτεραιότητα στην αγροτική Κίνα,
    δημιουργώντας ένα τεράστιο δίκτυο φυσικών καταστημάτων, τα οποία πωλούν τις συσκευές σε καταναλωτές που ενδέχεται να μην έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

    Η Xiaomi ήταν και παραμένει κυρίαρχη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αν και αυτές έχουν μειωθεί στην Κίνα λόγω της ταχύτερης αύξησης του φυσικού λιανικού εμπορίου.
    Η Huawei έχει επικεντρωθεί κυρίως στην αστική Κίνα και έχει αναδειχθεί ως ένα από τα κορυφαία brands.

    Τέλος, η Apple, έχει διατηρήσει τη θέση της ως premium luxury brand και το λανσάρισμα του iPhone X αναμένεται να αυξήσει τα ποσοστά της στο επόμενο τρίμηνο,
    απευθυνόμενη κυρίως στους νεαρούς Κινέζους.

Σχόλια 0

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα σχόλια.