Διαφήμιση

>> Ενημέρωση VIP μελών <<

Παραδόθηκαν 34 νέες XTRV-8.10.18 & ARΩMA ROM στους VIP με mail, και σε λίγο θα είναι διαθέσιμες σε όλους σας.

Αυτή αλλάζει το Source σε China/xiaomi.eu Source για τις παρακάτω συσκευές.
RedMi Note 5/PRO (Whyred) - Mi Note 2 (Scorpio) - Mi 8 (Dipper) - Mi 6 (Sagit) - Mi Mix (Lithium) - Mi Mix 2S (Polaris) - RedMi S2 (Ysl) - RedMi 5 Plus (Vince)

Βγήκε η πρώτη ROM για το PocoPhone F1 (Beryllium), και μέχρι αύριο θα βγουν οι πρώτες ROM,για τα Mi 8 Pro / Mi 8 Lite & Mi Pad 4.
Δεν έχουμε ακόμη Source China/Xiaomi.eu για Mi-5 (Gemini) & Mi Mix 2 (Chiron).
Οι ROM για τα Mi-5S (Capricorn) και Mi-5S Plus (Natrium) θα αλλάξουν σε China/Xiaomi.eu,με Android 8 όταν βγάλει ο Xiaomi.eu τις ROM.

Θα πρέπει να πάρετε ένα πλήρες backup από το TWRP Recovery, και να κάνετε Factory Reset πριν από το Flash της ROM.
Ίσως γίνει διπλό Boot και καθυστερήσει να μπει στην MIUI την πρώτη φορά.
Μην διακόψετε την διαδιακασία.....

>> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
*** Xiaomi Miui Hellas Team ***

  • Για το τρίμηνο που έληξε τον Οκτώβριο, το top 5 των κατασκευαστών smartphones στην Κίνα ήταν Huawei, Xiaomi, Apple, Vivo, Oppo, οι οποίες έχουν στην κατοχή τους το 91% της αγοράς.


    Η Κίνα είναι η πιο ιδιαίτερη αγορά όσον αφορά στα smartphones, ένας τοπικός κατασκευαστής έχει την δυνατότητα να πρωταγωνιστεί
    στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, παρά το γεγονός ότι δεν βγαίνει εκτός συνόρων.
    Παράλληλα, μικρά ονόματα έχουν δείξει εξαιρετική πορεία απειλώντας ήδη εδραιωμένους κατασκευαστές.
    Τα στοιχεία της Kantar Worldpanel δείχνουν τα 5 κορυφαία ονόματα που κυριαρχούν στην Κίνα και από αυτά απουσιάζει εκείνο της Samsung.

    Για το τρίμηνο που έληξε τον Οκτώβριο, το top 5 των κατασκευαστών smartphones στην Κίνα ήταν Huawei, Xiaomi, Apple, Vivo, Oppo, οι οποίες έχουν στην κατοχή τους το 91% της αγοράς.
    Πέρσι την ίδια περίοδο, το ποσοστό ήταν στο 79%.

    Η Samsung, η οποία ηγείται στην παγκόσμια αγορά, στην Κίνα έχει μερίδιο 2.2% και σύμφωνα με την Kantar, η θέση της επιδεινώνεται.
    ZTE, Meizu και Lenovo, είναι επίσης μεταξύ των ονομάτων που ζορίζονται.
    Οι εταιρείες που είναι στην κορυφή της κινέζικης αγοράς, ακολουθούν διαφορετική στρατηγική. Oppo και Vivo έχουν δώσει προτεραιότητα στην αγροτική Κίνα,
    δημιουργώντας ένα τεράστιο δίκτυο φυσικών καταστημάτων, τα οποία πωλούν τις συσκευές σε καταναλωτές που ενδέχεται να μην έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

    Η Xiaomi ήταν και παραμένει κυρίαρχη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αν και αυτές έχουν μειωθεί στην Κίνα λόγω της ταχύτερης αύξησης του φυσικού λιανικού εμπορίου.
    Η Huawei έχει επικεντρωθεί κυρίως στην αστική Κίνα και έχει αναδειχθεί ως ένα από τα κορυφαία brands.

    Τέλος, η Apple, έχει διατηρήσει τη θέση της ως premium luxury brand και το λανσάρισμα του iPhone X αναμένεται να αυξήσει τα ποσοστά της στο επόμενο τρίμηνο,
    απευθυνόμενη κυρίως στους νεαρούς Κινέζους.

Σχόλια 0

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα σχόλια.