Διαφήμιση

Πρόβλημα : Κιτρίνισε η οθόνη σε ένα σημείο!

    >> Ενημέρωση VIP μελών <<

    Είναι έτοιμες οι 20 νέες XTRV-9.9.3/6 ROM για την που σας έχoυν σταλθεί μέσω του VIP mail.

    Αυτές είναι κάποιες από τις τελευταίες MIUI 10 ROM.
    Θα σας δώσουμε νέες MIUI 11 ROMs όταν έχουμε διαθέσιμο Source.

    >> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
    *** Xiaomi Miui Hellas Team ***

    • Πρόβλημα : Κιτρίνισε η οθόνη σε ένα σημείο!

      Δυστυχώς από την μια μέρα στην άλλη, χωρίς να το συνειδητοποιήσω, αντίκρισα τυχαία και έπειτα παρατηρώντας την οθόνη του κινητού μου ( mi3 ), μια κίτρινη γραμμή.
      Δεν ξέρω από που, πότε και πως εμφανίστηκε, αλλά μια μέρα όπως προανέφερα, εκεί που ήμουν μια χαρά με την συσκευή μου. Συνειδητοποίησα αυτό.
      Για να σας δώσω να καταλάβετε, έβγαλα ένα στιγμιότυπο της οθόνης σε αρκετό άσπρο - ώστε να φανεί - και είναι η παρακάτω φωτογραφία.

      Όμως αυτό που με κάνει να είμαι σίγουρος πλέον - πως είναι θέμα υλικού και μόνο - ( αν και λογικό, όμως η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.. :( ), είναι πως στο στιγμιότυπο της οθόνης που έβγαλα η εικόνα δεν έχε κανένα κίτρινο. Για αυτό τον λόγο, επεξεργάστηκα την φωτογραφία προσπαθώντας να σας το δείξω.



      Έχει κάποιος κάποια άποψη πάνω στο θέμα;
      Το κινητό το πείρα το καλοκαίρι που πέρασε από το merimobiles.com , υπάρχει κάποια εγγύηση ;

      Ευχαριστώ πάρα πολύ. :)

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 3 φοράs, τελευταία από τον/ην Tassos ().

    • Διαφήμιση
    • Δυστυχώς δεν έχει σχέση με την γνησιότητα της συσκευής σου. Είναι πρόβλημα της τεχνολογίας LCD που είναι η τεχνολογία των οθονών των κινητών μας.
      Για εγγύηση δεν ξέρω, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πωλητή. Αλλά μην κάνεις οποιαδήποτε ενεργεια (αποστολή Κίνα πχ) πρίν να έχεις σαφή εικόνα του κόστους..
    • Ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση και το χρόνο σας. :)
      Για την συσκευή μου, το γνωρίζω πως είναι γνήσια, δεν έθεσα τέτοιο θέμα. Παρόλα αυτά σε ευχαριστώ που το υπογραμμίζεις και αυτό το θέμα.

      Από αυτά που μου λες, το έχεις ξανά ακούσει δηλαδή αυτό το πρόβλημα στης οθόνες LCD ; ( Δηλαδή δεν είμαι εγώ που έκανα κάτι και την χάλασα ή ο πρώτος σε τέτοιου είδους πρόβλημα ; ).

      Όσο για την αποστολή της συσκευής, εννοείτε πως δεν είμαι ακόμη σε αυτό το στάδιο. Αρχικά είπα να το κουβεντιάσω εδώ μαζί σας και ήδη έμαθα κάτι ενδιαφέρον νομίζω, αν ισχύει γενικά για τις οθόνες LCD αυτό που είπες, είναι πολύ ενδιαφέρον.

      Πάντως, αν είναι όπως τα λες, γιατί να μην μου το αντικαταστήσει η εταιρία;
      Το merimobiles.com, το προτείνουν τόσοι και τόσοι εδώ και δε ξέρω αν υπάρχει και κάποια συνεργασία. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να γίνει;

      Πάντως όπως τα λες.. σίγουρα η διαδικασία δε θα είναι και τόσο εύκολη. Εδώ στην Ελλάδα και εύχεσαι να μην μπλέξεις με τις εταιρίες. Που... τώρα.., στην Κίνα.
      Που όντως καλά θέτεις, υπάρχει και το θέμα των χρημάτων, τουλάχιστον της αποστολής.


      Οποιαδήποτε πληροφορία πάνω στο θέμα, από οποιονδήποτε θα ήταν πάρα πολύ χρήσιμη και κατευθυντήρια για εμένα.
      Σας ευχαριστώ πολύ. :)

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην Tassos ().

    • Ο/H Tassos έγραψε:

      Από αυτά που μου λες, το έχεις ξανά ακούσει δηλαδή αυτό το πρόβλημα στης οθόνες LCD


      Τις περισσότερες φορές εμφανίζεται σαν "σημάδια" και όχι σαν μια ενιαία περιοχή όπως στην περίπτωση σου. Υπάρχουν κάποιες τεχνικές για την διόρθωση του προβλήματος που είναι απο πολύ απλές και εύκολες έως και "εγχείριση" της συσκευής. Ψ'αξε λίγο στο διαδίκτυο Google

      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Bodai έγραψε:


      Τις περισσότερες φορές εμφανίζεται σαν "σημάδια" και όχι σαν μια ενιαία περιοχή όπως στην περίπτωση σου. Υπάρχουν κάποιες τεχνικές για την διόρθωση του προβλήματος που είναι απο πολύ απλές και εύκολες έως και "εγχείριση" της συσκευής. Ψ'αξε λίγο στο διαδίκτυο Google
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση


      Να ακριβώς τέτοιου τύπου είναι.. κοιτα να δεις δεν είχα ξαναδεί ποτέ μου..

      Θα το δώ.. Λοιπόν πάμε για ανάσταστη, καλή ανάσταση σε όλους παιδιά, καλό Πάσχα και αγάπη σε όλους! :D

      Συγνώμη αλλά τώρα το διαπίστωσα, έκανα λάθος ( το διόρθωσα και παραπάνω ), το κινητό το πείρα από το merimobiles.com .

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην Tassos ().

    • Μπορείς κάποιος να μου πει τι μπορώ να κάνω; Με το merimobiles.com υπάρχει και κάποια σύνδεση με το site εδώ;
      @MIUI_ART Μήπως γνωρίζετε κάτι παραπάνω;
      ( Αναφέρομαι περισσότερο, για θέμα εγγύησης, μήπως μπορώ να το στείλω και να μου το επισκευάσουν...... ;;; )

      Ευχαριστώ πολύ.
    • Διαφήμιση
    • Μάλλον θα πρέπει να έρθεις σε άμεση συνεννόηση με το merimobiles. Αν και νομίζω πως σε θέματα οθόνης δε θα βγάλεις εύκολα άκρη
    • Γνώμη μου είναι να κάνεις ότι αποφασίσεις μόνος σου, καλύτερα μην υπολογίζεις στο merimobiles για εγγύηση (εφόσον δεν είναι DOA). Αν το στείλεις Κίνα θα μείνεις χωρίς κινητό για 2 μήνες τουλάχιστον και θα σου ζητήσουν χρήματα 99%.
    • Αυτό πιστεύω και εγώ.. :/ Τι γίνεται και άποψη χρημάτων + το χρονικό διάστημα που θα μείνω χωρίς κινητό.. :/
    • Διαφήμιση
    • Τάσο από το να μπλέξεις με κίνα στη θέση σου θα παράγγελνα μια οθόνη και θα την άλλαζα... Μπορεί να σου βγει πιο οικονομικά από το να το στείλεις στην κίνα και να σου ζητήσουν και χρήματα!
    • Μου έχει τύχει παρόμοιο πρόβλημα. Στειλτο πίσω στην Κίνα χωρίς δεύτερη σκέψη. Πληρώνεις μόνο τα έξοδα αποστολής. Θα μείνεις παραπάνω από ένα μήνα χωρίς συσκευή αλλά θα σου το φτιάξουν αυτοί χωρίς χρέωση.