Διαφήμιση

ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ!!! ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΛΙΖΣ ΧΕΛΠ

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ!!! ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΛΙΖΣ ΧΕΛΠ

      Λοιπόν έχω πάθει πλάκα με το τηλεφωνάκι(άρα,μάλλον monster :D ) Χiaomi redmi note 4g
      Καταρχάς +1 στο xiaomishop Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 12 το μεσημέρι παραγγελία, Τρίτη 4 Οκτωβρίου 3.30 το μεσημέρι άφιξη. :thumbup:
      Εκτός από τα δωράκια που δίνουν (θήκη αναδιπλούμενη, πενάκι, 2 ζελατίνες μάλλον δεν θα τις χρειαστώ καθώς παρήγγειλα και temeperd glass -άντε να δω πως θα το βάλω fie ) έστειλαν επιπλέον και φορτιστή αυτοκινήτου. :thumbsup:

      Τώρα αναφορικά με τη συσκευή. Επειδή είμαι εντελώς άσχετος :whistling:
      Προφανώς έχει multilanguage rom αφού το γύρισα από Αγγλικά Ελληνικά και η έκδοση ΜΙUI είναι 6.0.0)
      Έτρεξα Antutu benchmark 5.2.0 και μου έβγαλε 21.515
      GPS test όλα άψογα (μέσα στο σπίτι μου βγάζει 17 In use - accuracy 30 feet μέσα σε 30 δευτερόλεπτα)
      Στο cpu-z μου δείχνει ότι είναι root

      :?: Απορίες :?:

      1. Χρειάζεται να κάνω Ενημέρωσεις συστήματος?
      2. Να αλλάξω την rom και να βάλω την Ελληνική? (όταν ανοίγω το τηλέφωνο στις πρόσφατες επαφές μου βγάζει κάτι κινεζιές chinese αλλά μόνο εκεί και βέβαια στις λήψεις θεμάτων, αλλά δεν με νοιάζει)
      3. Ενώ έχει google play δεν βλέπω google maps. Πρέπει να κατεβάσω από store? (sorry για την ασχετοσύνη, σε προηγούμενα τηλέφωνα τα είχε προεγκατεστημένα)
      4. Εχετε κάποιον free navigator να συστήσετε από google play που να συνεργάζεται καλά με το τηλέφωνο?

      Λοιπόν αυτά για αρχή. Ελπίζω να μην σας έπρηξα...
      Περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις σας και Ευχαριστώ εκ των προτέρων :rolleyes:
    • Ο/H LordStark έγραψε:


      1. Χρειάζεται να κάνω Ενημέρωσεις συστήματος?