Eπειδη αρκετοι επιλεγουμε το διαδικτυο για τις αγορές μας,και ως γνωστον τιποτα δεν ειναι αθωο οσο κι αν φαινεται,ανοιγω θεματακι για το πώς μπορει καποιος να διαφυλαξει το δικαωμα του να αγορασει κατι και να ειναι ΣΙΓΟΥΡΟΣ κατα το δυνατον,οτι δεν θα εξαπατηθει.
Στελνουμε μια παραγγελία μεσω ebay ή αλλου e-store και πληρωνουμε μεσω PayPal για να εξασφαλισουμε οτι τα χρηματα μας μεχρι να λαβουμε τη σωστη παραγγελία θα ειναι εξασφαλισμενα....Φυσικα επειδη δεν ειμαι μ@κακας να πιστεψω τοοοοσο ευκολα οτι ολες οι παραγγελιες εχουν αισιο τελος-μακαρι να ειχαν...-εχουν γνωσιν οι φύλακες,εχω stand by και την διαδικασια εναντιωσης στην αγορά που εκανα(dispute-claim) που μου δινει ως δικαιωμα το PayPal για να μην χασω τα χρηματα μου(εξηγω πιο κατω αναλυτικα).
Λοιπον...συνεχεια και πληρης ενημερωση για "να μαθαινουμε ολοι"Απο τη στιγμη λοιπον που παραγγελνεις και πληρωνεις μεσω PayPal,εχεις δικαιωμα ΕΝΤΟΣ 45 ΗΜΕΡΩΝ απο την ημερονημια αγορας(ΒΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟ!!!), να προχωρησεις σε εναντιωση στην συναλλαγη(dispute).Ετσι αν κατι παει στραβα κινουμαστε ως εξης....
EDIT: Πλέον το όριο των ημερών είναι 180
Κανουμε Log in στη σελιδα τού PayPal,βρισκουμε τη συναλλαγη και κατω κατω λεει "go to the resolution center"Πας εκει και δηλωνεις το προβλημα,δηλαδη κανεις item dispute
Προχωρας στην επομενη σελιδα οπου και δηλωνεις οτι δεν εχεις λαβει την παραγγελία σου...(ή σε αλλη περιπτωση πχ.οτι την ελαβες αλλά δεν ειναι οπως την περιεγραφε ο πωλητης...κλπ κλπ αλλες περιπτωσεις οπου η αγορα δεν ειναι αυτη που φαινοταν)...
Στην επομενη σελιδα σού ζηταει να πεις δυο λογια για το τι ακριβως εγινε,να περιγραψεις δηλαδη το προβλημα...
και μετα ΚΑΝΟΝΙΚΑ περιμενεις ως 10 μερες απαντηση-συνεργασια απο τον πωλητη αφου ενημερωθει απο το PayPal.Αν δεν σε καλυψει η απαντηση του και η λυση που προτεινει,τοτε προχωρας παραπανω τη διαδικασια εναντιωσης,σε απαιτηση "escalate to a claim" το λενε.
Και στην τελευταια σελιδα επιβεβαιωνεται η εναντιωση.Σου λενε οτι θα ενημερωσουν τον πωλητη και σε 10 μερες το PayPal θα εχει λαβει τελικη αποφαση ..Πλεον αναλαμβανει "διαιτησια" το PayPal και κινειται αυτο για σενα.
.Αυτη ειναι η διαδικασια εναντιωσης οταν παει στραβα μια παραγγελία..αν βοηθά,ας γινει sticky για ολους οσοι εχετε αναλογα θεματα...δεν ρισκαρω διοτι εμπιστευομαι απολυτα το PayPal οταν υπαρχει σε εμας το δικιο με το μερος μας σε μια λανθασμενη ή κακη αγορα .Το συνηθες ειναι να επιστρεφονται(refund) τα χρηματα που δωσαμε απο το PayPal στον λογαριασμο μας εκει(PayPal account)
Στελνουμε μια παραγγελία μεσω ebay ή αλλου e-store και πληρωνουμε μεσω PayPal για να εξασφαλισουμε οτι τα χρηματα μας μεχρι να λαβουμε τη σωστη παραγγελία θα ειναι εξασφαλισμενα....Φυσικα επειδη δεν ειμαι μ@κακας να πιστεψω τοοοοσο ευκολα οτι ολες οι παραγγελιες εχουν αισιο τελος-μακαρι να ειχαν...-εχουν γνωσιν οι φύλακες,εχω stand by και την διαδικασια εναντιωσης στην αγορά που εκανα(dispute-claim) που μου δινει ως δικαιωμα το PayPal για να μην χασω τα χρηματα μου(εξηγω πιο κατω αναλυτικα).
Λοιπον...συνεχεια και πληρης ενημερωση για "να μαθαινουμε ολοι"Απο τη στιγμη λοιπον που παραγγελνεις και πληρωνεις μεσω PayPal,εχεις δικαιωμα ΕΝΤΟΣ 45 ΗΜΕΡΩΝ απο την ημερονημια αγορας(ΒΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟ!!!), να προχωρησεις σε εναντιωση στην συναλλαγη(dispute).Ετσι αν κατι παει στραβα κινουμαστε ως εξης....
EDIT: Πλέον το όριο των ημερών είναι 180
Κανουμε Log in στη σελιδα τού PayPal,βρισκουμε τη συναλλαγη και κατω κατω λεει "go to the resolution center"Πας εκει και δηλωνεις το προβλημα,δηλαδη κανεις item dispute
Προχωρας στην επομενη σελιδα οπου και δηλωνεις οτι δεν εχεις λαβει την παραγγελία σου...(ή σε αλλη περιπτωση πχ.οτι την ελαβες αλλά δεν ειναι οπως την περιεγραφε ο πωλητης...κλπ κλπ αλλες περιπτωσεις οπου η αγορα δεν ειναι αυτη που φαινοταν)...
Στην επομενη σελιδα σού ζηταει να πεις δυο λογια για το τι ακριβως εγινε,να περιγραψεις δηλαδη το προβλημα...
και μετα ΚΑΝΟΝΙΚΑ περιμενεις ως 10 μερες απαντηση-συνεργασια απο τον πωλητη αφου ενημερωθει απο το PayPal.Αν δεν σε καλυψει η απαντηση του και η λυση που προτεινει,τοτε προχωρας παραπανω τη διαδικασια εναντιωσης,σε απαιτηση "escalate to a claim" το λενε.
Και στην τελευταια σελιδα επιβεβαιωνεται η εναντιωση.Σου λενε οτι θα ενημερωσουν τον πωλητη και σε 10 μερες το PayPal θα εχει λαβει τελικη αποφαση ..Πλεον αναλαμβανει "διαιτησια" το PayPal και κινειται αυτο για σενα.
.Αυτη ειναι η διαδικασια εναντιωσης οταν παει στραβα μια παραγγελία..αν βοηθά,ας γινει sticky για ολους οσοι εχετε αναλογα θεματα...δεν ρισκαρω διοτι εμπιστευομαι απολυτα το PayPal οταν υπαρχει σε εμας το δικιο με το μερος μας σε μια λανθασμενη ή κακη αγορα .Το συνηθες ειναι να επιστρεφονται(refund) τα χρηματα που δωσαμε απο το PayPal στον λογαριασμο μας εκει(PayPal account)
...Xiaomi rules
Κώστας
Κώστας
Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην Bodai: Update Days Threshold ().