Διαφήμιση

Τέχνασμα της nVidia για φθηνή κατασκευή οθονών υψηλής ανάλυσης

    >> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 21/01/2022) !!! <<

    Έγινε η διανομή για της νέας MIUI 13 XTRV-22.1.19 ROM για 17 συσκευές (Σε Εξέλιξη).
    Θα δώσουμε και νέες ROM μόλις έχουμε Source από το Xiaomi.eu

    Ενημέρωση : Λόγω των διακοπών στην Κίνα για τον εορτασμό του νέου έτους, οι επόμενες ROM θα βγουν στις 10/11 Φεβρουαρίου

    Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

    • Τέχνασμα της nVidia για φθηνή κατασκευή οθονών υψηλής ανάλυσης

      [feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/texnasma-tis-nvidia-gia-fthini-kataskeyi-othonon-137609.html']
      nVidia Logo
      Ερευνητές της nVidia ανέπτυξαν μία μέθοδο παραγωγής φθηνών οθονών υψηλής ανάλυσης απλά χρησιμοποιώντας δύο LCD panels το ένα πάνω από το άλλο.
      Αυτή η τεχνική μπορεί να τετραπλασιάσει την αποτελεσματικότητα της ανάλυσης μιας μεμονωμένης οθόνης και μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία εξαιρετικά φθηνών για συσκευές όπως το Oculus Rift.

      Η ιδέα πίσω από αυτό που η nVidia έχει ονομάσει 'cascaded displays', είναι τα διαφανή κενά που υπάρχουν ανάμεσα σε κάθε pixel σε ένα LCD panel. Με την τοποθέτηση ενός ακόμη panel πίσω από το πρώτο, και μετακινώντας το κατα ένα τέταρτο του pixel, μπορούν να φανούν επιπρόσθετα pixels από τα διάφανα αυτά κενά προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ανάλυση.

      Ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούνται οι εικόνες σε αυτές τις οθόνες είναι αρκετά περίπλοκος, με κάθε οθόνη να προσφέρει ένα αριθμό από subpixels για τη δημιουργία ενός 'αποτελεσματικού' καθώς επίσης αναγκαία είναι και η ύπαρξη ενός ειδικού λογισμικού που θα μπορεί να 'οδηγήσει' μία τέτοια οθόνη και θα καταφέρει να της δώσει ρυθμό ανανέωσης πάνω από 60Hz.


      Για λόγους δοκιμής, η nVidia χρησιμοποίησε δύο φθηνά LCD panels 7 ιντσών και ανάλυσης 1280 x 800 pixels. Ενώ, όμως, η πυκνότητα των pixels τετραπλασιάζεται δημιουργώντας αυτές τις στρώσεις, η πραγματική ανάλυση δεν είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη. Οι εικόνες που παράγονται μπορεί μεν να είναι πολύ πιο ευδιάκριτες και μεγαλύτερης ανάλυσης αλλά δεν είναι τόσο καλές όσο σε μια οθόνη ανάλυσης 2560 x 1600 pixels.

      Υπάρχουν διάφορα προβλήματα με αυτή την τεχνική όπως παραμόρφωση της εικόνας (αν και μπορεί να διορθωθεί μέσω λογισμικού), ελάττωση της φωτεινότητας και των γωνιών θέασης. Παρολαυτά, είναι μία εφικτή λύση για τη δημιουργία φθηνών οθονών για συστήματα εικονικής πραγματικότητας κεφαλής.


      Πηγή: Techspot
      [/feedquote]