Διαφήμιση

εγγυηση xiaomi απο infoquest

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • εγγυηση xiaomi απο infoquest

      καλησπερα

      αγορασα ενα ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 11 τον ιουνιο 2021 μεταχειρισμενο απο 2ο αγοραστη,αρα εγω ειμαι ο τριτος, η εγγυηση της εταιριας ειναι για 2 χρονια .
      το συμβαν:το κινητο ημερα χριστουγεννων..εκει που μιλουσα απλα εκλεισε κ δεν ξανα ανοιξε ποτε.

      το εστειλα infoquest για σερβις.. με ενημέρωναν για την πορεια της συκευεης καθημερινα με σμσ.
      το παραλαβα μετα απο 15 μερες +- με αναφορα του προβληματος που τελικα δεν φτιαχνει η συσκευη κ παει για αντικατασταση/πιστωση





      το καταστημα πηρε να με ενημερωσει πως η συσκευη ανοίγει κ δεν εχει προβλημα.. που όντως μετα ανοιγε κανονικα(μετα την επισκευη) κ να μου το στειλει πισω γτ θα ειναι χασιμο χρονου!!!προφανώς θα χασουν χρημα κ πηγε να κανει ντριπλα...
      εγω ωστόσο οταν οταν ειδα που ανοιξε κανονικα πηρα τηλ την infoquest κ μιλησα με το σερβις κ μου ειπε πως ανοίγει η συσκευη ναι αλλα απλα για να το δει ο τεχνικος κ πως δεν παιρνει η συσκευή ανταλακτικο.. παει για αντικατασταση/πιστωση.
      ωστοσο αλλαξε κ το ΙΜΕΙ κ φαινεται πλεον MONO το 2ο ΙΜΕΙ .(ισως επειδη μπηκαν με καποια παραμετρο να ανοίγει το κινητο μονο για καποιο διαστημα?δεν το γνωριζω αυτο)

      η ερωτηση μου ειναι η εξης: υπαρχει προβλημα που εχει αλλαξει χερια η συσκευη ?επηρεάζει αυτο την εγγυηση?(εγω δεν νομιζω γτ ο χρηστης δεν μπορει να καψει την πλακετα με κάποιον τροπο!)
      γτ βλεπω πως το καταστημα παει να μου το παιξει αμερικανος...

      να προσθεσω πως εχω κ την εγγυηση κανονικα του καταστηματος απο τον πρωτο αγοραστη κανονικα με αποδειξη αγορασ κ σφραγιδα εγγυησης


      ευχαριστω εκ των προτερων οσους μπηκαν στον κοπο να διαβασουν το μήνυμα
    • Το κινητό έχει πάει ήδη στον προμηθευτή του καταστήματος μαζί με όλα του τα χαρτιά, (εγγύηση του καταστήματος, απόδειξη αγοράς, αναφορά infoquest), για αντικατάσταση συσκευής η πίστωση.

      Ίσως να μην το διατύπωσα κ σωστά.

      Μετά την επισκευή από infoquest η συσκευή άνοιξε, αλλά δεν λειτουργεί στο 100%, θέλει αντικατάσταση.
      Όταν εγώ το έστειλα στο κατάστημα που έγινε η αγορά ,το κατάστημα είδε που η συσκευή ανοίγει κ με πήρε τηλ ,για να αποφύγει την αντικατάσταση ,ότι κ καλά η συσκευή δουλεύει 100%.
    • Διαφήμιση
    • θα ενημερωνω για την εξέλιξη για να γνωρίζεται...

      Έστειλα πριν λίγο μέιλ στην infoquest....

      ...
      "Καλησπέρα σας Έχω ένα Xiaomi mi11, αγορασμενο από δεύτερο χέρι, το οποίο 24-12-22 απλά μου έκλεισε η συσκευή κ δεν άνοιγε.Σας το έστειλα για επισκευή (infoquest )κ μετά από 15 μέρες περίπου μου το στείλατε πίσω με την αναφορά του προβλήματος της συσκευής την οποία μου εγκρίνεται την αντικατάσταση η πίστωση αυτής.Το έστειλα πίσω στο κατάστημα (mr mobile) , όπως μου γράφεται πως πρέπει να γίνει.Το κατάστημα με την σειρά του δεν μου εγκρίνει την αντικατάσταση η πίστωση της συσκευής, ενώ είμαι μέσα στο πλαίσιο της εγγύησης..(η αγορά έγινε 6-2021),κ μου στέλνει πίσω την συσκευή, όπως εσείς μου την στείλατε. Η ερώτηση μου είναι η εξής.Αφού εσείς είστε ο προμηθευτής κ δίνεται την έγκριση αντικαταστάτης η πίστωσης γι'αυτό το κατάστημα δεν προχωράει σε ότι εσείς προτείνετε. Ο αριθμός καταχώρισης σερβις infoquest είναι το ΔΠΠ K115531215."
    • η απαντηση της infoquest ...


      Καλησπέρα σας,

      Θα θέλαμε μα σας ενημερώσουμε ότι ο κατασκευαστής σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης καλύπτει τον πελάτη με οποιονδήποτε τρόπο υπάρχει άμεσα διαθέσιμος.

      Στην προκειμένη περίπτωση ο κατασκευαστής πρότεινε πίστωση της συσκευής για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση σας.

      Η διαχείριση έγκειται στην δικαιοδοσία του εκάστοτε καταστήματος σύμφωνα με τους όρους και τις διαδικασίες του.
    • εγγυηση xiaomi απο infoquest

      . Η εταιρεία μας mr-movile.gr, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP

      Σύμφωνα με αυτό, κανονικά έπρεπε να σε καλύψει.
    • Ο/H tasvar έγραψε:

      . Η εταιρεία μας mr-movile.gr, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP

      Σύμφωνα με αυτό, κανονικά έπρεπε να σε καλύψει.
      Ολόκληρη η επίσημη αναφορά της infoquest για την συσκευή...
      Όπως κ η απόδειξη αγοράς από το κατάστημα κ φυσικά είμαι μέσα στο πλαίσιο εγγύησης...

      Να πω κ πως μόλις παρέλαβα από γενική ταχυδρομική την συσκευή από το κατάστημα που προανέφερα.
      Χωρίς να έχει γίνει φυσικά κάτι από μέρους του καταστήματος.. Απλά κράτησε το κινητό στο κατάστημα 4-5 μέρες κ μετά μου το έστειλε πίσω, έτσι όπως το έστειλα.
      Images
      • Screenshot_2023-01-31-15-30-40-218_com.google.android.apps.photos.jpg

        300,3 kB, 720×1.600, viewed 35 times
      • Screenshot_2023-01-31-15-31-49-815_com.google.android.apps.photos.jpg

        303 kB, 720×1.600, viewed 38 times
    • Διαφήμιση
    • εγγυηση xiaomi απο infoquest

      Εγώ αυτό που κατάλαβα διαβάζοντας, είναι πως το κατάστημα πρέπει να επιστρέψει τη συσκευή στην infoquest (IQT) για έκδοση πιστωτικού και όχι εσύ.
    • Σωστά κατάλαβες..
      Αλλά αντί αυτού... Απλά μου έστειλε το κινητό πίσω..
      Με 2 λόγια , δεν δέχεται την αντικατάσταση/πίστωση το κατάστημα mr Mobile...

      Αυτά!!
      Εις γνώση όσων θέλουν να αγοράσουν από το συγκεκριμένο κατάστημα..
    • Τελικά βρέθηκε άκρη με την περίπτωση;


      Βρίσκομαι στην ίδια διαδικασία, με τις διάφορες ότι το ενδιάμεσο κατάστημα είναι germanos και ότι (ευτυχώς) η συσκευή είναι νεκρή.
      Η πρώτη εντύπωση ήταν αρνητική γιατί έχοντας την τεχνική αναφορά από το Service της info Quest με το ίδιο πόρισμα "παρακαλείστε να παραλάβετε την συσκευή και την προώθηση της..." η πρώτη φράση που άκουσα ήταν "αυτό το χαρτί δεν μου λέει τίποτα, πρέπει να το δει το δικό μας σέρβις".
      Ελπίζω να ξεμπλέξω σύντομα, πάμε 24 μέρες δίχως συσκευή...
    • Διαφήμιση
    • Ο/H andreasomageiras έγραψε:

      Τελικά βρέθηκε άκρη με την περίπτωση;


      Βρίσκομαι στην ίδια διαδικασία, με τις διάφορες ότι το ενδιάμεσο κατάστημα είναι germanos και ότι (ευτυχώς) η συσκευή είναι νεκρή.
      Η πρώτη εντύπωση ήταν αρνητική γιατί έχοντας την τεχνική αναφορά από το Service της info Quest με το ίδιο πόρισμα "παρακαλείστε να παραλάβετε την συσκευή και την προώθηση της..." η πρώτη φράση που άκουσα ήταν "αυτό το χαρτί δεν μου λέει τίποτα, πρέπει να το δει το δικό μας σέρβις".
      Ελπίζω να ξεμπλέξω σύντομα, πάμε 24 μέρες δίχως συσκευή...
      Όχι δεν βρήκα άκρη.. Μου έφαγαν το κινητό..
      Πήρα I phone κ τελείωσα!
      Ας πρόσεχα που πήρα μεταχειρισμένο κινητό!
      Στην αγορά δεν τσεκαρα τον αριθμό IMEI..
      Η έγινε αλλαγή συσκευής στο κατάστημα η από εκεί που το πήρα η συσκευή δεν ήταν επίσημης αντιπροσωπείας!! Δλδ ήταν εισαγωγής.