Ο/H MIUI_ART έγραψε:
Επειδή μιλάμε τακτικά με το Banggood, αν θέλεις μπορείς να μου στείλεις σε PM τα στοιχεία της παραγγελίας σου να δω αν μπορέσω να σε βοηθήσω να βγάλεις άκρη.Ο/H zchrisz έγραψε:
Παιδιά τώρα είδα ότι στην εφαρμογή γράφει ότι "η παραγγελία έχει ακυρωθεί' γι' αυτό και δεν μπορώ να την επιλέξω , ενώ βρήκα το mail που λέει ότι η " Η παραγγελία σας τώρα είναι στο δρόμο της προς εσάς!"
Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται...
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια σας πάντως!!!
Σ' ευχαριστώ πάρα πόλυ,
αλλά σήμερα το πρωί το ξεκούμπωσα αποσύνδεσα για λίγο την μπαταρία (όπως είδα σ΄ένα βίντεο) και τελικά ξαναπήρε μπρός!!!
Ελπίζω να μην το ξανακάνει...