Διαφήμιση

POCO F3

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Καλημέρα σε όλους .



      Αγόρασα το POCO F3 καινούριο πριν 20 ημέρες .
      Είμαι με MIUI Global 12.5.3 (RKHEUXM)



      Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα και μου έχει σπάσει τα νεύρα .



      Προσπαθώ να καλέσω κάποιον και ενω περιμενω να ακουσω καποιον ήχο τερματίζει την κλήση από
      μόνο του .Το ίδιο γινεται και σε αυτους που με καλούν. Δίχνει νεκρό ή οτι μιλάει.
      Κάνω εναλλαγή απο 5G σε 4G και αντίστροφα ενώ έχω φουλ σήμα δεν αλλάζει κάτι .
      Και δεν λαμβάνω κανένα μήνυμα για τις κλήσεις που με πήραν .
      Σε επικοινωνία με cosmote έφτασαν να μου πουν ότι το poco f3 δεν είναι συμβατό με το 5G της cosmote γιατί δεν το
      βλέπουν στην λίστα με τα συμβατά σε 5G ( ενώ υπάρχει κανονικά στην λίστα της cosmote ) .
      Έχω δοκιμάσει την SIM και στις δυο θέσεις κάνει το ίδιο .
      Έκανα αντικατάσταση της SIM. με ολοκαίνουρια ,το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει .
      Έβαλα και δεύτερη SIM με άλλο αριθμό , το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει .
      Έχω Κλείσει volte k wificalling το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει .
      Άλλο πάροχο μόνο δεν έβαλα γιατί εδώ πιάνει καλά μόνο η cosmote
      Η πλάκα είναι ότι το κάνει ακόμα και στο ίδιο σημείο που πριν λίγο σε καλούσαν κανονικά , χωρίς να μετακινηθεί η συσκευή .



      Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο πρόβλημα ?
      Κάθε βοήθεια δεκτή γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα .
    • Τα τελευταία χρόνια είμαι πιστός και απόλυτα ικανοποιημένος πελάτης κινητών Xiaomi. Δυστυχώς η αγορά του Poco F3 πριν από δύο μήνες περίπου δεν με δικαίωσε.

      Το πρόβλημα παρουσιάστηκε στις 09/12/21 αμέσως μετά την αυτόματη εγκατάσταση της ενημέρωσης: MIUI EEA Global V12.5.7 (RKHEUXM). Η συσκευή μου ξαφνικά και αναίτια παρουσίασε δυσλειτουργία και στις δύο κάρτες SIM κινητής τηλεφωνίας που διαθέτω.

      Στην μεν κάρτα SIM της Cosmote, ενώ εμφανίζει πλήρες σήμα ισχύος δικτύου, είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε κλήση. Παρόλο που φαίνεται ότι ξεκινά κανονικά η διαδικασία κλήσης οποιουδήποτε αριθμού, υπάρχει αδυναμία ολοκλήρωσης της σύνδεσης και η κλήση τερματίζεται πάντα ανεπιτυχώς.

      Επίσης όποιος με καλεί στον αριθμό αυτόν η γραμμή μου δείχνει να είναι μονίμως κατειλημμένη. Στην δε κάρτα SIM της Wind, ενώ βρίσκομαι σταθερά στο ίδιο γεωγραφικό σημείο, άλλοτε υπάρχει πλήρες σήμα ενώ την αμέσως επόμενη στιγμή δείχνει ότι δεν υπάρχει καθόλου διαθέσιμο δίκτυο. Ωστόσο, ακόμα και όταν φαίνεται να υπάρχει πλήρες σήμα ισχύος δικτύου, όποτε επιχειρηθεί να γίνει κλήση οποιουδήποτε αριθμού τις περισσότερες φορές εμφανίζεται το μήνυμα ότι το δίκτυο δεν είναι διαθέσιμο.

      Όταν πραγματοποιείται κλήση προς το νούμερο αυτό είτε ακούγεται το αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι βρίσκομαι εκτός δικτύου είτε ότι η γραμμή μου είναι κατειλημμένη. Στις υπόλοιπές λειτουργίες της η συσκευή δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εκπρόσωπο του καταστήματος από το οποίο αγόρασα το κινητό επανέφερα την συσκευή μου στις αρχικές εργοστασιακές της ρυθμίσεις, χωρίς να συνδεθώ σε λογαριασμό μου για συγχρονισμό προσωπικών δεδομένων ή εφαρμογών.

      Ακόμα και μετά από αυτήν την ενέργεια δεν αποκαταστάθηκε το πρόβλημα. Το κινητό μου έχει αποσταλεί εδώ και δύο εβδομάδες περίπου πίσω στον προμηθευτή, ο οποίος με την σειρά του το προώθησε στο συνεργαζόμενο εξουσιοδοτημένο service. Σήμερα μίλησα επιτέλους με τον τεχνικό που ελέγχει την συσκευή μου και μου επιβεβαίωσε ότι μόλις τοποθέτησε στο κινητό μου την δική του κάρτα SIM της Vodafone παρουσιάστηκε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

      Έχει εγκαταστήσει δοκιμαστικά στην συσκευή άλλο λογισμικό firmware με το οποίο φαίνεται να έχει αποκατασταθεί η συγκεκριμένη δυσλειτουργία. Πιθανότατα λοιπόν να μην οφείλεται σε αστοχία υλικού (hardware) της συσκευής αλλά σε κάποιο σφάλμα στον κώδικα προγραμματισμού του επίσημου λογισμικού ενημέρωσης (software).

      Σε κάθε περίπτωση πάντως αισθάνομαι αγανάκτηση και απογοήτευση για όλη αυτήν την τεράστια ταλαιπωρία που έχω υποστεί.

      Η Xiaomi αυτή τη φορά με απογοήτευσε και νιώθω ότι πρόδωσε την εμπιστοσύνη μου.
    • Διαφήμιση