Διαφήμιση

xiaomi mi 10t lite καινούριο προβλημα

    >> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 26/02/2021) !!! <<

    Έγινε η διανομή των νέων MIUI 12 ROM (21.2.24) για 21 συσκευές

    Ανανεώθηκε το zip του Magisk στην νέα έκδοση V22.0

    Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

    • xiaomi mi 10t lite καινούριο προβλημα

      Χτες παρέλαβα το xiaomi mi 10t lite 128 GB, από γνωστή μεγάλη αλυσίδα λιανικής. Το τηλέφωνο είναι Ελληνικο. Το μόνο πρόβλημα που εντόπισα είναι η σχετικά υψηλή θερμοκρασία.Συγκεκριμενα, η θερμοκρασία είναι τέτοια( δεν καίει αλλά είναι αισθητή) που γίνεται άμεσα αντιληπτή παρολο που το κινητό φοράει την εργοστασιακή συσκευασία. Και σίγουρα αυξημένη από το προηγούμενο κινητό που είχα lg και κόστιζε το 1/3 των χρηματων.Να τονίσω ότι δεν παίζω καθόλου παιχνίδια και εκτός από social media,mail. Τι μπορεί να φταίει;; :/
    • xiaomi mi 10t lite καινούριο προβλημα

      Εγώ προσωπικά θα έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Αυτό σημαίνει χάνω τα πάντα και ξανά στήσιμο από την αρχή. Αν ξανά είχα θέμα θα έκανα ερώτηση εδώ και στην σελίδα του forum στο fb. Αν με έλεγαν άλλοι ότι δεν αντιμετωπίζουν τέτοιο θέμα, επικοινωνία με το κατάστημα για χρήση της εγγύησης.

      Στάλθηκε από το OnePlus χρησιμοποιώντας Tapatalk
      • Μόλις κατέβασα μια εφαρμογή μέτρησης της θερμοκρασιας μπαταρίας.συμγωνα με τα αποτελέσματα.24 βαθμοί κελσίου χωρίς χρήση.36 με χρήση.μεγαλη αποκλιση[approved][/approved]
    • Διαφήμιση
    • Μόλις παρέλαβα το τηλέφωνο άπο το επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας. Το κινητό πάει για αντικατάσταση. Ωστόσο εδώ ξεκινά και το παράδοξο. Αφού πλήρωσα για ένα προϊόν που χάρηκα για 2 ημέρες και δαπάνησα σημαντικό μέρος του χρόνου μου.για την επίλυση του θέματος συνεχίζω να περπατώ.... μόνος μου.

      Σε απλά Ελληνικά, λόγω έλλειψης του προϊόντος θα πρέπει να συμβιβαστώ είτε με κάτι λιγότερο-κοινώς ότι συσκευή άπο άλλες μάρκες υπάρχει σε στοκ- είτε να περιμένω από το κατάστημα να μου επιστρέψει τα χρήματα, μπλέκοντας σε μια εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία. Η τακτική του νίπτω της χείρας τόσο της επίσημης αντιπροσωπείας, καθώς και του καταστήματος με αναγκάζουν είτε να ξοδέψω περισσότερα χρήματα ώστε να αποκτήσω μια συσκευή αντίστοιχων προδιαγραφών είτε να μείνω χωρίς αξιόλογη συσκευή για αρκετό καιρό. Δηλαδή ο πελάτης σε κάθε περίπτωση μένει αδικημένος για κάτι που προπλήρωσε και δεν φταίει σε τίποτα....

      Ευτυχως από σήμερα είμαι κάτοχος ενός μτχ iPhone X, το οποίο φυσικά δεν συγκρίνεται καθώς είναι σε άλλη κλίμακα τιμής και ποιότητας.
    • Ο/H Dark knight έγραψε:

      Μόλις παρέλαβα το τηλέφωνο άπο το επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας. Το κινητό πάει για αντικατάσταση.
      Τι πρόβλημα είχε???


    • Διαφήμιση