Γεια σας, έχω πολλά προβλήματα με το Redmi note 9 pro τα οποία ξεκίνησαν μετά από update miui 12.Το τηλέφωνο αγοράστηκε από e shop μέσω του skroutz το οποίο έχει κλείσει,(save the Queen)και δυστυχώς δεν εχω εγγύηση.Η Xiaomi Hellas δεν καλύπτει με εγγύηση τα τηλέφωνα που δεν είναι δική τους εισαγωγή.Εστηλα λοιπόν mail στην xiaomi global με τα εξής προβλήματα:το κινητό επανεκκινει αόριστα, σβήνει και δεν ανοίγει εύκολα, σβήνει όταν μπει στη φόρτιση, κολλάει.Η Xiaomi απαντάει λέγοντας ότι γνωρίζει τα προβλήματα, ζητά μάλιστα συγνώμη,παραδέχεται ότι η αναβάθμιση ευθύνεται για τα παραπάνω και μου συνέστησε να περιμένω την επόμενη αναβάθμιση, βέβαια μου έδωσε μία λύση με την επιλογή wipe all data αλλά δεν διορθώθηκε κάτι.Τι κάνω λοιπόν;αγοράζω καινούργιο τηλέφωνο ξανά μέχρι να έρθει η αναβάθμιση;(εκτός xiaomi) πότε; Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!
Redmi note 9 proβληματα
Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
-
-
Την έκανες την επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων, το wipe data μέσω του recovery, που σου πρότειναν και δεν είδες να καλλιτερευει το τηλέφωνο;
-
παντως ολα αυτα που αναφερες δε τα εχω συναντηση, ουτε εχω διαβασει κατι παρομοιο ακομα. το "καλο" ειναι βεβαια οτι η xiaomi σε απαντησε οτι ειναι θεματα της rom, αρα οχι καποιο προβλημα υλικου.
αν με αυτα που λεει ο φιλος @amavroudis δεν ειδες καλυτερευση, μηπως να πας στην λυση της xtrv rom. την εχουμε αρκετα μελη εδω και δεν ακουστηκαν τετοια θεματα!Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό... -
-
redmi note 9 pro γραφει στο σχολιο του.
τελικα τι ειναι? redmi note 9 που λεει ο τιτλος ή pro που λεει το σχολιο του χαχαχαΔημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό... -
Αφού δεν έχεις "εγγύηση", ξεκίνα ξεκλείδωμα του bootloader για να περάσεις μία fastboot rom ή μία custom και να ησυχάσεις
-
σκεφτομαι διαβαζοντας για τα σκρουτζομαγαζα που αν κλεισει οπως λεει ο φιλος πιο πανω,δεν του αναγνωριζει η ελληνικη αντιπροσωπεια,εστω επισημος διανομεας, οποιαδηποτε εγγυηση,αυτο δεν εκθετει την ξιαομι σαν εταιρια? νομιζω απο οπου και αν το αγοραζει καποιος στην ουσια η ξιααομι το εφτιαξε και το προωθησε για πουληση ειτε μεσω αντιπροσοπων ειτε μεσω μικρομαγαζων κλπ.νομιζω οτι με το ιμει της συσκευης επρεπε να του αναγνωρησουν την εγγυηση γιατι με το ιμει φαινεται ποτε ενεργοποιηθηκε .εχω προσωπικη εμπειρια με αλλη εταιρια LG που αν και δεν ειχα αποδειξη αγορας (χαθηκε) με το ιμει το δεχτηκαν.αυτα αν και οφ τοπικ.
-
Δεν ισχύει...οι εμπορικές συμφωνίες (αντιπροσωπείες, αποκλειστικοί διανομές, επίσημοι πωλητές κτλ) περιλαμβάνουν πολλά πράγματα, ένα από αυτά είναι και το θέμα τεχνικής υποστήριξης...επισκευής ελαττωματικών συσκευών κτλ...
Στην περίπτωση της χώρας μας, προφανώς δεν υπάρχει τέτοια συμφωνία...εξαίρεση ήταν με τα ηλεκτρικά πατίνια που είχαν ελαττωματική βίδα και κατόπιν συμφωνίας με την Xiaomi ανέλαβε την αντικατάστασή της η Infoquest, ανεξαρτήτως από που ή από ποιον το είχες αγοράσει...δυστυχώς, όπως είπα και πιο πριν, κάτι ανάλογο για τα κινητά δεν υπάρχει
Κάλλιστα θα μπορούσε να βγει μία άλλη εταιρεία και να "πάρει" ως εμπορική συμφωνία το επίσημο service... -
Απλα πολλα δεν υσχηουν σαυτη την χωρα πχ η εγγύηση 2ετων σε οποια ηλεκτρονική συσκευή εντος ευρωπαϊκής Ένωσης κλπ.που οι διαφοροι πωλητες το διαλαλούν σαν να μας το κανουν δωρο(τα δυο χρόνια εγγύηση).τελος πάντων ετσι να κανουμε κουβέντα.καλη χρονιά σε ολους.
-
-
Παιδιά καλησπέρα και καλή χρονιά. Με την σκόνη που μου έχει μαζέψει η πίσω κάμερα, γίνεται κάτι ή όχι;; έχω ακούσει ότι δεν γίνεται αντικατάσταση, ισχύει;; Το έχω αγορασμένο εδώ κ ένα τρίμηνο περίπου.. Αν δεν γίνεται κάτι, κρίμα... Κ ήμουν μεγάλος fun της Xiaomi γενικά...
-
Έχεις σκόνη πίσω από το προστατευτικό γυαλί;;;
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0