Καλησπέρα στο φόρουμ. Υπάρχει το εν λόγω κινητό και έχει θέμα το touch της οθόνης. Είναι εντός εγγύησης (μεχρι τέλη Αυγούστου) απλά το έχει αγοραστεί από το kaizerstore το οποίο έχει κλείσει. Έχω απευθυνθεί στο κατάστημα της xiaomi στη Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δεν αγοράστηκε από κατάστημα με επίσημη αντιπροσωπεία όπως τα public. Επίσης απευθύνθηκα και στην infoquest στην Αθήνα και μου είπαν ότι το κινητό απευθύνεται για την αγορά της Γαλλίας, απο το IMEI που είδαν. Έχω κάνει και επαναφορά ρυθμίσεων αλλά δεν έφτιαξε. Δεν είναι δυνατόν να χάνεις την εγγύηση επειδή κλείνει ένα κατάστημα. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση;
Ευχαριστώ πολύ
Ευχαριστώ πολύ