Διαφήμιση

Πρόβλημα με την εγγύηση σε MI9 SE

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Πρόβλημα με την εγγύηση σε MI9 SE

      Καλησπέρα στο φόρουμ. Υπάρχει το εν λόγω κινητό και έχει θέμα το touch της οθόνης. Είναι εντός εγγύησης (μεχρι τέλη Αυγούστου) απλά το έχει αγοραστεί από το kaizerstore το οποίο έχει κλείσει. Έχω απευθυνθεί στο κατάστημα της xiaomi στη Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δεν αγοράστηκε από κατάστημα με επίσημη αντιπροσωπεία όπως τα public. Επίσης απευθύνθηκα και στην infoquest στην Αθήνα και μου είπαν ότι το κινητό απευθύνεται για την αγορά της Γαλλίας, απο το IMEI που είδαν. Έχω κάνει και επαναφορά ρυθμίσεων αλλά δεν έφτιαξε. Δεν είναι δυνατόν να χάνεις την εγγύηση επειδή κλείνει ένα κατάστημα. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση;

      Ευχαριστώ πολύ
    • Εφόσον δεν αγοράστηκε από τον επίσημο διανομέα ή τιςσυνεργαζομενες επιχειρήσεις μόνο στο κατάστημα που το πήρες.
      Επειδή είναι από εισαγωγή του καταστήματος και όχι του επίσημου διανομέα.
      Αν κλείσει το κατάστημα έχασες... Δυστυχώς.

      Μήπως όμως μπορούμε να το φτιάξουμε; Δεν ακούγεται λογικό να έχει πρόβλημα η αφή της οθόνης και να είναι θέμα εγγύησης...
      Το εβρεξες; Το χτύπησες;
    • Είναι της κοπέλας μου το κινητό. Δεν έπεσε νερό, ούτε έχει πέσει κάτω απλά κάποια στιγμή ξεκίνησε να πατιούνται μερικά πράγματα μόνα τους στην οθόνη. Δηλαδή να θέλεις να γράψεις ένα μήνυμα και να δυσκολεύεσαι. Δεν έχει και κανένα ράγισμα η οθόνη να πεις κάτι έγινε. Έκανα και το touch calibration αλλά τίποτα. Ατυχία πραγματικά
    • Διαφήμιση
    • Το να πατιουνται πράγματα μόνα τους στην αφή δεν είναι καλό και συνήθως είναι θέμα υγρασίας στην οθόνη... Από ένα μπουκαλάκι νερό που ήταν στη τσάντα της τώρα καλοκαίρι και έβγαλε υγρασία...
      Δυστυχώς δεν έχω λύση...
    • Κι εγώ πιστεύω έτσι όπως είναι η κατάσταση δεν υπάρχει λύση δυστυχώς. Ατυχία