AMD Mantle Vs. Direct X Battlefield 4 Multiplayer Benchmarks

    >> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 21/01/2022) !!! <<

    Έγινε η διανομή για της νέας MIUI 13 XTRV-22.1.19 ROM για 17 συσκευές (Σε Εξέλιξη).
    Θα δώσουμε και νέες ROM μόλις έχουμε Source από το Xiaomi.eu

    Ενημέρωση : Λόγω των διακοπών στην Κίνα για τον εορτασμό του νέου έτους, οι επόμενες ROM θα βγουν στις 10/11 Φεβρουαρίου

    Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

    • AMD Mantle Vs. Direct X Battlefield 4 Multiplayer Benchmarks

      [feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/amd-mantle-vs-direct-x-battlefield-4-a-132635.html']
      Ίσως να θυμάστε ότι πριν από λίγες ημέρες, είχαμε την ευκαιρία να αναφερθούμε στις επιδόσεις της GTX 780 Ti Direct 3D και της R9 290X με Mantle API στο Battlefield 4. Η γενική εικόνα από εκείνες τις δοκιμές ήταν η σημαντική βελτίωση των επιδόσεων που παρατηρείται με το Mantle. Σήμερα θα ρίξουμε μια σύντομη ματιά σε benchmarks του AMD Mantle εναντίον του Direct X στο Battlefield 4 Multiplayer.

      Το σύστημα στο οποίο έλαβαν χώρα οι δοκιμές αποτελούνταν από επεξεργαστή Intel Core i7-3960X 3.3 GHz, υπερχρονισμένος στα 3.9GHz σε μητρική ASUS P9X79 Deluxe και μνήμες ADATA XPG Gaming Series Low Voltage 4x 2 GB PC3-12800U με timings CL 9-9-9-24. Παράλληλα το σύστημα περιελάμβανε ADATA S510 SSD 60GB και λειτουργικό σύστημα Windows 8 Pro 64 bit. Όπως βλέπουμε από τα γραφήματα παρακάτω, το Mantle API αυξάνει τα frames ανά δευτερόλεπτο περισσότερο στο Multiplayer σε σύγκριση με το Single Player.

      Ο λόγος είναι απλός. Το SP εξαρτάται κυρίως από την GPU (GPU Bound), ενώ αντίθετα στο Multiplayer το περισσότερο load «επωμίζεται» το CPU. Επειδή το Mantle βελτιώνει ραγδαία τις καταστάσεις CPU-Bound, οι επιδόσεις στο Multiplayer είναι ραγδαίες. Επίσης θα διαπιστώσετε ότι καθώς αυξάνετε την ανάλυση, η επίδραση του Mantle μειώνεται. Αυτό συμβαίνει επειδή λαμβάνουν χώρα καταστάσεις GPU-Bound.








      [/feedquote]